Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Johnny_Sack

PP's in een SJ dr 240 II deel 2

Recommended Posts

Beste medekwekers,

 

Ik ben al weer een aantal weken van start met een nieuwe ronde en heb besloten om toch weer een verslagje bij de gaan houden.

 

Mijn set up is niet veel veranderd, ik heb wel 1 lamp minder hangen ivm de zomer.

 

Nog even mijn set up:

 

Secret Jarden 240W II

1500m3 Afzuiger

luchtaanvoer passief (nieuw)

1800m3 Phat rhino filter

Davin Schakel kastje

2 x BAL 600w EVSA

2 x Hamerslag

Mistmakertje (nieuw)

Fan in de tent

 

De voeding hou ik nog steeds zeer basis:

 

Canna enzym

Canna rhizotonic

Canna Terra

Canna PK 13/14

 

De aarde heb ik hergebruikt van de vorige ronde. Ik heb deze opgewaardeerd met gold label remix en wat praxis kalk. Daarna een sample van de aarde genomen en daarvan de EC en de PH waardes gemeten. Deze kwamen uit op EC 1.0 en PH 6.0. Prima dus.

 

De stekken had ik van een een nieuw boertje, ze zaten in van die jiffi dingen. Daar was ik wel bij mee, aarde op aarde. normaal moet je die steenwol pluggen goed nathouden omdat de aarde die krengen leegtrekken. Waar ik helemaal niet blij mee was dat er spint op zat. Heb het inmiddels onder controle gekregen met Masai. 1 keer gedompeld in 0.3 gr per liter maar toen kwam de spint na 3 dagen weer terug. Daarna goed gespoten met 1gr per ltr en alles was uitgeroeid.

 

 

Vandaag is het dag 10 bloei geteld vanaf wanneer ik ben overgegaan op 12/12. Ze hebben een week onder TL voorgroei gehad en daarna een week in de tent.

 

Pics:

 

gallery_5015_12623_2052796.jpg

 

gallery_5015_12623_331458.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan we volgen!Hier bijna zelfde set-up ook 2* 600 Watt.

 

Welke formaat pot kweek jij? Ik kon altijd maar 36 potten van 11 liter kwijt.

 

Trekt jou tent niet ontzettend vacuum als je volop afzuigt?

 

En is het niet ontzettend veel werk water te geven als de planten wat groter zijn?Hier had ik al een hekel aan bij 36 stuks! Of geef je automatisch water?

 

Nou Succes van deze kant met jou kweekje!Zal je nog wel tegenvallen,met 1 lamp minder ten opzichtte van je vorige ronde!Om er evenveel af te halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er mooi uit je dames Johnny ik zie flinke knuppels in het vooruitzicht. ;)

 

Hoop voor je dat die spint niet meer terug komt.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met je ronde! Ik moet ook op zoek naar een nieuwe stekkenboer alleen even uitzoeken waar ik er 1 moet vinden. Gouden gids misschien? Haha ;)

 

Ik kom af en toe met je meekijken.

 

Grtss

Share this post


Link to post
Share on other sites

@magicStrain: Het zijn 11 liter potten. Volgens mij zijn er verschillende afmetingen te krijgen. Die van mij zijn 23x23 maar die ze verkopen bij de WF shop zijn 24x24. Dat kan een verklaring zijn waarom er bij jou geen 50 inpassen. Mijn tent trekt een klein beetje vacuüm, de afzuiger staat nu ook niet op 100% af te zuigen.

 

Wate rgeven doe ik met de hand. Tja het is wel veel werk maar zo zit je wel vaak dicht op je planten zodat je eerder problemen herkend. Dit is wel een beetje de grens wat nog met de hand te doen is. Er komt waarschijnlijk nog wel een bevloeiing systeem in maar eerst maar wel ff wat grammetjes scoren. Ik heb nu iets meer planten dus als ik gemiddeld 18,5 gram per plant kan oogsten zit ik daar al in de buurt. Wie zien het wel.

 

@Donnie: Of de duivel er mee speelt. Vanmiddag toch weer wat spint gezien, niet veel. Maar we moeten wel weer actie ondernemen. Heb al PVP besteld. Kut hoeren puta beesten.

 

@Smocho: Thanks. Stekken boeren loop je tegen aan als je er naar zoekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update dag 12 zichtbare bloei

 

Temp: min 21.2 max 30.2

EC/PH: 1.0 6.0

RH: 62%

Watergift: 366 ML per dag

Lengte planten: tussen de 60 en 75 centimeter

 

 

Ik heb vandaag alle planten gediefd en voor de tweede keer bespoten met PVP.

 

PICS:

 

Voor het dieven:

 

gallery_5015_12623_2114808.jpg

 

Na het dieven:

 

gallery_5015_12623_851938.jpg

 

Van onderen kale dames:

 

gallery_5015_12623_2285128.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Johnny, potente planten man, kut van de spint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff op vakantie geweest.

