Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Elmo2007

Won in bahrein

Recommended Posts

Dear amazing Avaazers,

 

Just days ago, two things were different – questioning the global “war on drugs” was a huge taboo in government circles, and Formula 1 was set to hold their Grand Prix in Bahrain despite a brutal government crackdown on peaceful democracy protesters.

 

Then our community got involved.

 

Within 72 hours, more than 1 million of us joined these two campaigns, and we won!

Formula 1 has, under intense pressure, reversed its decision to race in Bahrain

 

and the UN Secretary-General has agreed to establish a new task force on drugs, with world leaders beginning an historic new debate on regulation and decrimalisation.

 

 

 

 

wou dit toch ff delen

want als dat laatste echt zo is , komt het misschien toch nog goed..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees 2 dingen ze beginnen opnieuw met een taskforce,en ze houden een debat.

Met andere woorden nieuw budget zelfde aanpak en we praten er even over.

Als er echt wat aangedaan gaat worden dan zeker niet door dit corrupte zooitje huichelaars.

Mooiste is dat er veel over gesproken en over nagedacht word.

Het word tijd dat mensen weer eens wat rebelser worden en leren zelf na te denken.

 

Ftw!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat bedoel ik te zeggen .

er word erg veel over decriminalisatie van cannabis gesproken de laatste tijd .

 

ook in hogerere ( corruptere) kringen..

 

misschien dat het wat oplevert

 

 

ik zal er geen zaadje minder om kiemen :D\

. maar misschien juist straks wel

veel meer..

 

die kant moet het toch wel opgaan..........

 

 

LEGALIZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

laten we het hopen :D

 

Victory Against the War on Drugs!

 

The war on drugs has cost billions in tax money, funneled trillions of dollars into organized crime, cost countless lives, and achieved zero results.

 

 

 

 

Yet, for decades, any debate around ending the war on drugs has been quashed. In official circles, it's "taboo" to talk the about regulation or decriminalisation -- some even lose their jobs for doing so.

 

Then a group of former presidents formed The Global Commission on Drugs to boldly speak out for reform. They faced one problem -- politicians claimed they couldn't act because there was no public support for change! So Avaaz joined the fight.

 

 

 

 

 

 

 

We launched the campaign, and in one week, our community proved the politicians wrong, with over 600,000 Avaazers calling for an end to the war on drugs. The ex-presidents and billionaire Richard Branson called a press conference, presented their expert report proposing reform, received the Avaaz petition -- and the response was incredible! Over 2000 media articles were written (AP, IPS, The Guardian), virtually all of them positive!! The taboo was broken...

 

 

 

 

In a strategy meeting that afternoon, the ex-presidents repeatedly looked to our community to help take the campaign forward, stressing that only grass roots pressure can create the political will for action.

 

The next day, the Global Commission and Avaaz met with UN Secretary-General Ban Ki-moon. In 30 minutes of discussion, the Avaaz petition was presented and repeatedly cited as evidence of public demand for an end to the war. Ban took an important step and decided to create a task force to look at new solutions to the problem of drugs! A real and desperately needed debate has finally begun ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

 

Lets hope so

Share this post


Link to post
Share on other sites

DOE IK AL JAREN.

moet maar eens afgelopen zijn met `die hetze`

tegen de prachtige Cannabis PLANT

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben er spuugzat van dat ze al JAREN proberen om de Cannabis plant met wortel en al uit te roeien :lol: ;)

 

 

stelletje gestoorde gekken zijn het hun hadden gewoon nooit geboren mogen worden!!

 

 

 

dan hadden wij een heeeeeeeeel veel leuker leven gehad!!!!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_9442_103513.jpg

 

Het wordt tijd, dat er geen geld meer aan verspild wordt.

Maar dat dit geld uitgegeven wordt voor medicinaal cannabisgebruik.

 

Jammer dat we eigenlijk niks te zeggen hebben.

Al hebben we nog zo n grote mond.

 

Democratie, dat kennen we nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weten jullie wat het is eigenlijk?

 

 

en dat klinkt misschien heel erg cru.

 

 

maar eigenlijk zal de cannabis plant gewoon niet mogen bestaan op zo'n gekke wereld als dit.

 

 

moet je kijken hoe ze dr mee omgaan met deze PRACHTIGE MEDICINALE PLANT!!!!!! :D :lol:

 

 

 

edit: ik hoop maar dat de Cannabis plant deze gekke war on drugs overleeft.

 

 

soms ben ik gewoon doodsbang dat ze hem uitroeien!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of ze cannabis nu verbieden of niet,

het is een kruid uit de natuur waar we recht op hebben als mens,een geschenk uit de natuur.

 

Dit recht word ons dus al decennia lang afgepakt.

 

Wat ze niet beseffen is dat de natuur erg sterk is,iets waar mensen als ze verstandig zijn veel respect voor moeten hebben.

Jammer genoeg is dat niet zo,en verbieden ze een kruid uit de natuur dat aan de mens is geschonken als medicijn,genotsmiddel in stress tijden en als grondstof voor bv olie,kleding,touw,papier etc etc.

