Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bacardibreezerboy

2x pp buitenkweekje

Recommended Posts

Hallo ik wou dit jaar toch maar wat plantjes voor de lol.

 

Heb zelf al 2 kweekjes gehad,

 

Me eerste kweek was 3x pp stekjes buiten laten groeien binnen onder 400watt afbloeien = 153 gram heerlijke wiet ( Dit was allemaal geimproviseert hoort was nieteens een hok gewoon een kamer met 2 muren als vuilniszakken en 1 400watt dus geen afzuiging ofzo dus vond 153 gram heerlijke wiet wel mooi voor me eerste kweek.

 

 

Tweede kweek was binnen onder 400watt 6x pp was ook geimproviseert en moest ivm omstandigheden 2 weken eerder oogsten, Wiet was goed rookbaar en je werd er stoned van maar was niet veel miss 90 gram ofzo.

 

 

 

Nu 2 jaar later toch maar weer 2 planten voor buiten.

 

2x PP stekjes in 15 en 18 liter bak.

 

Voeding is er nog genoeg zoals je ziet :D moet alleen nog flesje groeivoeding halen.

 

Foto-001a.jpg

 

 

En hier me schatjes:

 

Foto-0013-1.jpg

Foto-0012-1.jpg

 

Ze zijn pas 2 dagen oud dus morgen of overmorgen maar naar buitenzetten.

 

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graag wil ik je vriendelijk verzoeken om je foto's voortaan naar een WF-album hier te uploaden.

Dit om te voorkomen,dat na korte tijd de foto's ineens weg zijn en er een leeg en nutteloos topics ontstaat,zou zonde zijn toch?

Tevens is de laadtijd van vele sites verschrikkelijk, zodat een pagina laden op wf hierdoor ook de nodig tijd gaat vergen.

 

Hier kan je lezen hoe je foto's in een wietforum album te plaatsen en te posten.

 

Alvast vriendelijk bedankt.

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Graag wil ik je vriendelijk verzoeken om je foto's voortaan naar een WF-album hier te uploaden.

Dit om te voorkomen,dat na korte tijd de foto's ineens weg zijn en er een leeg en nutteloos topics ontstaat,zou zonde zijn toch?

Tevens is de laadtijd van vele sites verschrikkelijk, zodat een pagina laden op wf hierdoor ook de nodig tijd gaat vergen.

 

Hier kan je lezen hoe je foto's in een wietforum album te plaatsen en te posten.

 

Alvast vriendelijk bedankt.

 

Grtz. Aad

 

Oke is goed, Maak je maar geen zorgen over deze 2 foto's :D Heb een account op photobucket al 5 jaar dus die foto's worden niet zomaar verwijdert zoals imageshack etc.

 

Maar zal de volgende foto's wel plaatsen via wf album!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk soort die PP hoop dat het een mooi opbrengst geeft.

 

Over de foto het gaat ook om de snelheid dat de foto's laden.

Denk ook dat meer mensen dan je verslag leest.

 

Een mooie zomer gewenst /zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leuk soort die PP hoop dat het een mooi opbrengst geeft.

 

Over de foto het gaat ook om de snelheid dat de foto's laden.

Denk ook dat meer mensen dan je verslag leest.

 

Een mooie zomer gewenst /zODd

 

Bedankt ja ik wil de planten redelijk klein houden vandaar dat ik zo laat begin.

 

Zit op een klein bak balkonnetje dus niet teveel ruimte :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...