Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

get in the ganjabus

natte Guerilla in de kleigracht 2011

Recommended Posts

Beter laat een topic aanmaken dan nooit :D

 

Heb momenteel een 5-tal vrouwtjes in mn guerilla gracht staan. In het begin had ik ongeveer 25 zaailingen, waarvan er ongeveer 10 zijn opgegeten door de vogels. Tja buiten voorgroeien he met die denen ;) . Heb er 4 binnen voorgegroeid, maar dat waren allemaal mannen.

 

De spot heeft al vanaf 25/06 veels te nat gestaan... Dus mijn plantjes zijn ook niet echt vet. Veel gele bladeren, en een geremde groei tot gevolg.

 

Volgend jaar toch maar eens een nieuwe spot zoeken... :P

 

Zie hier de pica's

 

Budshot: Royal dane x typhoon (triploïde niet echt duidelijk te zien maar het is wel zo)

gallery_25265_9712_1007988.jpg

 

zelfde RD X Typhoon (ongeveer 90cm)

gallery_25265_9712_991907.jpg

 

Dit is een Royal dane, heeft net haar geslacht getoond, en begint nu toch sneller te groeien

gallery_25265_9712_1297675.jpg

 

Nog een royal dane die haar geslacht heeft getoond

gallery_25265_9712_1972309.jpg

 

Hier een vrouwelijk pechplantje van 20 cm

gallery_25265_9712_1456828.jpg

 

Totaalplaatje

gallery_25265_9712_311216.jpg

 

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Alles wat je eraf haalt is toch mooi meegenomen...ja toch?

Volgende keer beter...

 

 

Groeten Landloper ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey get in the ganjabus,

 

Ziet er op zicht best goed uit (geen verstand van de planten die jij hebt ;) ) :P

Onze plant die buiten staat staat ook op een plek waar het allen maar vochtig is. maar een paar gele bladeren geeft niks.

 

veel succs verders :P

 

 

De groenten :D

 

Taiga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt nog best wat vanaf hoor denk ik ;)

Beter iets als niets he!

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een prachtige top van die Royal dane x typhoon triploide !! :o

Laat die maar wat aandikken :(

 

Gr.

BioMan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt vast wel goed met je plantjes. Mooie paarse top.

Die paarse RD x T is/was m'n lekkerste wietje van 2010.

Helaas dit jaar niet gelukt met kiemen.

Ik hoop dat je er net zo van gaat genieten als ik doe!

 

NDNesta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor die Royal Dane x Typhoon, heerlijke top om te zien al :(

 

Dat je er heel wat lekkers af mag halen.

 

Fijne dag

Share this post


Link to post
Share on other sites

@landloper

Idd, elk jointje dat ik erafhaal zal ik met heel mn hart benuttigen B)

 

@taiga

Ja plantjes zien er best goed uit voor de regen die ze hebben moeten doorstaan ( en nog moeten doorstaan in de toekomst want het weer wordt er ook niet beter op <_< )

 

@Bioman en nesta en blowsterke

Die RDxtyphoon is echt een heerlijke top, en ze moet nog 3-4 weken. ik vind het nu echt al heerlijk om ernaar te kijken :)

 

 

 

 

Hier de nieuwe foto's

 

Dit is de Royal dane x typhoon, echt een lekker plantje dit, boordevol thc, de trichomen schitteren nu al in de zon. Ze is ook lekker aangedikt en moet nu nog 3-4 weken, dus rond begin september zal ik haar oogsten. Gisteren had ze ook beetje meeldauw, maar heb het blad met meeldauw eraf geplukt en de plant behandeld met melk/water verhouding. Vandaag was het volledig weg.

gallery_25265_9712_918922.jpg

 

Hier het totaalplaatje

De 2 kleinste plantjes zijn weg (waren mannen dus)

-> zie die paarse RD x typhoon schitteren van de trichomen :D, zal geen vette opbrengst worden, maar wordt wel een heel lekker wietje.

gallery_25265_9712_139583.jpg

 

alle 2 de royal danes zijn nu +- 1,5 weekjes in bloei

gallery_25265_9712_121670.jpg

 

Tja ik dacht gisteren bij mn grootste royal dane stamrot gezien te hebben (was een klein bruin streepje op stam) voor de zekerheid heb ik dit er maar afgesneden, en dan heb ik er eerst flamigel opgesmeerd, daarna een ontsmettingsmiddel van 70% alcohol (rode shizzl). Hoop dat de mogelijke stamrot weggaat :wacko:

en het weer van deze dagen is ook niet echt bevorderlijk, schimmels krijgen het heel makkelijk ... :head_hurts_kr:

gallery_25265_9712_1085707.jpg

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig man !! :head_hurts_kr:

 

Maar dat van die melk-water verhouding, kan je me dat aub eens wat beter uitleggen ? <_< of bestaat er een topic van ? want dit zou ik namelijk erg graag weten nadat ik zelf ook last van toprot heb gehad dit jaar B) en werkt het goed ?

