Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jonkoboy

Houdbaarheid groeivoeding

Recommended Posts

Hallo beste mensen, ik had even een vraagje wat betreft groeivoeding, heb hier nog een fles staan van verleden jaar, het gaat hier om alga-grow van Plagron.

 

het ziet er nog prima uit en ruikt goed, kan ik dit nog gebruiken?

 

albvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Loekino

Staat er geen houdbaarheid datum ergens?

 

Anders, als het nog goed eruit ziet(hetzelfde als in het begin) en ook nog goed ruikt lijkt me er niets mee aan de hand. Zolang je het maar koel en donker bewaard.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo beste mensen, ik had even een vraagje wat betreft groeivoeding, heb hier nog een fles staan van verleden jaar, het gaat hier om alga-grow van Plagron.

 

het ziet er nog prima uit en ruikt goed, kan ik dit nog gebruiken?

 

albvast bedankt.

 

Nee alleen een soort code, maar niets wat op een houdbaarheids lijkt.

 

bedankt voor je antwoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang je geen ammoniak ruikt (wat mij ooit eens is overkomen met een fles Alga Bloei "vers" uit de growshop) kun je ervan uitgaan dat de voeding nog goed is. Normaal gesproken en juist bewaard kan het wel een paar jaar mee. De code op de fles is het batchnummer, waaraan de fabrikant wel de productiedatum kan herleiden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi JonkoBoy,

 

 

Stuur even een mailtje naar Rob van Plagron ( zie hun website) geef dan het productie nummer even door (6 cijfers lang) boven kant fles, en hij kan je precies vertellen van wanneer het spul is.

 

Plagron garandeert minimaal 2 jaar , maar daarna kan je het vast nog gebruiken. En ammoniak geur is een teken dat het vergaan is.

 

Greensensation is plus minus 3 jaar houdbaar. Alga zal ook die kant uit gaan.

 

Hier onder een mail van Bram (afdeling produktie) omtrent Green Sensation.

 

 

Beste Karl,

 

Deze greensensation is van mei 2008, wij garanderen het product voor 2 jaar, maar ik verwacht dat hij nog gewoon gebruikt kan worden

 

Mvg

 

Bram

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...