Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
white tooth

"sluit alle coffieshops nu echt"

Recommended Posts

Telegraaf: za 16 jul 2011, 05:30

'Sluit alle coffeeshops nu echt'

door Dennis Naaktgeboren

DEN HAAG - Het is afgelopen met het gedoogbeleid. Alle coffeeshops moeten de deuren sluiten en er moet hard worden opgetreden tegen wietwalmen en hun veroorzakers. Dat stelt regeringspartij CDA, dat eist dat de uitspraak van de Raad van State wordt nageleefd.

 

„Via minister Opstelten roepen we politie en justitie op om te handhaven en niet langer te gedogen”, aldus CDA-Kamerlid Çörüz. „De Raad van State is klip-en-klaar.’’

 

Overbodig

 

De Raad van State veegde een apart blowverbod van verschillende gemeenten deze week van tafel. Volgens het hoogste rechtsorgaan is zo’n gemeentelijke regeling overbodig, omdat het bezit van softdrugs volgens de Opiumwet verboden is. De Raad meent dat daaruit volgt dat ook het gebruik strafbaar is.

 

„Dit kan maar een ding betekenen”, aldus Çörüz. „Als je niet mag blowen, kun je ook de coffeeshops niet langer in stand houden. Wij vinden drugs gewoon troep. Het leidt tot gezondheidsklachten en criminaliteit, daar moet je gewoon een eind aan maken.”

 

Vijf gram

 

Volgens het gedoogbeleid is verkoop van softdrugs in coffeeshops en het bezit van maximaal vijf gram softdrugs toegestaan. Het CDA streeft echter al langer naar een zogenaamde nuloptie en vindt dat alle coffeeshops dicht moeten.

 

De partij wil de uitspraak van de Raad gebruiken om door te pakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het leidt tot gezondheidsklachten en criminaliteit, daar moet je gewoon een eind aan maken."

 

is dat juist niet de reden waarom zoveel mensen zelf hun wiet kweken. :D ;)

omdat in de coffeeshop totaal geen controle zit.. ja ze zeggen :de klant gaat de shop weren als de kwaliteit niet goed is.. maar hoe weet je of de wiet nu wel of niet goed is..

 

nogmaal 0% controle, dus het lijkt wel of ze de tegenovergestelde kijk op de wereld hebben.

 

en als ze gezondheidsklachten en criminaliteit zouden willen aanpakken en verbeteren dan zouden ze wat aan het cromme achterdeur beleid moeten doen, ipv de blower nog meer te criminaliseren.

 

zelfs een dildo word beter onderzocht als iets wat je echt helemaal door je lichaam laat spacen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zit maar 1 ding op.. als ze het echt belangrijk vinden dat de bevolking in een goede gezondheid blijft, en dit niet gewoon propaganda is om niet helemaal leeg te lopen (cda)

 

 

legalize cannabis

 

 

gezondheids argumenten:

Het verbod op cannabis maakt het onmogelijk om een gestandaardiseerde controle uit te voeren op het product. Zodoende kunnen nauwelijks eisen aan het product worden gesteld, in verband met kwaliteit, gezondheid of informatievoorziening over de bestanddelen en werking van het product.

 

Het verbod leidt tot ongewenste praktijken in de teelt en verwerking die de kwaliteit van het product -en daarmee de gezondheid van de consument- kunnen aantasten.

 

 

Het verbod criminaliseert de cannabisconsument (ruim een miljoen Nederlanders), met negatieve sociale gevolgen voor de personen in kwestie, hun relaties en hun familie, werk- en woonomgeving.

 

 

criminaliteit

 

Het verbod op cannabis legt een enorme werkdruk op de middelen van het justitie- en politieapparaat, die deze niet voor andere, belangrijkere doelen kan inzetten. Sommige van de gebruikte middelen beperken de persoonlijke vrijheid van de burger en staan op gespannen voet met de rechtsstaat.

