Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabizznis

biologische wietvader uit friesland

Recommended Posts

Zeker weten :lol: .

Een gewone echte nuchtere Fries :D , zo hoort een mens te zijn ;)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker weten,ik heb veel respect voor doede!

Hij strijd voor cannabis en laat zich niet zomaar kisten,i like that very much.

Hij laat zich niet bevelen naar de achterlijke regels omtrent wiet kweken.

Kweekt biologische wiet onder de natuurlijke zon,schonere wiet bestaat niet volgens mij.

 

Doede,jij bent een voorbeeld voor ons allen kwekers,laat je niet uit het veld slaan!

 

Greets from rotterdam,

Nederwierie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit wordt echt een Steun-Doede-Topic :lol:

Doede..... ben je al weer los?

GO FOR IT!!!

Meld je maar aan hier, alvast welkom bij de club :D

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

mocht hier een vereniging uit voortkomen ben ik lid nr 1 (staat wel zo leuk he) :lol:

 

ook al een naam mocht het zover komen trek je planten (5 ipv 1 ) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

een ode aan Doede topic !

 

 

 

mag gelijk sticky

Share this post


Link to post
Share on other sites
kijk dat ze de cocaine,lsd,ghb,paddo's,heroine, en de xtc en crack illegaal laten maakt me geen ruk uit.

 

want als je hem legaal maakt dan krijgt hij weer zijn genezende werking terug!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Beetje onzin he LSD en XTC werden ook gebruik bij genezing dus waarom alleen wiet legaal en niet LSD waarmee mensen hun trauma's zijn kwijt geraakt.

XTC werd vroeger gebruikt in psychiatrie en nu worden er weer testen mee gedaan.

 

Weet je dat veel drugs soorten door de pillen ontwikkelaars gemaakt zijn.

 

Amfetamine was vroeger voor afvallen en verkoudheid (jaren 30).

 

/zODd wenst dat alles legaal word want af en toe van iets genieten is juist fijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle drugs zouden legaal moeten zijn,

veel mensen houden nu eenmaal van drugs dat is al sinds de mens bestaat denk ik zelfs.

Legaal of illegaal zal echt geen stijging of daling geven in het aantal mensen dat drugs gebruikt.

 

Als het legaal is dan is er meer controle op,

en dus niet zo gauw versneden met tl gruis of gevaarlijke stofjes.

Zoals bv onversneden coke is stukken gezonder dan versneden coke die na 5 handen ineens maar 20% coke bevat en 80% versnijdingen.

Niet dat ik vaak coke gebruik,1 x per 2 maanden ofzo maar ik weet hoe het werkt.

 

Mensen worden zieker van de versneden stoffen dan van pure schone drugs.

 

Zo ook met wiet,wiet is gezond als het echt puur natuur is,

maar de versnijdingen zoals lood badjes of gemalen glas dat net thc lijkt is niet echt gezond meer.

 

1 van de vele redenen waarom ik echt achter doede staat,

want die heeft het met zijn schone wiet heel goed voor met mensen.

Ik wou dat elke kweker als doede was,dan zou justitie het zo zat worden dat ze wiet allang legaal hadden gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben per toeval(voor heel iets anders) bezig om contact te leggen.

indien aanwezig laat ik zeker horen.

 

grtz Weetje

 

:D

 

Het lijkt me super tof om doede in het echt te ontmoeten, en een kijkje nemen op z'n 'boederij'.

Alleen ben ik bang dat als het ooit zover komt, mensen misbruik ervan maken en hem eventueel rippen.

Dat is alleen al een reden om het te legaliseren!

 

En bovendien moet die weten (als die het niet al weet) hoeveel mensen er zijn die hem steunen!!

 

Samen staan we sterk!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb van een kennis gehoord die er geweest, dat ie niet veel meer heeft,en dat ook de kassen weg moesten van de gemeente omdat ie geen vergunning had.

Dat krijg als je de publiciteit zoekt.

Ben er zelf ook wellles geweest hij had altijd alles door elkaar met een partij spint erin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De overheid is ook wel krom, vroeger werd in midden hartje amsterdam pure cocaine geproduceerd.

Bestemming voor de United states of Amerika die dit gebruikte voor gewonden/zieken als pijn stiller, in de zeer foute vietnam oorlog.

Zo zit er nu nog steeds veel foute stoffen 'drugs" in medicatie, het is niet voor niets dat er veel verslaafde soldaten terug komen uit de oorlog.

Nu stel ik niet dat nederland dit ook bewust doet, maar het is wel een feit dat het farma systeem zichzelf behoorlijk mee verheerlijkt.

 

Als grootste drugs leverancier, kun je natuurlijk veel "vriendjes" betalen.

Om nog rijker te worden..

 

Nu zijn wij in nederland al jaren een fenomeen, en hebben toch steeds meer te maken met kleine verzetten.

Terwijl meer landen in de EU een gedoogte behandeling zijn gaan toepassen, omdat het aantoonbaar werkte.

 

De overheid, maar zeker ook politiek gezien hoor je alleen maar over hun drugvangst of criminalisering aan te pakken.

Maar het zou toch veel beter zijn je burgers te beschermen op een veel beter toepasbare rol?

Want nu worden wij allemaal geregistreed om iets illigaals te doen, het is namelijk gedoogt.

 

Doede stelt ook

De gebruiker weet dan niet eens of zijn product wat hij bij de coffeshop heeft gehaalt.

Wel of niet door een eerlijke kweker is geproduceerd.

 

Straks rook je altijd lood omdat je verplicht word door de overheid.

