Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ric-rdo

probleem ga op vakantie

Recommended Posts

beste mede kwekers

 

ik heb een paar planten thuis staan gewoon zonder lampen ofzo bij het raam nu is het probleem dat ik 2 weken op vakantie ga de normale planten komt me oma water geven maar mijn plantjes daar hoeft ze niet achter te komen wat zal ik doen ? om ze aan water te helpen deze twee weken

 

mvg ricardo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Als je op vakantie gaat en oma geeft een paar weken geen water ... ja .. dan zijn ze gewoon dood!

En dan stel je ook nog een andere vraag of je er nog een plantje bij zult zetten. :o

Weet niet zo goed wat ik met je vragen aan moet. :whip:

Zet ze allemaal samen in een grote bak .. en zeg tegen je oma dat het oregano... basilicum .. een lekker Zuid Zimbabwees kruidje ... een tomatenplant uit Abu Dabi is .. en vraag haar water te geven.

Ja, en als ze doorheeft dat het wietplanten zijn, dan mag je haar niets kwalijk nemen. Dan is ze ernstig veel slimmer dan jou! Volgende keer eerst nadenken voor je iets start, lijkt me het beste advies.

Succes.

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja.......de volle grond ermee in of oma gewoon water laten geven. Mss weet ze niet eens hoe die plant eruit ziet. Jaren geleden toen ik nog thuis woonde vond mijn oma die plant toch een mooie paarse bloemen hebben. :o (purple power)

Nu wijst ze nog steeds met een dirigerend oog naar een plantje terwijl er meerdere om haar heen staan. :whip:

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

 

peperfreak je hebt wel gelijk met dat het al laat is enzo maar dat deze nu bij mij thuis staan was dit jaar ook niet egt de bedoeling had namenlijk buiten een spot met 25 plant nu is het probleem dat deze spot is ondekt en alles is dus weggehaald vandaar dat ik er nog een bij wil nemen dacht mischien kan ik er nog wat van maken dit jaar dan mischieen een beetje verkeerd gedacht want weet zelf ook wel dat het al een beetje laat is

 

mvg ricardo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je probleem is dat je niet hebt nagedacht toen je met je kweek begon. Heb je dit topic (sticky!!) al eens goed doorgelezen?

 

Blumats zijn werreweg het handigst omdat die ook automatisch stoppen met water geven als het regent en als het droog is geven ze meer. Maar je hebt pak hem beet een week of twee nodig om ze goed af te stellen en je hebt een vat nodig. Daar kun je voor twee weken dan geen voeding in doen, en dat vat kun je ook niet in de zon laten staan.

 

Verder zijn er handige druppelaars beschikbaar bij het tuincentrum waar je gewoon een 1,5 liter PET fles op zet en die kan dan een week of twee wel mee, maar ik vrees dat je plantjes over een paar weken daar al niet meer genoeg aan hebben voor twee weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je probleem is dat je niet hebt nagedacht toen je met je kweek begon. Heb je dit topic (sticky!!) al eens goed doorgelezen?

 

Blumats zijn werreweg het handigst omdat die ook automatisch stoppen met water geven als het regent en als het droog is geven ze meer. Maar je hebt pak hem beet een week of twee nodig om ze goed af te stellen en je hebt een vat nodig. Daar kun je voor twee weken dan geen voeding in doen, en dat vat kun je ook niet in de zon laten staan.

 

Verder zijn er handige druppelaars beschikbaar bij het tuincentrum waar je gewoon een 1,5 liter PET fles op zet en die kan dan een week of twee wel mee, maar ik vrees dat je plantjes over een paar weken daar al niet meer genoeg aan hebben voor twee weken.

 

bedankt voor je reactie maar zoals je had kunnen lezen is me spot ondekt deze moesten daar eigenlijk ook heen en ik ga ze niet weggooien. en een nieuwe spot zoeken ga ik ook niet doen voor die 5 plantjes

mvg ricardo

Share this post


Link to post
Share on other sites

wazzup heb je touwens een link voor me van een site waar je die druppelaars voor met die 1,5 liter flessen kan kopen heb net 3 tuincentrums afgebeld bij mij in de buurt die verkopen ze niet

 

alvast bedankt

mvg ricardo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht je in de prov zeeland wonen dan wil ik ze ook wel verzorgen hier thuis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...