 

 

 

 

 

De kosten van de handhaving van het verbod op cannabis worden niet gerechtvaardigd door de resultaten. Ook al komt de doelstelling van dit verbod (een wezenlijke vermindering van vraag en aanbod) geen stap dichterbij, het verbod zelf wordt nooit ter discussie gesteld.

 

http://www.voc-nederland.org/18-negatieve-...cannabisverbod/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien ze nou zelf niet in hoe dom deze regering is ?

 

 

 

wat een wezenloze lui in dat cda

 

ik zeg tegen de muur met die gasten en 66ct voor een kogeltje heb ik nog wel over

 

 

klaar met die idioterie

 

 

 

 

 

 

 

Kan zo boos worden om dit soort uitspraken

 

Wij vinden drugs troep

 

De onzin die je uitkraamt ulcan

Dat is pas troep en je hebt geen idee waarover je praat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Typisch Christelijk.

Het volk arm en dom houden. Maar zelf wel alles mogen en rechtvaardigen wat in hun straatje past.

Neem nog maar een wijntje in naam van Jezus.

En waar gebeuren de meeste dingen die niet door de beugel kunnen? Juist in de zwaar christelijke gemeentes waar de meiden achter de kerk omkleden tot hoertjes, er ook nog eens jong ontmaagd worden, terwijl de jongetjes in de kerk misbruikt worden. Alcohol is de gewoonste zaak van de wereld. Kloosters vol bier en wijn als het bloed van Jezus.

 

Ik kan wel janken....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kweekfreek:ik kan het niet beter verwoorden

 

greets Aghori

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is maar 1 soort criminaliteit,en dat heet politiek.

Wat moet een mens met redelijk verstand hierover nou zeggen???

;)

Edited by wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik persoonlijk wordt ook heel ziek van dit soort berichten, we moeten gaan rellen.

Als ik met me blowtje over straat loop en ik wordt aangehouden en ze willen me in de boeien slaan wedden dat ik me niet laat inrekenen.

Ga maar naar het cafe en sla daar alle smerige harddrugs gebruikers in de boeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Telegraaf: za 16 jul 2011, 05:30

'Sluit alle coffeeshops nu echt'

 

 

De Raad van State veegde een apart blowverbod van verschillende gemeenten deze week van tafel. Volgens het hoogste rechtsorgaan is zo’n gemeentelijke regeling overbodig, omdat het bezit van softdrugs volgens de Opiumwet verboden is. De Raad meent dat daaruit volgt dat ook het gebruik strafbaar is. „Dit kan maar een ding betekenen”, aldus Çörüz. „Als je niet mag blowen, kun je ook de coffeeshops niet langer in stand houden. Wij vinden drugs gewoon troep. Het leidt tot gezondheidsklachten en criminaliteit, daar moet je gewoon een eind aan maken.”

 

Volgens het gedoogbeleid is verkoop van softdrugs in coffeeshops en het bezit van maximaal vijf gram softdrugs toegestaan. Het CDA streeft echter al langer naar een zogenaamde nuloptie en vindt dat alle coffeeshops dicht moeten. De partij wil de uitspraak van de Raad gebruiken om door te pakken.

 

 

Ze stellen dat het leidt tot gezondheidsklachten,

Maar wat gaan ze dan doen met: Bedrocan, (legale cannabiskwekerij, die medicinale cannabis levert aan apotheken in Nederland en een aantal landen in en buiten Europa)?

Hoe kunnen ze dat nu rijmen?

Ze zeggen canna leidt tot gezondheidsklachten maar staan wel toe dat het medicinaal vervaardigd en verkocht wordt,

of gaan ze dat ook afschaffen?

Of hebben ze daar nog niet over nagedacht? of zijn ze dat vergeten dat Bedrocan bestaat?

Volgens mij zien ze, ze daar vliegen in de Nederlandse politiek.

 

En verder vraag ik me ook af zijn er dan geen enkele Nederlandse politici die durven zeggen mensen stop met deze onzin?

En denken ze verder nu écht door shops te sluiten dat er dan geen canna meer zal bestaan?

