Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
VadertjeDarth

Slapeloosheid..

Recommended Posts

Hallo!

 

Ik ben al een eindje gestopt met blowen maar denk eraan weer even te beginnen.

Om lang verhaal kort te maken->

 

Mijn vriendin slaapt nooit vast, ze is elke nacht bang dat er iets zal gebeuren ofzo etc.. Dit is wss een trauma wanneer ze ooit es hebben ingebroken bij hun. ;)

Nu heb ik haar voorgesteld om even eentje te roken, zodat ze wat geruster kan slapen. Is dit een goed idee ??

 

Even terzijde: mijn vriendin is niet bang om te gaan slapen maar slaapt gewoon niet vast , ze beseft niet dat ze bang is.. :huh:

 

Alvast bedankt..

 

 

Vader.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je vriendin er geen probleem mee heeft kan het zeker helpen.

 

rustig aan enkele trekjes. niet blowen tot ze in slaap valt maar genoeg om tot rust te komen.

 

indica dominante soortjes zijn voor dit doel zeer effectief.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt, maar probleem is.. moeilijk om hier in Belgie aan soortjes te graken.. moet het meestal doen met wat er is ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk eens als je een indica puur kan roken of in de damper.

Roken in combinatie van sigaret kan ook angst versterken (Denk daar wel aan).

en wat ~criador~ a vermelde Een indica is een wat zwaarder gevoel.

 

Succes, /zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel een redelijke tijd voor het slapengaan doen. (als je het echte rust wilt in je slaap)..

zeker als je vriendin niet gewend is om te blowen, moet je wel ander half a 2 uurtjes voor het slapen gaan een paar hijsje nemen.

tabak is wel altijd af te raden in elk geval wel :P ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook zelf ook vaak een blow vlak voor het slapen gaan.

Het beste is als je op de rand van je bed gaat zitten en dan de joint (altijd indica,geen sativa) op roken.

Dan glij je zo je bed in en door het op zitten ben je net iets stoneder,als je dan in je bed legt val je binnen minuten in slaap en slaap je ook erg vast.

 

Dat is mijn ervaring,het beste zijn soorten als bubblegum of k2,white widow.

Sativa soorten houden je vaak wakker,omdat de high inspiraties geeft .

Ik zelf krijg zelfs een lichte vorm van slaapapneu als ik sativa rook voor het slapen gaan,

dus dat kan ik je niet aanraden.....

 

Succes!

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

sativa is high en kan je paranoia maken als je niet blowt, begin met een bio indica, liefst zacht buitenwietje.

 

niet teveel, eerst wennen aan het idee van stoned zijn, of een lekker hashje, ook stoned hashje.

 

begin licht, opbouwen daarna.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook zelf al heel lang voor het slapen gaan.

Bij iedereen die ik ken werkt het goed en vallen ze vrijwel meteen in slaap als ze in hun bed kruipen.

 

Het probleem is dat ik al een ernstig slaapprobleem heb van m'n 13-14 jaar.

Op normale wijze sliep ik maar iets van 2u per nacht, in slaap raken lukte me niet en als het lukte was het voor een half uur ofzo ;)

Toen ik heel soms begon te blowen op m'n 16de, verbeterde dat wel een beetje.

Ik raakte iets rapper in slaap, maar kwam nog altijd héél veel wakker in m'n slaap.

Elke dag werd ik meer een meer uitgeput, tot ik zodanig uitgeput was dat ik eens 2 nachten redelijk sliep.

Daarna was het terug gedaan voor een week..

 

Toen ik 18 was en na m'n school ging werken in een ploegensysteem beterde dat er ook niet op, vooral dan om de vroege shift te doen.

Als je ten vroegste om 00-01u in slaap kan geraken en om 4u moet opstaan..

 

Sinds een jaar neem ik nu altijd voor het slapen gaan een slaappil.

Het is wel tegen m'n zin, maar zonder slaap ik echt niet :D

Heb trouwens ook natuurlijke middelen geprobeerd zoals melatonine.

Tevergeefs, er stond ook op de verpakking dat het niet hielp tegen insomnia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi!

 

 

 

Na een lange tijd hebben ik en mijn vriendin besloten om samen te blowen... Mijn zoveelste keer , haar eerste.

 

Die dag hadden we volledig gepland , eerst naar de stad gaan, wat drinken en pannekoeke eten :D nadien nog op resto geweest.

Na ons eten hebben we een leuke babbel gehad op het strand met deze leuke tuit. :(

 

Na paar keer te hebben uitgelegd hoe te roken lukte het wel bij haar en na paar kleine hijsjes ging ze lekker door!

Was een zeeeer fruitig wietje, heb het van een vriend , binnekweekje, naam ontsnapt me helaas:(.

 

effect:

Mijn effect was goed high met een lichte stoned ... Licht moeilijk om te lopen in zand...

Haar effect was vooral sociaal! Ze deed nie giechelig ofzo, wat ik wel had wanneer ik mijnd mondhoeken voel optrekken bij het kijken naar kever, maar ze deed zeer sociaal. Het was alsof ze praatjeswater had gedronken! :o

Eindelijk thuis, direct in bed gekropen en geslapen als een blok :P

Ze sliep vast en het was een succes! alleen herrinerde ze gisteren maar als een droom, nuja ze heeft eindelijk een goede nachtrust gehad en ik een goede morgen :P

 

 

Blow ze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...