Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
StoneTwisted

Scrog (5 female seeds)

Recommended Posts

Hoi Forumers,

 

Even een tijdje niet meer zo actief geweest hier , maar na een poos niet kweken gaat het

toch weer kriebelen :D

 

Ik wil deze kweek met 5 Femenized seeds weer een Scrog opzetten met gebruik van potten van 25ltr.

Wat grond gebruik aangaat, twijvel ik tussen batmix en of all-mixx van Plagron en anders nog Goldlabel bags

En dan nog Plagron terra bloei + Green Sensation of Hy-Pro.

 

Maar daar kom ik zelf nog wel uit. Ondanks dat ik ook wel eens met zaad heb gewerkt, maar veelal meer met stekken, ben ik niet zo thuis in de zaden.

 

Heb zo eens rond gekeken op Sannie`s site en zag die voorbeeld Scrog, er stond alleen niet bij welke sativa soort exact is gebruikt. Misschien kan iemand die meer in zaden thuis is mij een soort aanbevelen voor bovenstaand kweekplan.

Maar het liefst uit de Categorie Femenized.

 

5 dames planten dus waar mee ik een Scrog rek van ongeveer 85 bij 117 cm mooi vol kan binden,

De kast zelf is overigens 120 bij 90. en vanaf bodem tot boven kant 210cm.

 

600 watt hps, inblaas (500m3) en uitblaas (1000m3)

Voor kweken van mij uit het verleden verwijs ik je graag door naar de onderstaande links :lol:

 

So far, Thanks for reading this topic, en misschien kan je me wat soorten aanbevelen en zo verder helpen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

'T idee is dat je kweekt wat je het lekkerst vindt :D

 

Maar ok, ik heb in een vergelijkbaar hokje een scrogje gedaan met Super Lemon haze erbij. Ook vijf plantjes (3x blue widow en 2x SLH)

Is een hoop in het honderd gelopen daar, maar het scroggen van die plantjes ging prima. Zelfs bij een chaoot als ik.

 

Hier staat ie ......

 

Ik was er toen ook een tijd tussenuit geweest en dan ga je rare dingen doen hè ? Maar het principe is perfect : Je houd je toppen altijd zo ongeveer even ver van de lamp.

 

Veel plezier met je terug gevonden hobby,

 

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een scrog afgerond met shackzilla en is zeer goed bevallen ook kwa opbrengst.

ze groeien als een gek en je hebt op die afmeting al snel je veldje vol.

mijn scrog was een L vorm vaarvan een gedeelte ook 120x90 was , had ook 25 l potten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal voor jullie support en Tips :D

 

Heb me eens verdiept in de female seeds van Sannie en jullie ervaringen, en die klinken

en zien er goed uit dus gaat het de Kolossus Feminized worden, of de Shackzilla.

 

Heb er weer enorme zin in, en met zaad kweken heeft toch altijd wel wat meer dan die stekken,

geen meeldauw en of spint die altijd mee liften op stekken en beter nog 100% gezonde planten zonder het

mozaïek virus.

 

Zal er waarschijnlijk weer een kweek verslagje van maken als ik een deze weken weer opstart.

nog even 5 potten van 25 liter halen en de grond + voeding.

 

 

thx again en tot snel op de indoorkweek wietforum. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heribei is ook een leuke soort voor in een scrog.

 

 

Gr

 

Jtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

mischien de feminised mix van Sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat dacht je van chocolope haze??? bloeit 10 weken en groeit enorm door.... zeker met 5 planten is dat zeer welkom!!! paar keer toppe en wat buigen... succes verzekerd ;)

 

en ook nog is goed te pruimen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...