Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sjonconcrete

amaranta seeds

Recommended Posts

dat niemand de zaden kent snap ik niet.

heeft trouwens 3 prijzen gewonnen op de highlife cup 2011.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Winnen op de highlife cup heb niks met goede zaden te maken hoor.Daar spelen hele andere zaken mee :wOOt

 

Ik ken de zaden wel,maar heb er nog niks over gehoord of het goed spul is of niet.Ik vind het wel opvallend dat het bijna alleen maar de zelfde soorten zijn als van een andere zaadverkoper.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

welke aanbieder zou dat nou zijn

 

de gelijkenis in namen alleen al :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind het wel opvallend dat het bijna alleen maar de zelfde soorten zijn als van een andere zaadverkoper.

Ik denk dat 9 van de 10 zaadproducenten hun genetica gewoon van anderen 'lenen' en dit verbloemen door het een andere naam te geven. In dat opzicht zijn ze wel eerlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind het wel opvallend dat het bijna alleen maar de zelfde soorten zijn als van een andere zaadverkoper.

Ik denk dat 9 van de 10 zaadproducenten hun genetica gewoon van anderen 'lenen' en dit verbloemen door het een andere naam te geven. In dat opzicht zijn ze wel eerlijk.

 

 

Ik denk dat het wel 9,5 van de 10 is.Er zijn zelfs zadenleveranciers die hun zaden door een andere breeder laten maken.Waarom??Omdat ze zelf het niet kunnen en zo dus de betere erkennen in de echte breeder.Vooral bij feminised is dit vaak het geval.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaadbanken schieten als paddestoelen uit de grond ik ga mee wat twindaddy zegt 90% koopt zaden t meeste uit spanje

je pleurt ze in een pakkie mooie naam dr bij en klaar is kees over de genetische achtegrond hebben ze vaak geen flauw idee

miss tijd voor een kweekverslagje met Amaranta soortjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...