Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dylan

Hoofdpijn na roken wiet

Recommended Posts

Dag allemaal,

 

Na een drukke werkweek rook ik op vrijdag en zaterdagavond en slaap dan heerlijk op wiet, en daar gebruik ik het ook voor, al jaren.

 

Maar ik geef toe dat ik de andere dag 's morgens iedere keer hoofdpijn krijg als ik gerookt heb,

ik moet dan Paracetamol slikken om ervan af te komen, dit zou eigenlijk toch niet moeten.

 

Ik zet vier kleine potten op het balkon met twee verschillende (Fem) Indica soorten, meer dan genoeg om het jaar door te komen.

Als mest gebruik ik alleen Kippenmest van DCM Mix2 door de potgrond en regenwater.

 

http://be.dcm-info.com/nl/pro/2/Sierteelt/...assen-dcm-mix-2

 

Wat zou de oorzaak kunnen zijn dat ik hoofpijn krijg? de mest of de wiet,

of beter hoe kan ik het voorkomen?

 

Hebben jullie het ook?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je krijgt hoofdpijn van:

 

of

- blaadjes en/of takjes roken

- teveel roken

- elke dag pijnstillers nemen (als ik 1 paracetamol slik heb ik volgde dag hoofdpijn)

- slechte wiet

 

Stop eerst met pijnstillers en wacht drie tal dagen af.

Dan nog hoofdpijn stop dan eens twee dagen met wiet en wacht af.

Het is vaak allemaal een kwestie van experimenteren om te weten vanwaar je pijn komt.

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hè hoofdpijn van wiet!?!?! ;)

als ik een dikke knetter rook dan verdwijnt mijn hoofdpijn juist :D

welke soorten heb je? en van welke zadenbank?

 

gr

 

 

GS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag ik aan de lijst van Ganjagirl nog even bespoten wiet toevoegen.En met bespoten bedoel ik bestrijdingsmiddelen tot aan het eind.

 

Ook kan bewerkte wiet een reden zijn en ja dit kom je ook hier tegen,maar ik zie dat jij je eigen wietje rookt.

 

Misschien eens die DCM spullen weglaten en een keer organisch gaan hobbyen.Als dat werkt weet je wat de oorzaak is.

 

Daarnaast moe je natuurlijk geen blaadjes,takjes en zaadjes gaan roken ;)

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie hebben mijn ogen geopend, ik ben teveel op het woord 'organisch' afgegaan en denk inderdaad dat de organische DCM Mix2 wel eens de oorzaak kan zijn.

 

Ik ben wat gaan zoeken en het blijkt dat de noemer 'organisch' helemaal niet biologisch is, maar meer een verzamelnaam om te doen alsof.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je bij Noordamerikaanse producten 100% organisch ziet staan kan je ervan uitgaan dat het ook echt zo is.Daar word met strenge certificering gewerkt en moet alles echt organisch zijn anders mag het die titel niet dragen.Ik doel dan op merken als Advanced Nutrients of bijv Humboldt.Ook hun(en wij) hebben minerale of niet organische lijnen,maar dan word de titel 100%organisch niet gebruikt.

 

Hier in nederland werkt het anders.Er is amper controle dus men kan doen wat ze willen.Noem het organisch en doe er minerale stoffen in niemand die er iets van merkt.Vaak word het dan weggezet onder het kopje bio,terwijl het een beetje misleiding is voor de eindgebruiker.

 

Ik hoop je zo weer wat beter geinformeerd te kunnen hebben.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...