Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabizznis

konijntjes dol op wiet?

Recommended Posts

Bejaarde voert konijntjes wiet BRANDENBURG - De politie in het Duitse dorpje Golzow heeft een grote wietplantage ontdekt. De 84-jarige eigenaresse van het braakliggen stuk grond bleek de drugsplanten aan haar konijntjes te voeren.De bejaarde verklaarde dat haar konijnen 'er dol op zijn'. Dat schrijft de Duitse krant Tagesspiegel. Een agent had de planten, die een meter hoog waren, vanaf de weg zien staan. De bejaarde vrouw werd aangesproken op de plantage. Ze zei dat ze de planten ziet zelf kweekte, maar dat ze daar per toeval gegroeid waren en dat het prima konijnenvoer bleek. De dieren waren er niet alleen gek op, de planten groeiden ook heel snel terug. (kwekers: die oma heeft toch niks door we zetten weer wat bij :o )

 

Het verhaal van de vrouw is volgens een woordvoerder van de politie heel aannemelijk. De planten worden gerooid. In een laboratorium worden ze onderzocht op het THC-gehalte.

 

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1010257...land,buitenland

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zullen geen thc vinden.

Het ging om hennep niet om cannabis.

En natuurlijk eten konijntjes graag hennep.

Want hennep is vezel en eiwitrijk en niets anders dan gezond voor nijntjes,

die dat zelf heel goed weten :whip: ze eten trouwens alleen de blaadjes op,

dus mocht er toch thc in zitten dan zullen ze nooit stoned zijn want de bloempjes eten ze niet.

 

PS

Heb al gemerkt dat jullie nederlandertjes alle soorten hennep noemen.

Voor mij is hennep zonder thc en voor kleding, touwen, hamburgers, enz...

En cannabis = marhiuana = wiet is mét thc

 

 

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

hennep zonder thc??

 

lijkt me sterk :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom?

Er is toch hennep waar ze kleding en zo van maken en daar wordt je toch niet stoned van,

of heb jij al eens een jeans van hennep gerookt? En....werd je high? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

zegt adjunct-directeur Mark Reinders van HempFlax. „In de vezelhennep zit zo'n laag percentage THC, dat je een heel veld zou moeten oproken om hetzelfde effect te voelen. Op de borden vergelijken we vezelhennep dan ook met alcoholvrij bier.”

 

dat is heel iets anders als wat jij zegt. GEEN thc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zeg hallo ik ben geen perfectionist :D

Voor mij is geen thc hetzelfde als er niet stoned van worden,

je schrijft het toch zelf dat je dan een heel veld moet oproken.

ik ben nu eenmaal geen pietlulligje dat alles perfect wil verwoorden

geen thc is hetzelfde dan pietlullige thc waar je toch niet stoned van wordt

dus wat is het verschil dan met wat ik zeg? volgens mij niets hoor ;) ;) :o :whip: :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

da's weer een nieuwe zin in de reportage's

 

"we onderzoeken het thc gehalte"

Share this post


Link to post
Share on other sites
ze eten trouwens alleen de blaadjes op,

dus mocht er toch thc in zitten dan zullen ze nooit stoned zijn want de bloempjes eten ze niet.

Mijn konijn heeft anders wel vaker thc-rijke toppen gegeten hoor! Één keer hield een vriend van me een topje haze (half grammetje) voor z'n bek om te kijken of ie het lustte, maar hij vrat het zo snel op dat de hele top in z'n bek verdween. :bier Serieus! Na een uurtje ging ie wel heel vreemd doen. :whip: Sindsdien is ie nog veel gekker op wiet. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi hi dat is wel een grappig stout konijntje dat jij hebt Aguar.

Maar ja ik had het eens ergens gelezen dat nijntjes alleen blaadjes zouden eten,

blijkbaar dan dus toch niet. En vond je het niet erg dat jouw nijntje die lekkere top op at?

en ja hi hi dat zal wel dat hij wat raar ging doen en er nu dol op? hou hem of haar dan maar goed in het oogje :whip:

 

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

@GanjaGirl: Die vriend van me vond het inderdaad wat minder leuk dat m'n konijn z'n top had opgevreten. Ik vond het vooral erg komisch. Daarbij had ik hem gewaarschuwd. Hij is inderdaad nog steeds gek op wiet. Je moet planten, toppen, knipafval enz. echt bij hem uit de buurt houden. Hij is bijna onverzadigbaar. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ganjagirl, als ze ooit m'n HENNEPkwekerij oprollen dan verwijs ik gewoon door naar jou. je haalt ze vast wel over door te zeggen dat er in hennep geen thc zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste amnees

 

Laat ze maar komen en zeg dat ze de hennep mee brengen :o

 

 

En PS nogmaals.

