Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
TriXal0ne

Een week niet blowen

Recommended Posts

Veel mensen hier op het forum blowen dagenlijks/bijna dagenlijks. Nu vroeg i me af of jullie denken het moeilijk te vinden een week niet te blowen. Ik ben er zelf deze week mee begonnen wegens een belofte, en omdat ik gewoon vind dat ik af en toe ook een pauze moet kunnen nemen. Ik denk neit dat het makkenlijk gaat worden, zeker neit aagezien ik op krukken loop en dus verder vrij weinig kan doen :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor 1 week stoppen klinkt echt heel nutteloos. waarom? ik ben een keer gestopt, en toen duurde het een week voordat ik me eigen eindelijk goed voelde. eerste 3 dagen heel slecht geslapen, ziekerig etc. na een week voelde ik me weer wat beter, daarna dacht ik wtf NIET blowen is opzich vrij makkelijk, maar ik blow voor bepaalde redenen, tot rust komen, etc. tja dat mis je dan of je moet op een andere manier hetzelfde gevoel krijg als met blowen.. maar dat is niet makkelijk als je een druk leven hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt ik ben zelf ook wel eens een weekje gestopt als bewijs aan mezelf,

en ik weet ook dat ik het kan.

 

alleen vind ik het niet nodig om mezelf iets te ontnemen waaruit ik rust kan scheppen,

en zolang het me niet hindert in de dingen die ik doe, vind ik het wel prima zo.

 

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach 1 week. Wat is 1 week...

Dat moet iedereen toch kunnen.

 

Mijn situatie is nu wél anders.

Ik ben nu weldra drie maanden verplicht clean.

En dat gaat hoor als het moet.

En pas sinds 2 weken krijg ik er steeds meer en meer zin in.

Oke in mijn geval is het moeilijker omdat ik wiet gebruik tegen de pijn.

Maar ja als het er niet is dan is het er niet hee.

Normaal moet daar binnenkort verandering in komen,

maar voor hetzelfde geld duurt dat nog enkele weken.

En wie wil weten waarom ik verplicht clean ben lees dan ff my story in rubriek medisch gebruik.

 

Dit is de tweede keer dat ik zolang clean ben.

Maar als het niet moet clean zijn dus zoals in mijn geval,

dan zal ik het zeker niet doen. Niet omdat ik niet zonder kan.

Wel omdat het mijn leven dan draaglijker maakt ivm de pijn.

Maar ik ben een tandenbijterke dus overleef ik deze periodes van verplicht clean zijn wél.

Er zit trouwens niets anders op... en ooit komt er wel weer verandering in...

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er geen probleem mee om een weekje te stoppen,maar mijn vrouw wel !!

 

Grtz,

 

A-5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahaha ja precies A-5.. juist als ik niet blow gaat het vanehh "als je eens een jointje opsteekt :o "

Share this post


Link to post
Share on other sites
hahahahaha ja precies A-5.. juist als ik niet blow gaat het vanehh "als je eens een jointje opsteekt :o "

Da's nou een goed voorbeeld van een luxe probleem toch?

:whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik 1 dag niet blow gaat het opzich wel alleen als ik ga slapen duurt het 2 x zo lang eer ik in slaap val + ik ga zeer vaag dromen :o

hierdoor word ik om de paar uur wakker dus van een goede nachtrust zal het niet komen

 

1 week stoppen zit er voor mij dus niet bij

 

 

 

gr gustavo

Share this post


Link to post
Share on other sites

merk wel dat het in slaap komen langer duurt, maar dat deed het ook voordat ik ooit wiet had gehad, oftewel normaal

en toen ik in de vakantie eens al stoned aan m'n ontbijt begon had ik daarna wat minder eetlust 's chtends

 

maar ik kan er makkelijk zonder, mis het hoogstens zoals ik een zak chips achter de tv zou missen

maar ik heb ook wel eens dagen dat ik geen zin heb stoned te worden, gaat meestal wat in periodes

en een weekje zonder is niet echt een probleem, vooral als dat bijv. in het buitenland op vakantie is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Easy-peasy.