 

Update dag 26

 

EC: 1.2

Temp en LV nog het zelfde ongeveer

 

Pics:

 

gallery_5015_12623_5248678.jpg

 

gallery_5015_12623_2042756.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt jongens.

 

Vandaag even in de tent gerommeld, dus ook maar even wat pics geschoten.

 

Dag 30 zichtbare bloei:

 

gallery_5015_12623_3049561.jpg

 

gallery_5015_12623_5725684.jpg

 

gallery_5015_12623_1365190.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Johnny Alles goed man.....Ziet er weer voortreffelijk uit in je tent lekker hoor. Ga weer meekijken hiero :whistling

Greetzzzz,M :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er id heerlijk uit gaan we volgen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Muna: Hey! Ook weer terug? Zeker alles goed, met jou ook?

 

Randax: Bedankt!

 

Nog een bonus pic van de zelfde batch stekken in een ander hok onder 1000W:

 

gallery_5015_12623_1720882.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ben ik weer.

 

 

Update dag 38 zichtbare bloei

 

De dames zijn mooi aan het aandikken. Wel is er wat vergeling ontstaan, dit is voornamelijk bij de planten die direct onder de lamp staan. Een verklaring zou kunnen zijn dat het hier wat warmer is als aan de buitenste zijden. Ze zuipen dan meer lijkt me dus kan te weinig water zijn.

 

Ze hebben vorige week 2 keer PK13/14 meegekregen, ben nu de EC aan het afbouwen. Geef nu 1.1.

 

 

Ik had als doel 800 gram, dus hoef ik gemiddeld maar 16 gram per plant te trekken. Dat moet wel gaan lukken. We moeten ook nog ongeveer 3 weken. Ben benieuwd!

 

Pics:

 

gallery_5015_12623_1137363.jpg

 

gallery_5015_12623_5893350.jpg

 

gallery_5015_12623_761098.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zijn ze dan, de knuppels! En ja, die 16 gram per plant red je echt wel hoor als ik dat zo zie. Denk dat je wel aan de kilo droog gaat komen.

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Donnie, ik hoop het en verwacht stiekem dat ik wel in de richting van een kilo ga. Zou ten opzichte van mijn vorige ronde waar ik iets meer als 9 ons er af haalde met 1 lamp meer wel een belachelijk verschil zijn.

 

 

We shall see! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker bij jouw en jep johnny richting de kg ga jezekers zo te zien je hb nog 3wkn...... ;) :huh:

Greetzzzzz,M :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Johnny, gaat hier ook lekker zo te zien, dikke knuppels in de maak, op naar die kilo, komt wel goed. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat worden geen 3 weken meer. :wacko: :huh:

 

Op meerdere plekken toprot geconstateerd, wat wil je ook met deze kut zomer. Ik ga het straks voorzichtig er uit knippen en volgende week gaat definitief de schaar er in. 1,5 week te vroeg maar commercieel gezien kan het net en is het de slimste move volgens mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn veel gevallen van rot op WF dit jaar, niet gek na deze vreemde natte zomer.

Ik zelf heb er ook last van, nou succes man en ik hoop dat je er evengoed genoeg vanaf haalt.

Mvg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondanks het wegknippen van de rot ontstonden er nieuwe plekken. Dus heb alles maar geoogst. Zonde want dit gaat echt wel drukken op het eindgewicht. En ik laat het gewas liever helemaal af rijpen. Een kilo gaat het niet worden, eerder tussen de 8 en 9 ons.

 

Helaas.

 

Hier een pic van de rot.

 

gallery_5015_12623_5156300.jpg

 

Inmiddels staan er nu 24 PP uit een andere ruimte in de tent. Zal met die ronde in dit topic verder gaan.

 

 

Ciao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is jammer man maar uiteraard wel het beste! Anders kun je dalijk alles weg smijten.

Ben benieuwd naar het droog gewicht!

 

Grtzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer van die toprot,

ben zelf aan het overwegen om te investeren in een luchtontvochtiger, zal je miss niet direct terugverdienen, maar na enkele rondes heb je t verschil wel terug denk ik.

 

toch al bij al een goede ronde, zien er goed uit, ben benieuwd naar het drooggewicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Scareface,

 

 

Ik wou toevallig net het droog gewicht gaan posten.

 

829 gram

 

 

Valt me tegen maar goed te vroeg oogsten en rot zijn volgens mij de boosdoeners die het gewicht drukken. Ik heb ook nagedacht over een ontvochtiger. Dit is de eerste ronde binnen waar echt er heel veel last van heb.

 

Aan wat voor 1 zit jij te denken dan? Is toch al snel weer 200 euro volgens mij?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...