Voor mij is hennep de plant waar je kleding van maakt en hamburgers en touwen enz enz enz

En oke die bevat thc maar je wordt er NIET stoned van en voor mij is dat hetzelfde als geen thc.

Voor mij is cannabis = marhiuana = wiet een plant met veel thc waar je WEL stoned van wordt

en hennep is voor mij een plant waarmee je dingen maakt en waarvan je niet stoned van wordt

denk toch dat dit niet moeilijk te begrijpen is

Het is MIJN indeling om een onderscheid te maken tussen twee dingen

Langst de ene kant de plant waarvan je NIET kan high of stoned worden

Langst de andere kant de plant waar je wel high of stoned kan van worden

En oke het is dezelfde plant met altijd thc

Maar ik wil nu gewoon voor mezelf een onderscheid maken tussen de twee

En niet stoned worden van een plantje is voor mij gelijk aan geen thc in het plantje

Ook al weet ik dat het er wel in zit maar die dosis is zo klein dat je er niet stoned van wordt,

en dat is dan voor mij hetzelfde dan dat er geen thc in zit.

 

En rook jij gerust plantjes met een minieme dosis thc en wordt dan lekker niet stoned.

Ik rook wel de plantjes met lekker veel thc die ik marhiuana cannabis en wiet noem en geen hennep.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@GanjaGirl: Die vriend van me vond het inderdaad wat minder leuk dat m'n konijn z'n top had opgevreten. Ik vond het vooral erg komisch. Daarbij had ik hem gewaarschuwd. Hij is inderdaad nog steeds gek op wiet. Je moet planten, toppen, knipafval enz. echt bij hem uit de buurt houden. Hij is bijna onverzadigbaar. :D

 

 

Hi hi dat is wel grappig.

En ja die vriend had maar naar je moeten luisteren. LoL.

En ja hou hem of haar dan maar ver weg van je eigen plantjes want hij is duidelijk verslaafd ;)

Groeten aan je verslaafde nijntje :whip:

PS hopelijk heb je maar 1 nijntje :bier

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deed mn maat wel eens vroeger. Niet alleen de blaadjes hoor, die hele plant ging erin.

Beest deed daarna niet veel meer, behalve op zn rug liggen maffen de hele dag.

 

Als je vervolgens weer een wietplant in zn buurt neerzette, begon ie al te duwen tegen t gaas. Hij moest en zou die plant hebben.

En ja hij kreeg gewoon de thc variant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ganjagirl: Hennep is de Hollandse naam voor Cannabis Ruderalis.

Cannabis is Latijn en slaat dus niet perse op THC rijke variant.

Naast Ruderalis heb je nog de Sativa en de Indica.

Alle planten en dieren hebben van oudsher een Latijnse naam.

 

Wiki: De naam 'marihuana' is waarschijnlijk afgeleid van de veel in het Spaans voorkomende vrouwennamen Maria en Juana (vgl. Engels Mary Jane). Hiermee werd verwezen naar de lustopwekkende eigenschappen die aan marihuana werden toegekend.[2]

 

Ietsje dieper graven jongedame;)

 

One Love

KaliBas

 

Btw mijn Afrikaanse slakken zijn ook dol op de bladeren;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ kalibas

Ik begrijp totaal niet waarom jij mij die uitleg geeft?

Heb je mijn tekst wel gelezen? duidelijk niet want anders gaf je die overbodige uitleg niet.

Als je mijn tekst had gelezen dan had je die uitleg niet gegeven,

en dat had je begrepen dat ik best wel weet wat jij schrijft. Dat heb ik zelfs meermaals geschreven.

Maar blijkbaar is het verboden om het voor jezelf makkelijk te maken en dingen anders te benoemen

dan ze in werkelijkheid zijn. Want alles moet altijd maar perfect zijn. Zucht.....

