Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sicx

Favoriete Console en game

Recommended Posts

ps3

COD 4,mw2, black ops, mw3:D

 

zelf houd ik meer van:

-glitchen

-elevators

-rpg-jumps

 

veel uitgeprobeert in cod4, blijft het leukste om te doen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die atari s waren niet alleen fijn om er mee te spelen...maar die waren damn stevige spullen......ik heb er echt veel plezier mee gehad........

 

dan kwam de commodore 64k......met van die soorten spelletjes op een floppy disk------------>

 

http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2008/02/ik.jpg.......daar heb ik zeker een paar jaartjes mee gedaan.....tussen door een donkey kong....een paar jaartjes verder...dan hadden we een adere revolutie van spelletjes en kregen we de sega saturn 64 k en de game boy...dus dat waren mijn favorite spelletjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ontopic

 

ps3

 

Battlefield

 

Op de pc speelde ik eerder call of duty modern warfarce maar die heb ik gewist. ps3 is fijner.

 

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites
dan kwam de commodore 64k......met van die soorten spelletjes op een floppy disk------------>

 

Dat was pas eeuwen later hoor, waren toch echt cassette bandjes

Pieeppepppeehhrrrrrroorggrrrlrollllllmmmmnnnnntiktititktitkttkktktimg

 

Throwing knife trickshotten vinnik wel gjappig, vooral vanaf begin spawn zo over hele map tsjakka--> wel ff zoeken voorat je je knif terug vindt overigens dan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dan kwam de commodore 64k......met van die soorten spelletjes op een floppy disk------------>

 

Dat was pas eeuwen later hoor, waren toch echt cassette bandjes

Pieeppepppeehhrrrrrroorggrrrlrollllllmmmmnnnnntiktititktitkttkktktimg

 

Throwing knife trickshotten vinnik wel gjappig, vooral vanaf begin spawn zo over hele map tsjakka--> wel ff zoeken voorat je je knif terug vindt overigens dan :)

 

 

 

jajajaja idd als je dat gepiep hoorde dan is dat teken dat alles goed functioneerde man.alles onder controle.......het duurde maar 2 min, op start drukken en spel begon.......pfff man ik ga er eentje roken.....ik krijg er nostalgie van.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb hier nen nintendo wii staan, laatste tijd word er heel weinig op gespeeld

kheb hier zeker wel meer dan 20 games bij maar het liefst van al blijf ik toch de mario's spelen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites


Gister zat ik op xbox arcade en vond ik dit :vape:
Heb dit ongeveer 13 jaar niet gespeeld , maar hoorde dit liedje en whamm flashback feeble grinding :lol: .

Heb niet echt een favo game of console.
Maar als ik dan toch iets moet noemen zeg ik ......... Marc Ecko,s getting up :)


grtz kingkroon

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Dat was zoooow vet , toen zeiden we nog cool ofzo

 

 

 

Wooow dat is idd nostalgie,als je nagaat dat wij dat met onze moeder nachtenlang speelden <_<

 

LAche man was meen ik de sega 8 bit toch....

 

Vette sjit

 

BC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consolse: Eerst PS2 met San Andreas. Nu xbox 360 slim.

Games: Mw 2, ben niet zover. Heb net live. Nu level: 36

Heb san andreas voor xbox original gekocht. Kan hem nu spelen op xbox 360.

 

Voeg toe: RensuhNL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pc. Bf3, far cry 3 alleen laatste is naja niet gekocht zeg maar. Ben volop bezig met n map maken.:tu

Aleen nog afwachten tot gta 5 er is voor pc.;):)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij verre weg de PC als mijn favo console, vooral voor de shooters.

 

PS3 is geen console voor first person shooters met de X en Y as. Toch speel ik met plezier schietspellen op de PS3 maar het kan niet op tegen de muis van een pc voor de crosshair.

 

Favoriete game is de hitman serie, voor de PC natuurlijk.

 

Misschien kennen jullie op de PS1 nog het straaljagerspel Ace Combat. Wat een retevet spel zeg, boven de wolken tussen gebouwen door.

Toen 9/11 pas was gebeurd natuurlijk ff nadoen tegen een gebouw vliegen dat soort dingen, lachen man.

Ga deze ook zeker aanschaffen voor de PS3 als de volgende draai binnen is :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mw3 veel survival (coop met kameraad) en zelfs speel ik nog wel eens BF3 online. Maar BC1 bleef me bij als een stuk gaver. BC2 ging wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb staan hier: c128d, amiga 500,1200,4000t.(favo games: door de enorme hoeveelheid aan games kan ik niet direct een favoriet aanwijzen, op de amiga meer programma's zoals pro-tracker) Atari 2600(favo game hierop Cosmic Ark), NES (super mario als favo), SNES(super street fighter II als favo), PS1(favo: Kula World), PSII(favo: Outrun 2006 coast to coast).

PC: Het beste pc spel is toch wel het (graai) internet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

black ops voor op de xbox blijft altijd het beste xbox spel!

Minecraft is ook wel epic!

Runescape heeeel lang gespeelt is leuk als je met vrienden speelt anders saai of je moet echt een doel hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef toe, het beeld en geluid van de hedendaagse consoles is perfect te noemen, ik sta verwonderd te kijken naar hoe de moderne games er uit zien, maar ik ben nog iemand uit het commodore 64 platform game tijdperk en vind die moderne spellen simpelweg te ingewikkeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ps3.. Speel nu cod black ops 2.. Niet zo heel fanatiek.. Mijn favo game of al times is toch wel socom 1 en 2..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook PS3, ... was helemaal verslingerd aan CoD, maar speel sinds MW3 bijna niet meer. Beetje op de serie uitgekeken lijkt wel.

Of me interesses gaan ergens anders naar uit,

Daarvoor jaaaaaaaren PES gespeeld. Nu af en toe na de voetbaltraining als we een biertje hebben gedaan FIFA 13 bij de boys thuis.

 

Ik wordt denk ik te oud voor gamen. Al moet ik wel zeggen dat ik zit te overwegen de WiiU aan te schaffen.

Beetje Mario'en enzo, ook altijd wel lachen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speel zelf op de ps3 graag CoD en fifa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atari 2600 blijft de beste. ;)

Je kan ze voor een prikkie kopen.

Atari2600.jpg

Als handheld ga ik voor de Donkey Kong Game&Watch van Nitendo.

Donkey_kong.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha die donkey kong heb ik ook nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Atari 2600 blijft de beste. ;)

at was net een game generatie voor mij... :wacko:

Ik begon op de Atari 5200 als klein kereltje...

 

Onvergetelijke tijden, toen een console ongeveer even zwaar was als een huidige TV....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...