Het is een plantje - en plantjes groeien overal.

Zoals ze nu bezig zijn gaan ze hun eigen zgn problemen alleen maar erger maken.

 

En wanneer gaan ze nu eindelijk eens een heksenjacht organiseren tegen alcohol?

Maar neen dat gaan ze niet doen want dat brengt te veel geld op.

En verder...wedden dat als ze alcohol zo zouden behandelen als wiet er meteen honderduizend en meer mensen de straat op komen om te protesteren met de politici op kop.

Alcohol moet en wiet verboden = dikke hypocrisie en om van te kotsen.

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan hier zo boos om worden dat ik gekke dingen ga denken, alcahol is de normaalste dat er is en een plant willen ze verbieden.

Gister avond zag met eigen ogen hoe een man gewoon voor de politie zn harddrugs rookt (die man vroeg mij voor vloei en had zn shit voor mij gedraaid en gwn gerookt toen de wouten aan kwamen lopen) die hadden gwn ff mt die man staan babbelen en lachen voordat ze wegliepen. maar oh als je wiet rook dan ben je wel slecht bezig en wordt je aangesproken.

Tot nu heeft CDA nog geen geldige reden om er een eind aan te maken dus :D

Ik draai er nog eentje ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

 

A. je mag je helemaal kapot roken aan de sigaretten, 100% legaal.

B. je mag je helemaal stuk zuipen aan de alcohol, 100% legaal.

C. je mag je bij de Mc-donalds helemaal vet eten aan de vieze vette hamburgers en friet.

D. je mag je helemaal maar dan ook helemaal de klere in drinken aan de blikjes energy drink met een zeer hoog caffeinegehalte. (ook die vieze koffie) 100% legaal.

E. als het nodig is volgens deze kut wereld proppen ze je helemaal vol met anti spychotica pillen en zware slaap pillen en die gekke anti depresieva pillen waar zeer ernstige bijwerkingen aan zitten.

F. je mag je helemaal stuk vreten aan het vieze snoepgoed dat ze in supermarkten verkopen waar ENORM veel SUIKER in zit. 100% legaal.

G. ze hebben nog liever dat je harddrugs gebruikt zoals vieze cocaine en heroine en xtc, speed, paddo's, lsd, ghb, en al die vieze andere rotzooi!!

 

 

MAAR.... OWEE ALS JE GEWOON EEN BIOLOGISCH NATUURLIJK PRODUCT WIL GEBRUIKEN DIE NOG ---NOOIT--- IEMAND OM ZEEP HEEFT GEHOLPEN!!!!!!!!

 

 

oftewel de Cannabis plant in zijn natuurlijke status. met zeer heftige MEDICINALE eigenschappen.

 

ze zijn echt ziek. maar goed ook. en hun hebben echt hulp nodig. maarja volgens mij zijn die gasten die tegen de cannabis plant zijn op deze klote planeet zo ziek dat hulp voor hun NIET GENOEG IS!!.

 

 

ik wil nog 1 ding zeggen nu: ik vindt dit echt een hele nare wereld. en soms denk ik weleens als ik zo nog tot me dood hier moet leven dan zit ik me weleens af te vragen of ik nog wel verder wil leven.

 

 

jongens echt ze spelen een heel smerig spelletje met ons, de dingen die ik van A TOT G heb opgenoemd worden mensen dood maar dan ook echt dood ziek van, en ja,,, als die mensen dan ziek ervan geworden zijn kunnen die gekke ook nog eens geld verdienen aan de medicijnen die ze nodig hebben voor de ziekte die ze van deze middelen gekregen hebben.

 

 

eigenlijk moet je al die wiet haters gewoon vast binden aan een waterpijp die ze elke seconde dikke wiet rook in de hersenen blaast!!!!!! en dat 8 uur lang en misschien kunnen ze daarna normaal nadenken.

 

 

AMEN.