 

Ik denk gewoon: Als er wiet is en het is een geschikt moment, dan kan het. Is er geen wiet of is het geen geschikt moment, dan toch maar niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees hier van sommige over moeilijk inslapen.

Hebben jullie dan al eens geprobeerd langer dan 1 week clean?

Want ik heb al gemerkt dat het inslaap probleem vooral de eerste dagen tot 1 week duurt,

en dat het daarna toch beter gaat. Ik ben altijd wel slechte inslaper maar toch gaat het na

een langere tijd clean zijn vaak beter dan wanneer ik niet clean ben.

Al hangt het ook wel af van het wietsoortje sommige houden mij langer wakker.

Maar veel heeft bij mij ook te maken of ik met veel muizenissen in mijn hoofd zit of niet.

Als ik mezelf dwing te denken slaap slaap slaap slaap slaap dan gaat het sneller :whip:

En met eetlust is dat net zo.

In het begin dacht ik oei oei ik ga geen honger hebben, maar ook dat verdwijnt na 1 weekje,

en nu lijkt het met momenten of ik zelfs meer honger heb dan tijdens vreetkicks ha ha ook wel gek eigenlijk.

En ja dromen....ik droom altijd erg levendig zowel clean als niet clean maar toch meer als ik clean ben,

en soms droom ik zo hard dat ik er niet kan van slapen (lees slechter slaap) hi hi klinkt vast stom maar toch voelt het zo.

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik voelde me vanmiddag opeens zwaar beroerd. Ik ging in de auto zitten en kreeg het opeens bloedheet (oke het was 32 graden maar zo heet was gewoon niet normaal). He hele T-shirt werd nat van jet zweet en ik had echt totaal geen energie, ik kon me arm amper optillen en voelde me alsof ik elk moment in elkaar kon storten.

 

Oke, ik was vannacht pas 3 uur gaan slapen, was al vanaf 8 uir wakker, heb de hele dag bijna niks gegeten en het was 32 graden. Natuurlijk heeft dat er mee te maken gehad maar als ik naar se symptonen kijk staat dit er wel bij. Wat slapen betreft merk ik niet veel verschil (ik slaap altijd al slecht). Wel merk ik idd dat ik meer droom als

Ik niet blow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel opvallend dat ik hier van 3 mensen lees dat ze heftiger dromen zonder wiet. Het klinkt alsof je brein de eerste dagen wat dromen moet inhalen die je hebt onderdrukt door het blowen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier een vierde persoon JdR. Voor mij persoonlijk voelt het inderdaad alsof in inhaal wat ik met blowen onderdrukt heb :o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowen heeft gewoon grote invloed op je brein, wil niet zeggen dat je niet droomt als je geblowd hebt,

al lijkt het wel zo door dat je zo heftig droomt als je niet meer rookt. Ik persoonlijk kan een week niet

goed slapen als ik niet meer blow daarna in een keer begin ik super goed te slapen en ook heftig te

dromen. Wel ben ik veel beter uitgerust dan als ik ga slapen terwijl ik geblowd heb. Persoonlijk voel ik

me de eerste week naar mij stop wel moeilijk hoor, dikke zweet aanvallen soms, misselijk, hoofdpijn.

 

Maar uiteindelijk voel ik me beter als ik niet blow, tja helaas steek ik hem toch altijd weer op.....!

 

Al met al ik ken maar een echte goede manier om per direct te stoppen met blowen, en dat is gewoon

volledig blut zijn voor een paar maanden je gaat dan vanzelf blowers en blowomgevingen vermijden.

 

groet parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zweten ja.. pffff.. vond ik nog wel het irritantse aan alles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik stop, wat ik overigens amper wil... dan heb ik alleen de eerste avond (waarop ik niet blow) even een gevoel van ontwenning.

Dan krijg ik trek.

 

De 2e avond is dat al voorbij en dan komt het ook niet meer terug. De reden dat ik dan weer begin na een tijdje is omdat ik weet dat ik het lekker vind.

Overdag heb ik er helemaal geen problemen mee, het is dus meestal 's avonds dat ik over t algemeen blow.

