Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

JACKTHETRIPPER

Denen nu al in de bloei ?

Recommended Posts

Bij sommige van mijn denen zijn duidelijk al ballen of haartjes te zien..

Terwijl ik ze na 15mei heb gezaaid, zelfs eind mei ! Ik besef dat het vroegbloeiers zijn,

maar had ze wel niet zo vroeg verwacht ! Aangezien mijn madonna vorig jaar pas begin september begon te bloeien :o

 

Of kan het zijn dat ze eventjes te droog stonden en daardoor wat zijn gaan stressen en al in de bloei zijn geschoten? Ze staan in 5 liter potten te wachten op geslachtsbepaling die ik zo snel mogelijk met de bierflesjes methode wou gaan doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 liter potten :o

ik weet niet hoe groot ze zijn... maar das wel erg klein voor die denen....

En het kan kloppen dat er al haartjes te zijn, heb ik ook. Maar ze groeien nog wel even door :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

welke Deen heb je :o ?.....niet alle denen zijn vroeg...een veel gemaakte denk fuot....

Een kleine pot geeft altijd een bloei impuls... :whip: ..idem voor droog staan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de snelle reply !

 

Ja had het niet zo snel verwacht ! Sommigen zijn al een cm of 50, maar diegene waarbij ik het best balletjes zie is veel kleiner.. maar deze heeft duidelijk last gehad van wat droogte en staat ook in een nog kleiner potje.

 

Ik heb Royal Dane, Danish Gold, Royal dane x typhoon, en enkele skunks.

Zal morgen eens alle planten goed bekijken en de mooiste denen die haren tonen mogen de volle grond in.

Zo is de bierflesjesmethode helemaal niet meer nodig, maar zou ze wel nog erg veel groter willen zien worden !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plant toont gewoon zijn/of haar geslacht ----> en dat heet eindelijk voorbloei !!!

Maar is nog altijd onder de groeifase wel te verstaan !

 

Grtz^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier net 10 mannen van de spot gehaald van de 31 de rest lleek vrouwtjes maar goed over een week nog maar eens checken.om en nabij eind april ontkiemd 23 mei in vollegrond gegaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn Royal Dane x Typhoon is nog niets te zien...

 

Maarre wat is de 'bierflesjes' methode?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan haal je een stek eraf die je in een bierflesje zet met water en dat ververs je elke dag onder 12/12 licht en dan na een dag of 7/10 laat de stek zien of hij/zij vrouwlijk is of niet... :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier alleen danischgold en henkes ,royal deen had hier in de topics vorig jaar niet echt geweldige reviews.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...