Want je kunt maar bij één shop

 

Het legaliseren van buitenkweken/KAS zonder lampen lichten en chemicalien EN HET ROKEN EN BEZITTEN ERVAN??

Zoals mooi beeld werd geschept door Doede met zijn kas.

Zou ongetwijfeld een beter leef klimaat rond de shops/wijk/steden/provincies worden.

Als je eraan verdient als extra inkomsten kun je er ook netjes belasting over betalen.

 

Ivo maak nou eens plannen om echte boeven te vangen, in plaats van je burger een boef te maken.

Zo kan natuurlijk iedereen betere cijfers krijgen.

 

 

Samen staan we sterk!

plant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een held, echt waar.

Zo open doet hij erover, en volgens mij ligt hij er niet eens wakker van, ook geweldig hoe hij die rechter stil kreeg met die vragen :D.

Ik hoop dat deze film veel kijkers heeft getrokken zodat iedereen die wiet als een duivelse drug ziet dat het allemaal wel mee valt,

als je zo'n man ziet zwoegen en genieten van ze eigen kweek, en zwaar relaxt is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede for President !!

 

Grtz,

 

A-5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had na die documentaire gelijk zin om superskunk te roken, zo'n indruk maakte het :-)

 

Kerel maakt gewoon een prima indruk, die rechter gaf m gewoon stilletjes gelijk, dat kon je zien. Helaas kan hij dat natuurlijk niet publiekelijk vertellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Doede for president :lol:

 

kben echt respect voor die gozer. als iemand contact met hem kan leggen zou dat geniaal zijn. Zal hij wel chill vinde als hij weet hoeveel mensen hem steunen.

 

Hij is ni op ze mondje gevalle en dist die officier is effe flink daar in de rechtzaal :P toen het te heet onder de voeten werd zei ze maar snel nix meer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede for the win! Zo zouden er meer moeten zijn :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

weetje ..?

al contact gehad met Doede?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hartelijk dank voor jullie steun! Het doet mij erg goed.

 

Donkere wolken pakken zich samen. Wij strijden door voor legalisatie.

 

Blows Against the Empire!

 

Doede

Biologisch wietkweker

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom ;) ;)

 

ik hoop dat je de strijd tegen de criminalisatie van kwekers/gebruikers niet opgeeft.

en nog vele je zullen volgen in deze hopelijk kort durende strijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze willen in den haag helemaal niet van de wiet criminaliteit af , dat is alleen maar werkverschaffing voor hun

en ze kunnen het ook niet legalizeren onder druk van de eu .. volgens mij worden ze er dan zo uitgeknikkert

 

zoiezo veel succes gewenst, ook met eventuele nog komende rechtzaken haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

en het mooiste is dat doede zich niet voor hoeft te stellen zoals de regels van het forum bepalen!!! want we weten allemaal dat doede een held is, dus dat heeft geen introductie nodig. En dit is NIET cynisch bedoeld!!!!!

 

lang leve bio wietboeren die schijt hebben aan het fokking systeem!!!!!! lang leve de "ouwe hippie styleeee boeren!"

 

welkom doede!

 

groet'n oet stad.......

 

Doede, mogen wij van het forum op een "HIGH tea" komen?!?!?!?

 

groeten van ejb - kleinschalige bio buiten kweker -

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zeg je goed ejb "doede een held is" daar ben ik het 100 % mee eens.

 

En welkom.

 

Groetjes, /zODd

 

PS, veel sterkte met het gezin ook toch niet leuk als ze even langs komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elmo-

volgens mij is de flessenpost aangekomen ;)

 

@Doede-

Helaas zijn er geen weergoden op WF,

maar laat ons weten wat we kunnen doen

om jou strijd te sterken.

;)

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedendag Hier even een post van mij!

 

Het systeem is niet opzoek naar een plant die iedereen kan kweken voor hun gezondheid te sterken, De katoen industrie en de aardolie industrie en niet te vergeten de Farmaceutische industrie hebben geen belangen bij een plant die niet te patenteren is!!! Dat en nog veel meer redenen is het punt waarom de plant wordt gecrimminaliseerd!!!

 

Dat zullen jullie vast wel weten maar ik wou het toch even kwijt. Ik verdiep mij de laatste tijd veel meer in de medicinale werking van Cannabis en het is wonderbaarlijk hoeveel toepassingen de cannabisplant heeft!

 

Ik heb mijn hond ermee genezen die op sterven na dood was. Hij is maanden ziek geweest zonder verbetering en hij zat zwaar op prednison 2x per dag en dat voor wel een maand of 2 en hij werd alleen maar slechter. Ik ben hem toen begonnen te behandelen met met Hasjolie 2 druppen (aangemengd met hennepzaad olie) per dag en ik ben de prednison af gaan bouwen en na 1 maand was hij weer bijna de oude. Hij is nu weer helemaal de oude en nu gelukkig aan zijn 13 levensjaar bezig en hij blaakt van de gezondheid tot verbazing van de dierenartsen die hem behandeld hebben!

 

Je kan wiet gebruiken en misbruiken ,maar een ding is zeker deze plant is voor ons gemaakt tot genezing en groeit daarom ook in de hele wereld voor ons!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En het belangrijkste was ik nog vergeten !!!

 

 

Doede respect voor wat u doet !!

 

Wij moeten altijd stiekem doen over ons genotsmidedel cq geneesmiddel maar het kan nog wel eens onze redding worden in de toekomst met het oog op kanker,burnouts en dergelijke.

 

De maatschappij legt een te zwaare druk op de mensen en geven ons vergif te eten daarom gaat het zo slecht en maar zeiken over een jointje, Het is triest gesteld met de wereld!

 

 

Greetz Docter Greenthumb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...