Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

coolradijsje

goed pijpje om wiet te roken??

Recommended Posts

Ik wil dus een pijpje kopen om wiet of hasj te roken kopen maar er bestaan zoveel modellen en vooral zo'n kleine modellen zoals hier:

582021.jpg

 

deze is dus een voorbeeld uit de large en is 8 cm, dit is toch super kleiN? en die kop om je wiet in te doen is toch bij al zo'n pijpjes super klein?

ik versta niet hoe dat gemakkelijk rookt? heb der dus wel totaal geen ervaring mee dus ik vraag wa uitleg :D

 

tnx. koolradijsje

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaar de bijnaam one-hitter

kan je een of twee flinke halen uithalen

en die slaan over het algemeen aardig in

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
en die kop om je wiet in te doen is toch bij al zo'n pijpjes super klein?

Het is zo te zien een gewoon kopje.. net zo groot als bij een waterpijp bijvoorbeeld..

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb een pijpje maar het is niet echt zo'n de kop is breeder maar ik vind het gat gewoon te groot :wacko: ik ben bang als ik nu ga inademen dat ik brandende wiet in me bek ga krijgen, heb het daarstraks gedaan met wat watte in de loop te steken ma ik wil da nie telkens doen wi want dan kan ik ook nog eens watte roken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

er moet natuurlijk ook een gaasje in!!! dan komt alles wel goed.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

wrom heeft de shophouder me dat dan zo meegegeven zonder meer uitleg te geven? twas in een smart en headshop :D

klote service, tzijn allemaal broekvagers diet nog te lastig vinden om in een shop uitleg te geven terwijl ze de droomjob van un leven en !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je zo'n gaasje ook kopen in een gewone pijpwinkel?

En hoe ziet dat er uit?

is dat 1 groot gaas dat je kunt knippen? want iedere pijp is toch verschillend qua kop?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kun je zo'n gaasje ook kopen in een gewone pijpwinkel?

En hoe ziet dat er uit?

is dat 1 groot gaas dat je kunt knippen? want iedere pijp is toch verschillend qua kop?

Ja daar kan je ze zo halen, maar ze zijn wel duur hoor.. :D :wacko: haha voor 5 gaasjes 70 cent.. bij ons dan.. en als het goed is heeft elke kop dezelfde grote..

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan ook een stukje aluminium folie gebruiken daarvoor als je geen screentjes hebt klein stukje in de pijp frommelen paar gaatjes in prikken met een naald oid en roken maar.ik haalde vroeger als ik geen screentjes had ze uit de kraan :D daar zitten ook van die zeefjes in wel metaal gebruiken een keer gedaan bleken dat gaasjes van plastic te zijn dat ging niet goed

screentjes kan je ook op maat knippen als ze te groot zijn

een screentje kan je een paar keer gebruiken na gebruik gewoon schoon branden en je kan weer paffen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoelang doe je dan met zo'n gaasje?

Kan je dat meermaals gebruiken of enkel maar 1 keer?

kan je eigelijk zo vaak gebruiken als je wil want ze gaan niet kapot maar ze worden wel vies.. en daarom gebruik ik ze denk 3 of 4 keer.. en niet 3 of 4 hijsen maar maandag dinsdag woensdag en donderdag zeg maar.. sNaP Je.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...