Voor mij hoeft niets perfect te zijn ik heb zelfs een hekel aan perfect :P

 

 

 

 

 

Deed mn maat wel eens vroeger. Niet alleen de blaadjes hoor, die hele plant ging erin.

Beest deed daarna niet veel meer, behalve op zn rug liggen maffen de hele dag.

 

Als je vervolgens weer een wietplant in zn buurt neerzette, begon ie al te duwen tegen t gaas. Hij moest en zou die plant hebben.

En ja hij kreeg gewoon de thc variant.

 

Hi hi weer een nijntje dat dol is op wiet.

Het mag duidelijk zijn dat die diertjes dol zijn op het plantje.

Toch ergens gek dat ze dan ook houden van high zijn.

 

Vroeger lang lang geleden vertelden ze mij eens dat bijvoorbeeld poezen en honden niet high worden van wiet,

maar ondertussen weet ik dat dit onzin is en dat ze wel degelijk high kunnen worden. Heb dat vooral al veel gelezen

en gehoord bij poezen die ook erg dol zijn op wiet. Terwijl ik toch jaren heb gedacht dat poezen alleen high werden van

kattenkruid maar blijkbaar dus ook van wiet.

 

Maar het mag dus duidelijk zijn dat als je een nijntje hebt en je hebt plantjes dat je de twee uit elkaars buurt moet houden.

Klinkt wel LOL deze bovenstaande zin omdat het zo lijkt alsof ook een plant rond kan huppelen hi hi

Maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel. Nijntjes en wietplantjes gaan dus niet samen. Al vinden de nijntjes natuurlijk van wél en ik zal maar oppassen wat ik schrijf of er komt hier nog een nijntjes revolutie die opkomen voor hun wiet ;)

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle dieren, vanaf sponzen volgens mij, hebben receptoren die door thc geactiveerd worden in hun centrale zenuwstelsel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de polders staan velden vol met vezelhennep als je daar 50 kilo van oprook ben je high van de hoofdpijn niet van de thc

 

gr ernie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is andersom, je rookt geen spons, maar laat een spons een joint roken. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) :P :D B) :o :o :D ;) :rofl

Dat zie je van hier dat ik een spons mijn wiet laat roken :wOOt

Als die wil roken moet die zelf maar kweken :D

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zon oma komt er zo onderuit als ze planten heeft staan.

als omatje ben je de ideale undercover crimineel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ganjagirl: Heb er echt geen moeite mee dat jij niet pietluttig wil doen maar het feit dat je zo geprikkeld reageerd bevestigd dat je je aangesproken voelt. Sta je 100% procent achter je wat vage verhaal wat betreft het door elkaar en naast elkaar gebruiken van de verschillende benamingen en twee talen dan had je zeker wat tammer gereageerd. Feel free, leef je leven en als je wat ouder wordt zal je storm vast wat bedaren ;)

Wat betreft de de woorden :jullie nederlandertjes (zonder hoofdletter)....Meiske Pis, iets beleefder naar je buren kan echt geen kwaad hoor... ;)

 

 

Dikke knuffel

Kalibas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha ha ha Kalibas hoe oud denk je dat ik ben LoL

En sorry dat Nederlandertjes zonder hoofdletter in verkeerd keelgaatje is geschoten ;)

Dat was écht niet mijn bedoeling.

En verder ben ik gewoon regelmatig wat aan het dollen of hoe zeggen jullie dat?

Ben gewoon een LoL broekje vooral als ik clean ben zoals nu daar ga ik van onozel en gek doen :rofl

Maar ja met tekst is het moeilijk om LoL te doen want dan heeft niemand het door hé (niet slecht bedoeld)

Ik wil maar zeggen wij mensen gebruiken voor 90 % of meer lichaamstaal en dan komt geschreven LoL taal niet zo over hé.

En nee hoor ben niet gepikeerd zo zit ik niet in elkaartjes hoor B)

Maar groot deel van wat ik schreef meen ik wel.

Ben van Love and Peace en veel LoL

En als je moest weten hoe oud ik was dan viel je om ;) maar super oud ben ik nu ook weer niet :wOOt

;)

 

zon oma komt er zo onderuit als ze planten heeft staan.

als omatje ben je de ideale undercover crimineel :D

 

 

Welke oma?

Waar is die oma?

Van waar komt die oma?

Waar lees je die oma?

Maar je hebt wel gelijk :D

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...