Ik zou echt niet in de schoenen willen staan van de mensen die dat verbieden............het kan wel eens ongeluk brengen als iemand met de natuur spot en iets uit de natuur verbied aan de mensheid.

Want niemand heeft dat recht als mens,een mens mag daar niet over beslissen.

 

Ik zeg gewoon lekker blijven kweken,netjes 5 dat er geen proces verbaal word uitgeschreven.

Het is erg dat cannabis zo onder vuur legt van overheden,maar het is iets waar we het beste maar mee kunnen leven en ons niet laten afpakken als mens.

Het is een enge wereld aan het worden,dont get suprised and be prepared.

 

Deze wereld is voor de mens,niet voor een handvol leiders die dat even voor 7 biljoen mensen beslist op deze wereld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P ;)

 

 

ik heb echt heel veel respect voor jullie jongens hier wisten jullie dat.

 

 

ik ken zoveel mensen die een hekel hebben aan onze geliefde plant.

 

 

maar op wietforum.nl zijn wij gewoon een CANNABIS CLUB :D :lol:

 

 

 

EDIT: ik hoop dat wietforum nog lang online blijft. ik bezoek deze site heel graag!

Share this post


Link to post
Share on other sites

het nederlandse artikel:

 

Ex-wereldleiders willen drugs legaliseren

 

De wereldwijde oorlog tegen drugs is volledig aan het mislukken. Daarom zouden sommige drugs, zoals marihuana, overal moeten worden gelegaliseerd. Dit vindt een groep van 19 voormalige wereldleiders en politici, onder wie de vroegere VN-secretaris-generaal Kofi Annan en ex-presidenten van Mexico, Colombia en Brazilië.

 

Deze Internationale Commissie voor Drugsbeleid presenteert haar rapport (.pdf) vandaag in New York. Volgens de commissie heeft de oorlog tegen drugs het probleem alleen maar verergerd. De georganiseerde misdaad is erdoor toegenomen, er zijn tienduizenden doden door gevallen en miljoenen aan belastinggeld verspild. Bovendien zijn alleen maar meer mensen drugs gaan gebruiken. Tussen 1998 en 2008 is volgens de Verenigde Naties het drugsgebruik met 35 procent toegenomen.

 

Misplaatst

 

De Amerikaanse en Mexicaanse regering, die een harde strijd tegen de drugs voeren, noemen het rapport misplaatst. Vooral de aanbeveling om drugs te legaliseren en drugsgebruikers niet langer te criminaliseren.

 

In de commissie zitten onder meer de voormalige Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken George Schultz, de Britse zakenman Richard Branson en de ex-presidenten Zedillo (Mexico), Cardoso (Brazilië) en Gaviria (Colombia). Ook de huidige Griekse premier Papandreou en de Zuid-Amerikaanse schrijvers Fuentes en Vargas Llosa zitten er in. Ze hebben zware kritiek op landen die beweren dat de strijd tegen drugs effectief is, zoals de Verenigde Staten en Mexico.

Bewijzen

 

"Politieke leiders en bekende mensen zouden de moed moeten hebben om openlijk te zeggen wat veel mensen privé toegeven: dat er overweldigende bewijzen zijn dat de repressieve aanpak het drugsprobleem niet oplost, en dat de strijd tegen drugs nooit zal worden gewonnen."

 

Volgens het rapport bewijzen experimenten met legalisering van drugs dat drugsgebruik er niet door toeneemt. De commissie vindt vooral dat de Verenigde Staten op dit punt een verkeerd beleid voeren. De regering zou een veel humaner beleid moeten voeren, met onder andere gezondheidszorg voor drugsgebruikers. Maar de Amerikaanse regering verwerpt de aanbeveling. "Drugs makkelijker beschikbaar maken, zoals het rapport suggereert, zal het moeilijker maken om ons volk gezond en veilig te houden", zei de woordvoerder van het Amerikaanse bureau voor drugsbeleid.

 

Ook de Mexicaanse regering gelooft er niet in. "Legalisering zal de georganiseerde misdaad niet stoppen, noch de onderlinge rivaliteit en het geweld", zei een woordvoerder. Sinds de regering in 2006 een keiharde stijd begon tegen drugskartels zijn er in Mexico 34.000 doden door gevallen. Maar volgens de regering is er meer aan de hand. "Wie denkt dat georganiseerde misdaad in Mexico alleen drugssmokkel betekent, kijkt niet naar andere misdaden zoals ontvoering, afpersing en beroving."

 

 

 

bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan toch niet anders dan dat de mensen die de war on drugs voeren zelf schat en schatrijk worden aan dit spul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een staat die 'het beste' wil voor z'n burgers geloof ik al lang niet meer in dus de enige logische verklaring is inderdaad dat zij die de War on drugs steunen er ook aan verdienen.

 

Amerika, land of the free, tijd om je bevolking vrij te laten zijn in hun keuzes...En dat geldt ook voor alle andere landen. Spijtig genoeg zal het in apenlanden als Belgie waar haat, nationalistisch gezeik en platvoers racisme belangrijker zijn dan alle andere dingen nog wel een tijd duren voor er schot in de zaak komt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...