 

Maar zoals zovelen hier, ben ik erg content met het "blowende" leven. Ik werk overdag en 's avonds neem ik er 1.

Heerlijk.

 

(stoppen met roken van tabak kostte me 2 jaar, ik ben ergens in 2004 gestopt met roken en pas na 2 jaar had ik t gevoel dat ik er echt vanaf was, verschrikkelijk)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik droom niet vaak, en als ik droom is het vaak juist op een avond dat ik behoorlijk stoned in slaap val

 

moeilijker inslapen is bij mij ook echt gewoon de normaaltoestand, weet nog dat voordat ik ooit ook maar 1 trekje had gehad ik zo'n 20-30 minuten erover deed om in slaap te komen, terwijl nu als ik 's avonds wiet heb gehad(zelfs als ik niet echt stoned meer ben) ik binnen 5 minuten slaap

en als ik nu een dagje nuchter ben zit het denk ik dichter bij 15

Share this post


Link to post
Share on other sites

20 - 30 minuten, noem je dat mowilijk inslapen? Ik heb minimaal een uur nkdig, meestal zit het er nog ruim boven..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potverdorie zeg.

Ik weet niet of jullie het kennen.

Maar ik ben nu bijna drie maand clean (tegen mijn zin maar er komt normaal gezien beterschap binnenkort)

maar ik merk dat hoe langer dat ik clean ben hoe dommer ik wordt B)

En neen dat is geen grap

Ik vergeet plots veel meer dan toen ik nog dagelijks blowde

Ik maak ook regelmatig fouten wat ik anders nooit heb (als ik blow dus)

 

Ik vindt dat wel straffe kost want ze beweren altijd dat wiet slecht is voor je geheugen

Wel bij mij is het slecht voor mijn geheugen als ik geen wiet heb dat wordt me hoe langer hoe duidelijker

 

Gelukkig is er beterschap op komst en kan ik binnenkort met wat geluk terug blowen

Want het mag niet meer te lang duren want ik draai bijna dol van dommigheid :D

Maar eigenlijk is dat niet zo leuk al dat verstrooid zijn, vergeten, fouten maken en dat allemaal omdat ik clean ben.

 

De eerste zogenaamde geleerde persoon die nog eens spreekt dat wiet slecht is ga ik persoonlijk :P ;)

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoppen?? dan slaan bij mij de stoppen door okee 1 dag gaat maar je word zo moe van je lichaam dat niet wil meewerken dat de frustratie snel erg groot word.

Vaker enkele weken zonder op vakantie geweest doe ik nooit weer, of 30 gram mee of niet op vakantie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij is het best vreemd; als ik wiet heb liggen blow ik eigenlijk iedere avond wel even om lekker tot rust te komen, maar als het op is mis ik het ook niet zo erg dat ik gelijk naar de shop sprint. Zit vaak genoeg meer dan een week tussen voor ik weer nieuwe koop (ik reken mezelf dat ook niet tot de dagelijkse blower). Ben wel benieuwd hoe het zal zijn als m'n kweekje klaar is en ik dus een dikke stash heb ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Potverdorie zeg.

Ik weet niet of jullie het kennen.

Maar ik ben nu bijna drie maand clean (tegen mijn zin maar er komt normaal gezien beterschap binnenkort)

maar ik merk dat hoe langer dat ik clean ben hoe dommer ik wordt B)

En neen dat is geen grap

Ik vergeet plots veel meer dan toen ik nog dagelijks blowde

Ik maak ook regelmatig fouten wat ik anders nooit heb (als ik blow dus)

 

Ik vindt dat wel straffe kost want ze beweren altijd dat wiet slecht is voor je geheugen

Wel bij mij is het slecht voor mijn geheugen als ik geen wiet heb dat wordt me hoe langer hoe duidelijker

 

Gelukkig is er beterschap op komst en kan ik binnenkort met wat geluk terug blowen

Want het mag niet meer te lang duren want ik draai bijna dol van dommigheid :D

Maar eigenlijk is dat niet zo leuk al dat verstrooid zijn, vergeten, fouten maken en dat allemaal omdat ik clean ben.

