Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smokkah

meest opbrengst

Recommended Posts

hoe krijg je de meeste opbrengst 10 planten op 1 vierkante meter of 6 planten op 1 vierkante meter want nu staan ze zeer dik en anders zou ik er een paar van tussen gooien

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

had je dat niet beter kunnen vragen voordat je ging kweken?

 

1 plant per m2..........dat is het antwoord.

 

succes.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

In je ander topic

 

http://www.wietforum.nl/planten-te-dicht-t82786.html

 

Waar het ook al over de afstand van je plantjes gaat en je geen foto s in het Wietforum album hebt geplaatst.

 

 

Om er voor te zorgen dat foto's in topics ook in de toekomst beschikbaar blijven en snel geladen kunnen worden verzoeken we je om foto's in een wietforum album te plaatsen. Hoe je dat doet staat uitvoerig beschreven: Rechts boven in je scherm Help -> Foto's plaatsen

 

Tevens verzoek ik je om niet allerlei nieuwe topics in het leven te roepen voor hetzelfde.

 

Je had ze nooit zo dicht bij elkaar moeten plaatsen en weet je al of het allemaal vrouwen zijn?

 

Fijne dag nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meest ideaal is inderdaad 2 m2 per plant, maar met ruimtegebrek ( kleine tuin ) is het toch wel minimaal 1 m2 per plant.

 

als je dikke brede bossen hebt is 2 m2 ideaal.

 

10 op 1 m2 is echt geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen goed idee. Ik denk dat je met 1 dikke plant mooiere wiet krijgt dan 10 op 1 m2.

 

al doende leert men, vraag me ook af waarom je deze vraag niet bij beginners vargen gepost hebt.

 

en als je van tevoren had ingelezen had je nu deze vraag niet hoeven stellen,maar ben wel blij dat je dat gedaan hebt zodat het in de toekomst beter gaat.

Tegenwoordig kan je beter ook maar niet meer dan 5 planten hebben.

 

maar goed, nogmaals, succes ermee.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn allemaal vrouwtjes en ik weet at ik dit gepost had maar dat ging over de afstand hier wil ik weten krijg ik bij 10 planten een kleinere opbrengst maar dan wel van 10 planten

 

of als ik 1 plant heb een grotere opbrengst maar van 1 plant dan ?

 

dus het beste is volgens jullie gewoon 9 planten wegdoen ofz en 1 laten groeien ?

 

en is dit niet te laat , is er wel nog tijd genoeg want binnen een grote maand gaan ze wss in de bloei en ik weet niet als ze nog breed gaan worden dan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een foto zou plaatsen, dan konden we wat zien, hoe de staat is van de plantjes nu. Dan kunnen we advies geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit//

 

 

ik zal er zo snel mogelijk voor kijken , alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat als je er nu 9 weg haalt het helemaal geen succes wordt, te laat denk ik.

 

foto !!!!!!!!!!!!!!!!

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker laten staan,, ik zou alleen de buitenste planten iets naar buiten buigen voor meer licht per plant.

 

Suc6 greetz bonethugs' ;) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
lekker laten staan,, ik zou alleen de buitenste planten iets naar buiten buigen voor meer licht per plant.

 

Suc6 greetz bonethugs' ;) :P

gewoon de zij takken met touwtje naar de grond binden en top beetje naar buiten binden met een touwtje dus ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DUDE! Leer quoten! Druk op de onderste knop ''add reply''.

 

Je kunt ze een beetje naar buiten halen met touwtjes, of door de buitenste plant aan bamboestokjes te binden die je 15 cm buiten het huidige bereik in de grond steekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo te zien op de foto was er meer ruimte waarom heb je het zo geplant?!?!?! er lijkt ook te weinig licht te zijn.......

 

maar goed, laat maar staan en volgende keer eerst meer verdiepen in de plant voordat je gaat kweken.

 

Maar wel leuk dat je kweekt, en mijn advies, zet er niet meer dan 5 neer, als je gepakt wordt is dat beter.

 

maar als je de ruimte hebt 1 plant per 1m2 en beter is 1 per 2m2.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had persoonelijk gedacht dat er mannetjes zouden tussen zitten en dat er veel gingen doodgaan , niet dus ;) xp

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij heb je nog geen man of vrouw gespot....zaadjes uit de binnenwiet tonen nog niks... ;)

je kan stekken en die 12/12 zetten ...dan weet je wat.. en kan je uit dunnen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb niet zo'n bloemetjes stand , dus camera is niet zuiver genoeg ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...