Share this post


Link to post
Share on other sites
G. ze hebben nog liever dat je harddrugs gebruikt zoals vieze cocaine en heroine en xtc, speed, paddo's, lsd, ghb, en al die vieze andere rotzooi!!

Grappig dat je dat zegt, volgens mij zijn paddo's vooralsnog een biologisch natuurproduct en geven een geestverruimend effect, net als ons plantje.

 

gallery_22211_12556_28155.jpg

Daarnaast blijkt dat enkele dingen die je aanhaalt helemaal niet zo schadelijk zijn zoals velen wel denken. Kijk dan bijvoorbeeld voornamelijk naar paddo's, maar ook XTC (MDMA), LSD.

 

Wat men niet moet vergeten is dat meestal niet de stof, maar het individu bepalend is voor of iets goed of slecht is. Te veel is nooit goed, maar ook agressieve karakteristieken kunnen naar voren worden gebracht door een stof. Dan kan je wel zeggen dat het door de stof is aangewakkerd, maar vooralsnog is het vrijwel altijd een onderliggend symptoom of probleem van het individu. De stof is dan enkel een katalysator.

 

Er zijn vele mensen die een prima tijd kunnen hebben onder invloed van paddo's, LSD of XTC (MDMA), zonder enige problemen of agressiviteit, echter heb je ook een andere groep mensen die vaak onderliggende problemen hebben en/of agressief zijn. Bij wiet is dit natuurlijk allemaal wat minder aanwakkerend, omdat het niet een oppeppend maar een versuffend, relaxerend effect geeft. Echter zijn er ook met wiet individuen die van zichzelf al iets onder de leden hebben, zoals mentale problemen. Als deze mensen dan gaan blowen bestaat de KANS dat het individu het mentaal niet aankan, en zo in een psychose terecht komt.

 

Deze persoon krijgt dan geen psychose van de wiet, maar omdat het individu al vatbaar was voor een psychose.

Deze vatbare persoon had ook een psychose kunnen krijgen door een (kleine) serie van tegenslagen, het stuklopen van een relatie, trauma, verlies van familie en/of vrienden, ETC.

Kortom, van alles kan zoiets triggeren.

 

Nu is het wel zo dat o.a. Alcohol in het speciaal eigenschappen heeft dat wel agressiviteit kan aanwakkeren, namelijk door het vervagen van je sociale aspecten. Je kan bijvoorbeeld met mensen praten waar je normaal gesproken nooit een gesprek mee zou aangaan, maar maakt je ook impulsief. Mensen die agressieve onderliggende eigenschappen hebben zullen dan ook eerder op impuls ruzie zoeken om de geringste redenen.

 

Hier nog een filmpje over waarom alcohol je een kater kan bezorgen. Overigens een leuke informatieve serie, hoewel onvolledig, maar geeft een goed beeld van hoe onze biologie werkt op allerlei aspecten. Het stuk over alcohol stop op 8:15. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=KojAgt5BYd8&t=5m29s

 

Uiteraard is ook vervuiling/versnijding van alle soorten middelen een slechte werkelijkheid. De enige reden hiervoor is dan ook omdat de overheid het criminaliseert, waardoor de criminelen schoon kans zien om er een flinke zak geld aan te verdienen, met name criminele netwerken die middelen verkopen om andere takken van hun criminele organisatie te kunnen financieren. Dit is werkelijk de enige rede waarom vrijwel alle drugs die worden verstrekt door criminelen zijn versneden met andere potentieel nóg slechtere stoffen. Vaak zijn juist deze onbekende stoffen een gevaar voor de volksgezondheid.