 

De eerste zogenaamde geleerde persoon die nog eens spreekt dat wiet slecht is ga ik persoonlijk :P ;)

 

;)

 

las eens een intressante theorie over wiet en geheugen

cannabinoiden zouden als 1 van de taken in het lichaam vergeten hebben

vergeten van onbelangrijke details is belangrijk voor je hersenen(net alss opschonen van je computer om meer schijfruimte te krijgen en 'm sneller te laten lopen), voeg je dus meer cannabinoiden toe in de vorm van wiet dan gaat dat ook sneller werken

en ik kan me daar wel redelijk in vinden, over het algemeen vergeet ik onbenullige dingen snel(vraag me wat ik gister als avondeten had en vaak weet ik het niet), maar dingen die er wel toe doen(voor mij) onthoud ik wel

wat dus wel aantoont dat wiet en school een probleem kan zijn voor jongeren omdat school voor hun tot deze onbelangrijke dingen behoort(dat deed het tenminste wel voor mij, ik deed zo min mogelijk en leerde alleen de dag voor het proefwerk waarop ik dan ook pas te weten kwam waarover het hoofdstuk nu ging, en na de toets had ik alle stof binnen de kortste keren weer verdrongen, en ik mikte op 6jes omdat mijn enige doel om naar school te gaan het diploma was waarvoor ik dus moest overgaan, hoger dan een 6 had dus geen enkel nut behalve compensatie, maar daarvoor had ik wel vakken waar ik zonder inspanning 8en had)

dus als je het schoolsysteem verbetert zou dat ook gelijk opgelost zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Zookaba

 

Daar kan ik me volledig in vinden.

Vooral wat betreft de school. Die zou wel beter kunnen.

Heb zelf nooit een bal gedaan en was alles meteen vergeten omdat niets mij kon boeien.

Maar.......ik ben dan rond mijn 17 van school af gegaan en op mijn 25 ben ik terug naar school gegaan,

maar toen heb ik gekozen voor volwassen onderwijs en dat intresseerde me van het begin tot einde,

en het resultaat was dan ook dat ik alles kon onthouden (rookte toen ook al wiet) en dat ik slaagde met onderscheiding,

terwijl je dan dus moet weten dat ik eerlijk waar in mijn gewone school leven nooit hoger scoorde dan 60 procent en dat haalde ik zelfs zelden en amper. Maar ja hoe ouder ik werd hoe minder ik deed op school. Maar toen ik dan dus ouder was en terug naar school ging toen ging het wel goed want eindelijk kon alles me boeien en werd er les gegeven op een manier om u tegen te zeggen met andere woorden de leerkrachten waren als vrienden en dat werkte prima.

 

En verder is het idd zo dat je eerder kan onthouden wat voor jezelf boeiend is.

En ik weet nog wel wat ik gisteren heb gegeten maar niet meer wat ik drie dagen geleden heb gegeten,

maar ik kan me dan wel nog gesprekken tot in detail herinneren tussen vrienden van 20 jaar en langer geleden.

 

Maar met mijn vorige tekst bedoelde ik dat ik clean wel veel meer vergeet dan wanneer ik high of stoned ben,

en dan niet alleen over kleine dingen soms zelfs ook over dingen die mij wel boeien en dat vindt ik dan wel frustrerend

maar gelukkig bestaat er nu zo iets als het internet waar je dan je info terug kan ophalen die je even kwijt was. En verder ben ik wel zo slim dat ik gedurende mijn nu cleane periode dingen die ik zeker wil onthouden opschrijf en bewaar.

 

groetjes

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rookte 5 jaar geleden 15 tot 20 gram per dag, door een nieuwe vriendin van vandaag op morgen gestopt.

 

zeker 1.5 week liggen zweten in bed en allerlei andere afkick verschijnselen gehad.

nu rook ik ong 1,5 gram per 3 maanden... en ik ben er persoonlijk nog blij mee ook.

 

1: geen behoefte meer om te 'moeten' roken

2: als ik er 1 rook ben ik ook echt gaar

3: het scheelt me heel veel in mn knip ;)

 

wat ik nu zelf grow levert geld op ipv dat ik het doe om te kunnen voorzien in mn roken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...