Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smurf

hoeveel gram droog

Recommended Posts

seg , hoeveel gram denken jullie dat ik hier droog vanaf ga halen ?

P1010712.jpg

 

Ik hoop een jaar voorraad 200g ? is dit mogelijk ?

de plant is getopt en is 1 met 60 hoog. en 2 meter+ breed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou als dit de plant is waar t om gaat dan schat k zo pngeveer .......helemaal niets... kan aan mij liggen maar k zie geen enkele bloem....en dan s t toch al augustus..

 

heb niet veel met buitenplanten maar je zou toch wel al wat toppen mogen verwachten volgens mij wat voor plant is het?

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze moet nog gaan bloeien. En rond deze tijd beginnen alle (wiet)planten naturel te bloeien. (veel man verduisterd hier).

Maar opdat ze in een serre staat met een ventilator er in heb ik geen bang van toprot :(.

En het is een special kush van royal queen seeds.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou me niet teveel bezig houden met hoeveel je ervanaf MOET halen....

 

Je kan er weinig over zeggen. Er zitten nog geen bloemen in de plant. Dan nog 10 weken blowen ofzo en daarin kan van alles gebeuren. Beestjes, ziektes en misschien wel rot......

 

Uitzingen dus en dan kijken wat je ervan oogst.....

 

René

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar opdat ze in een serre staat met een ventilator er in heb ik geen bang van toprot :( .

 

 

laat weten wat het geworden is aub... :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

@carpe , je kan me volgen in mijn kweekverslag;)

 

maar euh , is het normaal dat ze nogaltijd niet in de bloei zit . Ze heeft echter wel al 2 weken voorbloei..

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.royalqueenseeds.com/special-kush.html

 

ik ken het soortje niet...maar eind sept zeggen ze hier....maar... vraag maar eens na voor welke breedte graad dit geldt....

 

bloei is breedte afhankelijk....

ze geven altijd onvolledige data....helaas... :(

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zal wel in bloei schieten hoor maar zker niet voor het 2de deel van augustus .

 

Heb hiervan een topic op een andere site gevolgd deze begonnen pas midden/ augustus te bloeien .......

 

 

als je een heel goede nazomer hebt kun je er wel nog wat doen hoor, tegen bgin tot midden oktober moet ie klaar zijn .

 

 

 

http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/thr...ste-keer)/page3

Share this post


Link to post
Share on other sites

ivm met je oogst ja ik denk zo te zien aan die plant te zien redelijk gestrek vind ik zo dus minder vruchtbeginsels (ik denk dat je blij mag zijn met een 125 gram droog )

 

maarja dat is natuurlijk mijn bescheiden mening :( + natuurlijk een hoopje skuff of hash als je je afval nog verwerkt ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

maarja dom van mij ie zal een tijdje groeien dus denk wel dat je eventueel wat meer zal hebben hoor ..... vraag het nog eens als ie al 2 weken aan het bloeien is .....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik hoop een jaar voorraad 200g ? is dit mogelijk ?

 

Dit wordt een 2m+ plant! Daar haal je dus makkelijk 200gr vanaf... als het wat meevalt met rot ga je daar zelfs ruimschoots over! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik hoop een jaar voorraad 200g ? is dit mogelijk ?

 

Dit wordt een 2m+ plant! Daar haal je dus makkelijk 200gr vanaf... als het wat meevalt met rot ga je daar zelfs ruimschoots over! :o

 

 

ik weet het toch niet zo hoor lion al sje de opbouw van de plant ziet ??? je ziet echt grote takken maar de vruchtbeginsels zijn toch maar minien voor zo een plant ......

 

ik denk dat ie toch nog vreed zn best moet doen om 200 gram mooie toppen te hebben ....( beter kleinere plant mooi gegroeid dan een reus die zo fel gestrekt is )

 

mja zo denk ik er over :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
@carpe , je kan me volgen in mijn kweekverslag;)

 

bij jou onderwerpen.. zie ik geen kweekverslag... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik weet het toch niet zo hoor lion al sje de opbouw van de plant ziet ??? je ziet echt grote takken maar de vruchtbeginsels zijn toch maar minien voor zo een plant ......

 

ik denk dat ie toch nog vreed zn best moet doen om 200 gram mooie toppen te hebben ....( beter kleinere plant mooi gegroeid dan een reus die zo fel gestrekt is )

 

mja zo denk ik er over :(

 

Inderdaad zo denk ik er ook over, planten die enorme toppen krijgen hebben takken die compleet gevult zijn met vruchtbeginsels.

Deze plant daarentegen kan maar op een beperkt aantal plekken toppen aanmaken zo te zien dus 200 gaatie (volgens mij) lang niet halen.

 

LP :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

vind je het nu nogaltijd weinig vruchtheidspistels hebben :( ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er niet verkeerd uit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een dubbele account is niet toegestaan. Recover je wachtwoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...