 

Dit geldt dus ook voor wiet, ik heb al vaker bij slechte coffeeshops wiet gehaald waar gewoon duidelijk te zien was dat er kleine metallische deeltjes in zaten, of was versneden met iets anders. Deze coffeeshop deed dus ook zaken met een grote criminele broodkweker. Dit gaat alleen maar erger worden wanneer de overheid steeds beperkende wetgevingen aanneemt in plaats van het meer te legaliseren, of een goede vorm van reguleren d.m.v. kweek veiligheids- certificaten en wiet kwaliteitschecks. Als het écht goed willen doen, zou er een index gemaakt moeten wordt van de sterkte, effecten, werkzame stoffen, smaken en medicinale eigenschappen, zodat de klant kan zien wat hij koopt en wat hij ervan kan verwachten. Dan wordt het een product dat gericht is op kwaliteit en niet op zo veel mogelijk geld proberen te verdienen. Zeker als de prijzen veel lager worden omdat het aanbod sterk stijgt wanneer men legaal wiet mag kweken als een kwaliteitsproduct.

 

En dan nog iets over de zogenaamde "giganische export" van onze wiet: tegenwoordig gaat die vlieger niet meer op omdat het veel efficiënter is voor criminelen om in het desbetreffende land te kweken, met vergelijkbare kwaliteit als de Nederlandse. Hij hoeft dan namelijk niet meer te smokkelen. Dit is ook al tijden bekend. En dan is er ook nog het argument dat omringende landen andere wetgeving hebben m.b.t. wiet. Dit slaat helemaal nergens op, wij hebben onze wetgeving, en andere landen hebben daar helemaal niks mee te maken. Zo hebben andere landen ook wetgeving die dingen toestaan die hier streng verboden zijn. De EU moet zich daar ook verder niet mee bemoeien.

 

 

Groetjes,

-Wannagrow

Share this post


Link to post
Share on other sites

en het grappige is dat xtc, speed ook nog eens door de pillen fabrieken is ontwikkeld (Ander weet ik niks van).

Speed was in de jaren 30 gewoon om af te vallen en verkoudheid en kon je in de winkel halen.

XTC is nog erger.

MDMA werd in 1898 uitgevonden in Darmstadt, Duitsland en in 1913 werd er door de Duitse firma Merck patent op aangevraagd. Er wordt gezegd dat het als vermageringspil, met "een aantal komische bijwerkingen", werd verkocht.
De volgende keer dat MDMA opduikt in de geschiedenis is in 1953. Het Amerikaanse leger wilde MDMA toen als waarheidsserum gebruiken en deed een onderzoek om na te gaan of het daar geschikt voor zou zijn. Verder dan dat is het echter nooit gekomen.

En het gekke is dat LSd ook al lang gebruikt word om bijvoorbeeld met traumas om te gaan.

En laatst is er onderzocht dat het LSD-analoog verlicht clusterhoofdpijn (Dat gun ik niemand die hoofdpijn).

Bron

Dus hoe schijnheilig kan je zijn.

Ach het is CDA wat verwachten we.

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mischien is het anders tijd voor een massa demonstratie; niet ergens overlast veroorzaken.

maar alle gebruikers, growers, Naasten die eerlijk op de hoogte zijn gesteld van wat wiet nou eigenlijk is ,doet en kan , oproepen om hun werk & rekeningen naast hun neer te leggen (geen leuke optie ik weet het;) )

Maar moet je dan is kijken hoe snel er mensen willen zijn die gaan praten met woordvoerders,

en zolang dat mensen zijn die niet te koop zijn, zal dat zeker geen slecht einde voor ons in zicht hebben.

en mag ik de dag mischien nog meemaken waarop ons plantje gelegaliseerd word.

 

anyhoe; ik betwijfel of je genoeg zielen achter een soort gelijke mening als deze krijgt..

 

EDIT@wannagrow

die cannabis in de tabel is alleen maar waar als ze de sociale schade mee hebben gerekend (mensen die het niet leuk vinden dat je rookt ect).

verder hoop ik voor ze dat ze niet voor stoffen gemeten hebben wat er in een 'normale' joint zit. hier zit tabak bij, en dit is most likely de enige schade die je in die joint zal vinden...

laat ze dat dus maar lekker bij de tabel voor tabak er bij zetten.. als ze maar geen dingen door mekaar gaan lopen gooien toch...