 

Alvast bedankt en nog veel succes !

Gr.

BioMan :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bioman

 

 

Die melk water verhouding is niet tegen toprot, maar wel tegen meeldauw.

Ik heb ongeveer 1/7 melk/water in zo een spraybus gedaan. dan heb ik de aangetaste blaadjes verwijderd (waren er maar een paar), en daarna heb ik alle bladeren + de stam besprayed (niet de toppen). Lijkt tot nu toe goed te werken.

 

De stamrot is een ander verhaal, denk niet dat ik dit nog weg ga krijgen. want het wordt er echt niet mooier op. Maar ja, de plant ziet er nog altijd heel gezond uit, dus het is afwachten. Zal over een paar dagen nog eens een foto trekken.

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

De stamrot? kan iemand mij bevestigen?

waarschijnlijk door het mooie weer van afgelopen weken :head_hurts_kr:

 

gallery_25265_9712_804498.jpg

 

als het zo is, dan is het jammer, want deze royal dane ziet er echt mooi uit

 

gallery_25265_9712_1119540.jpg

 

Hier een poging tot macro budshot van RDxty (met een vrij oude camera weliswaar) staat nu al 6 weken in bloei... en toch nog magere topjes..

ik vermoed dat ze nog 4-5 weken moet bloeien

gallery_25265_9712_644306.jpg

 

gallery_25265_9712_1194884.jpg

 

totaalplaatje...

gallery_25265_9712_398639.jpg

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier nog eens een update,

 

Vandaag mooi weertje, maar de spot staat weer veel te nat, de plantjes lijken er niet onder te lijden, nog niks van toprot gezien, wel meeldauw maar dat is dus weg

RDx ty

gallery_25265_9712_1246251.jpg

 

RDxty under the blue sky

gallery_25265_9712_1728950.jpg

 

Royal dane, dit is een pheno die een bloeiperiode heeft van 8 weken denk ik, de toppenbouw gaat heel snel

gallery_25265_9712_86563.jpg

 

Bij de rechtse royal dane gaat het iets trager... denk niet dat ik daar nog wat aan ga hebben

gallery_25265_9712_418223.jpg

 

Een restant van de grote hoeveelheid neerslag van voorbije week

gallery_25265_9712_683904.jpg

 

Grtz

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is de laatste of voorlaatste update

 

Heb dindsdag de royal dane x typhoon geoogst, veel groene bladeren had ze niet meer dus :). In principe was ze ook bijna klaar

Er zaten wel 2 zaadjes in, geen idee hoe dat is gebeurd? misschien zit hier ergens een slechte kweker in de buurt die zn mannen niet weghaalt...

 

Hier de hoofdtop, iets te fluffy naar mijn mening, ... tja een zomer zonder zon... Trichomen heeft ze dan weer wel, heel veel zelfs ;),

De geur is lekker fruitig zoet, sativa achtig dus

gallery_25265_9712_2511731.jpg

 

 

Hier dan de 2 RD's die nog op de spot staan (waar het veel te nat is)

gallery_25265_9712_959828.jpg

 

De grootste royal dane lijkt me echt een indica pheno, mooie trichomen aanmaak, en het gaat snel :D

Ze lijken wel niet veel last te hebben van de nattigheid, buiten wat gele blaadjes.

 

gallery_25265_9712_504793.jpg

 

gallery_25265_9712_390140.jpg

 

 

 

Deze is iets minder...

gallery_25265_9712_1946348.jpg

 

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch wel een mooie top of niet dan? ;)

Mijn kleinere RDxTy's zijn ook allemaal zo fluffy.

Ik neem aan dat je je zaadjes van froebanken heb?

Dan kan ik waarschijnlijk wel vertellen waar die zaadjes vandaan komen.

Heel veel van mijn RDxTy's hebben tussen de toppen héél af en toe een mannelijk bloemetje.

Heel lichtelijk herma dus, wij hebben tot nu toe maar 1 onder-ontwikkeld zaadje gevonden, meer niet.

Laat het je smaken!

 

LP :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt erop dat Frohbanken veel van zn pluimen aan verliezen is!

Ik bestel er nooit niks meer iig!!!

 

Boon komt om zn loon! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoezo? omdat het fout is gegaan bij iemand die niets aan zijn grond heeft gedaan en zit te kweken in verzopen klei?? ? ??

 

sorry hoor maar het ligt echt totaal niet aan de soortkeuze in dit geval.

 

eerst denken dan praten! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt best mee hoor, volgende keer gewoon ander soortje kiezen. Ik had de UdeSkunkMix van Froebanken dit jaar en kan je vertellen dat het zeker geen fluffy shit was. Ook zag het er goed uit en rook het goed, en bloeide al heel vroeg. Ook de Lowryders zijn erg potent ;). Allemaal met super dikke toppen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoezo? omdat het fout is gegaan bij iemand die niets aan zijn grond heeft gedaan en zit te kweken in verzopen klei?? ? ??

 

Nee... omdat het bij meerderen fout gaat!