 

 

MvG

 

PS; als de coffeshops sluiten , schieten prijzen de lucht in, gelukkig ben ik al grotendeels van de koop ervan afgestapt:D maar msichien toch nog is overdenken om een deel van mn medicijn af te staan voor een redelijk prijsje ;) ik bedoel die lui in de politiek smeken er byna om!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mijn artikel hierboven nog een stuk verder uitgewerkt.

 

 

@zODd

Klopt, in Amerika was XTC (MDMA) het een tijd een legale partydrug zonder veel nadelen. Iedereen van jong tot oud deed het. Uiteraard werd dit tot een einde gebracht toen de FDA zich ermee begon te bemoeien. Denk maar aan het fabel dat het gigantische gaten in je hersenen zou veroorzaken. Inmiddels is al enkele jaren bekend dat dit onjuist is en er vuil spel was met de experimenten. De wetenschapper die hiervoor verantwoordelijk was heeft dit ook bekend.

 

En dan is er nog een andere stof met grote consequenties: Chrystal Meth, een groot probleem in Amerika en andere landen waar er strikt beleid gevoerd wordt op het vlak van drugs. Deze stof is in Japan ontwikkeld en in oorlogen aan beide kanten gebruikt. Met name de kamikaze piloten van Japan waren erom bekend dat ze het kregen en daardoor zo gemakkelijk zich opofferden met een heroïsch gevoel.

 

En als klapper op de vuurpijl: Krokodyl. Ik las laatst o.a. hier op het forum over dat spul. Dat is werkelijk het slechtste van het slechtste: als je het gebruikt heb je nog 1-2 jaar te leven, wordt gemaakt van codeïne, zwavel, benzine en nog iets, en laat je vlees wegrotten. Dit goedje schijnt in Rusland erg in trek te zijn bij o.a. heroïneverslaafden als ze geen geld meer hebben.

 

Dus: beter verbieden en totaal de regie kwijt zijn over het aanbod, en laat de criminele markt het geld verdienen met ultieme rotzooi.... We leven in een omgekeerde wereld waar dingen die gedaan moeten worden niet gedaan worden en dingen die niet gedaan worden juist wél gedaan worden...

 

 

@Frshyeeh

Ja ik denk dat in werkelijkheid een goede joint met heel weinig of geen tabak, maar al helemaal via de vaporisor en cannabis olie druppels véél lager zullen uitkomen. Als je kijkt naar het rode "harm to user" zie je dat de lijn vrijwel gelijk staat met die van tabak. Het zal dan ook vast wel zo'n noobjoint zijn geweest met een hele sigaret erin en een paar vlokjes wiet, als ze überhaupt de stoffen individueel hebben getest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het cda tegen sofdrugs is en tegen de criminaliteit daarvan moet je nu niet roepen op dit orum dat je ze tegen de muur wil hebben en daar wel geld voor kogels voor over heb.

dan zeggen ze, kijk, dit bedoelen we nou.

 

en ze hebben wel gelijk dat er zeer grote criminelen actief zijn in deze branche die niet vies zijn van wat agressie.......maar dat komt wel door hun eigen beleid. Ik zeg, legalize it, dan zakt de prijs ENORM en is het niet meer nodig om er crimineel van te worden.

 

ik ben ook enorm boos op de politiek, maar ga ze niet dood wensen hier........

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speeds is net als Ritalin een Amfetamine, Ritalin bevat wel een kleiner percentage maar dat valt zeker niet te ontkennen als een niet Amfetamien.

 

Bovendien als DRUGS een gevaar voor de volks gezondheid zijn, kunnen we maar beter stoppen met het ontwikkelen van DRUGS die in de apotheken terecht komt aangezien daar de meeste ellende vandaan komt.

 

Als deze propaganda slaagt, dan moet het volk in opstand komen.

Er is geen andere optie mogelijk dan dit niet meer pikken.

 

We laten over ons heen lopen waardoor onze kinderen later nog meer de dupe zijn van een beheersde wereld die geen vrijheid meer kent.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha dat wil ik zien, dat in 1 klap alle coffeeshops gesloten zijn, ook meteen de growshops dan, ook meteen de cannabis voedings bedrijven etc etc.. DAN breekt echt de pleuris uit. en als ik het toch moet meemaken, dan liever vandaag dan over 2 jaar. kabinet valt, en je zit opeens met een paar honderd duizend pissed off burgers te kijken die DAN(ja dan wel;)) opeens gaan rellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kat in het nauw maakt rare sprongen.

 

Volgens een onderzoek van Maurice de Hond doet het CDA nu nog maar 13 zetels.

Die partij spreekt mensen niet meer aan. Ze zijn een stuk rechtser geworden, sociaal zijn ze allang niet meer. Wat er nog aan sociale factor van deze regering komt, moet van de PVV komen.(ook een blamage voor linkse partijen) En die Verhagen wordt gezien als een gluiperd. Een van het soort die zijn eigen mensen onder druk zet, weg werkt, of anderzins dwingt te doen wat hem uit komt.

 

Helaas, ze zitten in de regering. Maar ik denk niet dat VVD en PVV gaan doen wat het CDA hier voor stelt. De enige partij die ze hier 1 op 1 zouden willen volgen is het SGP. Drugs is zoizo geen issue van belang. Ik denk dat er in Europa dingen gaande zijn die iets belangrijker zijn dan een paar honderd kilo wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik niet snap over dit soorten mensen en geloven is dat zelf als er stukken bijbel gevonden worden die niet goed zijn ze het gewoon ontkennen.

En de leukste is als het een goed iets is iemand geneest dan is het werk van god maar gaat die dood dan zijn Gods wegen ontdoorgrondbaar.

Met zo een zin heb je een win win situatie.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het cda wat moet je daar nou van denken.

stelletje scheinheiligen vindt ik het maar.

wel dagelijks zeuren over de cannabis.

en als er dagelijks weer een van de vele berichten op het nieuws is dat een pastoor zich weer heeft vergrepen aan een dozijn kleuters,hoor je er helemaal niemand van binnen het cda.

dan draaien ze de hoofdjes allemaal weg.

ik heb trouwens niets tegen mensen die geloven wat er geschreven staat.

mijn kweekschema is ook geschreven dus ik ben ook goed bezig. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als chauffeur heb ik dit dit al een paar jaar aan zien komen, met lede ogen welteverstaan. Het word stilaan tijd uit te zien naar een op de fiets bereikbare baan want als het zo doorgaat.. Lijkt langzaam op een enge film of een onrustige droom waaruit je maar niet wakker word. Ik ben er echt verdrietig over dat we opeens zo dreigen te worden afgerekend. Maar het leven gaat door, ook als deze nietontziende regelneukers dit er doorheen weten te krijgen.

Er zal altijd wiet zijn maar het spel word harder. Geniet op dit moment van de eerste pijpjes Balkonnetje 2011. Gevangen zonlicht! Van maart tot eind oktober met mijn gieter en veel aandacht is het heel voldoenend om deze "gratis" vrijheid te mogen inademen. HPxG13

 

Ons gedoogbeleid staat Opstelten, ik hoop dat ie heel hard op zijn kin valt! Kan ie niet meer zo stom praten;)

 

Hoe kan het nou eigenlijk dat die Christenridders dit niet snappen?????: And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raar maar waar: Het CDA is mede oprichter van het gedoogbeleid ..... en dus van de coffeeshops. Zou Dries dan toch de laatste slimme van die partij (geweest) zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig heeft het CDA door de Mauro kwestie weer een flinke deuk opgelopen..

Ze zijn voorlopig wel even zoet om weer wat beter in de peilingen te komen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik de enigste die schrikt dat de regering bijna dagelijks van dit soort blinde en harde uitspraken maakt?

 

Voorheen leek het wel wat gecamoufleerd met weetjes en feitjes, maar nu is het glashard KOFFIESHOP SLUITEN :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...