 

sorry hoor maar het ligt echt totaal niet aan de soortkeuze in dit geval.

 

Denk van wel!

 

eerst denken dan praten! :)

 

Denken doe ik meer dan je denkt! :D

 

Wat dacht je van... eerst handelen en dan praten! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guerilla en in de volle grond was gewoonweg hopenloos dit jaar.

Geen enkele soort is bestand tegen zo'n gebrek aan zonlicht en overvloedige regen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Denken doe ik meer dan je denkt! :)

 

Begin dr is mee dan

Zoveelste topic dat je over de denen ligt te mekkeren

waarom ga je niet je eigen buitensoortje maken

ben benieuwd wat daaruit komt

 

De deentjes hebben zich in ieder geval genoeg bewezen hier op t forum

 

vriendelijke groet

 

GS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik al zou willen mekkeren doe ik dat toch waar en wanneer ik wil... daar heb ik denk ik jouw toestemming niet voor nodig! :D

 

Ik zeg nergens dat alle Denen slecht zijn... maar hier en daar, ook in mn eigen tuin, stel ik vast dat er ook rommel tussen zit!

En kom aub niet blaten dat te weinig zon de enige reden is... als ik na 5-6 weken bloei nog geen hars constateer ligt de reden ergens anders!

Ik heb Santa Maria's staan die in dezelfde weersomstandigheden plakken van hier tot in Plakistan!

 

Wat ik bedoel is dat we sommige Denen, zoals bijv RD of HL, niet de hemel moeten in prijzen... als je geluk hebt heb je een goede feno... heb je pech dan heb je fluffy garbage! Dus stabiel zijn ze niet!

De Danish Gold daarentegen... daar ben ik wel tevreden over!

Als het goed is zeg ik dat... gaat het slecht tja dan mekker ik blijkbaar... :) Wat is dat is... is mijn motto!

 

Denk verder dat er zeker mogelijkheden zijn om mooie kruisingkjes te maken zoals bv met de GG of de MM zoals THC dat bijv. doet!

Dus volgend jaar ga ik daar eens wat tijd in steken!

 

Vriendelijke groet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het outdoorseizoen zit er voor mij weeral op :)

 

Ben een weekendje weg geweest en dacht dat het hier in belgie mooi weer ging zijn...

 

Toen ik vanmorgen op mn spot kwam, zag ik dat de planten zowat 20cm onder water stonden...

 

dan moest ik nog die sloot door met mn laarzen.... op sommige stukken is het water gewoon in mn laarzen gelopen. Heb de 2 royal danes geoogst (de bladeren stonden nog rechtop ;)). in de toppen zat ook een heel stuk toprot. De topjes zijn nog best compact, en hangen echt vol met hars niet normaal.

 

Foto's volgen

 

-----

Er zijn plots heel wat reacties op dit topic gekomen

 

@lion toch moet ik je een klein beetje gelijk geven, De RDxthy is echt te fluffy, is meer tak en blad dan dat er top is. De harsaanmaak daar ben ik wel tevreden van. En er zijn inderdaad nog iets teveel pheno's in sommige deentjes. Met de HL heb ik geen ervaring, maar dat er bij jou een harsloze HL bijzat, dat is echt wel kl*te, heb het ook eens gehad met een lowryder... nooit meer koop ik die zaadjes nog.

Maar tot nu toe zijn mn ervaringen met de Denen nog zo slecht nog niet

 

En @panjabi, ik heb de grond wel degelijk opgewaardeerd, met compost en mestkorrels, maar je hebt ook wel wat gelijk, de spot stond veels te nat, doordat de kleilaag die onder de (opgewaardeerde) grond zit, veels te weinig drainage heeft. Vorig jaar had ik makkelijk een paar planten van +2 meter, maar toen hadden we een hele mooie maand juni/juli. En een slechte maand augustus, het waren laatbloeiers, dus er is ook niks van gekomen.

 

@piet piraat

Met het weer van afgelopen maand + de storm van een week geleden, ben ik blij dat ik toch iets heb kunnen oogsten, ik denk dat veel andere buitenkwekers zelfs minder geluk hebben.

 

@donkey kong

Ik heb je topic gevolgd, en ik vond dat je hele mooie planten had, jammer dat ze geripped zijn :o

Die udeskunkmix ga ik volgend jaar ook zeker proberen, was dit jaar al aan het twijfelen, maar dacht dat het laatbloeiers waren.

 

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb hier ook een enorme fluffy royal dane x thyphoon liggen.

heb er nog 1 staan die wel compact is :)

 

de fluffy plant heb ik al geoogst , vol met kristal en een heerlijke penetrante stank :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb hier ook een enorme fluffy royal dane x thyphoon liggen.

heb er nog 1 staan die wel compact is :)

 

de fluffy plant heb ik al geoogst , vol met kristal en een heerlijke penetrante stank :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hier ook nog Hl staan vol toppen,gratis op te halen,alleen hij is van kop tot teen fluf.ik begin er niet aan te knippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...