Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ziran

5 planten

Recommended Posts

ik denk dat het na 30 junie niet meer geld dit kabinet kennende die moeten ze allemaal ;)

 

Hoe bedoel je? na 30 juni ? 1 januari begint het nieuwe jaar toch ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je het stuk gelezen had had je gelezen dat de gedoogwet 30 junie herzien word

gr truckerbob

Share this post


Link to post
Share on other sites

och sorry jep gelijk. nou ik ben benieuwd..zal wel weer een eeuwigheid duren voordat ze er helemaal uit zijn of wat denk jij dervan ?

 

Iniedergeval kun je tot 30 junie lekker 5 planten onder 5 600watt lampen kweken !!!!(in sea of green) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zou dat nu nog wel kunnen en nar 30 juni mogelijk niet meer?

komt nu een beetje over alsof er niks aan de hand is als de blauwen voor de deur staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De beslissing vd hoge raad geld tot 1 junie en daarna moet het verlengt worden maar dat is de vraag of ze dat doen (weet ook niet hoe die besluitvorming precies werkt en wie dat allemaal bepaalt ?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahahahahhaha stoned zekers.........

 

het stuk is op 19 Jun 2011 geplaatst, dus die 30 juni waar over gepraat wordt is al voorbij................................

 

groeten van ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar kan ik vinden of het verlengt is eigenlijk ? zou wel heel leuk zijn als je binne lekker 5 panten onder 5 lampen mag kweken toch ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Categorie: Columns MR. Veldman Gepubliceerd op maandag, 31 oktober 2011 21:32

ik lees toch echt deze datum hoor en ik blow niet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.wietforum.nl/5-planten-en-minde...CKO-t83519.html

 

ZIE DE LINK IN BERICHT 1....de 5 -planten binnen kweek is niet meer gedoogd.....door veranderde technische maatregelen......

 

 

@s3quatro....je ben nu sinds 2004 op forum.. en nog geen plantje gezet ;) ...en loopt nog steeds je risiko in de schatten( zie al je topics en comments en vragen) :o ....dat hoeft dus niet meer B) .....

binnenkweek is professioneel en illegaal geworden.... ;)

 

 

 

dus tis 5 planten in de tuin of stikum wat in het bos zetten.....

 

of een andere hobby zoeken om in je droomauto te kunnen rijden...

 

en die link van essensie is bs...klopt niks van :) ...bel je advokaat maar :P

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Godver wat een kut beleid !!! je mag overal zwaar vervuilde kamperwiet kopen maar zelf binne wa lekker maken is er niet bij !!

 

Die politiek is mekaar echt bezighijdsterapie aant geven ofzo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel wiet wordt er niet meer op ut kamp gekweekt hoor!!!! wees een beetje voorzichtiger met je uitspraken..........

 

zet het zelf maar neer....

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Carpie, hou eens ff op met je bangmakerij van niks meer gedoogd, met knikkende knieën bereik je niks.Ik hoor anders andere geluiden van mensen die dichter bij de politiek staan.

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vertel een el manito wat heb je gehoord dan??

truckerbob

Share this post


Link to post
Share on other sites
Carpie, hou eens ff op met je bangmakerij van niks meer gedoogd, met knikkende knieën bereik je niks.Ik hoor anders andere geluiden van mensen die dichter bij de politiek staan.

 

:o ...het gaat er niet om wat JIJ hoort ;) ..

 

het gaat erom wat er in de wet verandert is....cq zwart op wit staat....daar geef ik directe links naar toe en niet wat ik zelf denk... ;) vind..of voel...

 

en ik weet ook wel( en heb dat meerdere keren gezegd op wf) dat er met 5 planten onder de oude wetgeving nog nooit iemand uit zijn huurhuis is gezet door de rechter....en dat de rechter de plicht heeft het voor de zwakken in de maatschappy op te nemen....maar er zijn grenzen....en ook een rechter moet zich aan de wet houden....anders gaat het OM wel in beroep...

 

maar iedereen doet toch wat hij wil B) ....dus knal maar een zolder vol :)

 

als prudente moderator.. moet jij juist uitkijken wat je zegt.... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
veel wiet wordt er niet meer op ut kamp gekweekt hoor!!!! wees een beetje voorzichtiger met je uitspraken..........

 

zet het zelf maar neer....

 

ejb

 

Huh? ;) ik heb niks tegen kampers ofzo hoor ? maar ik heb gehoord dat die vaak puur voor de commercie kweken en daarom veel chemische stoffen toevoegen.

 

Toch vraag ik me af wat er gebeurt als de politie 5 planten onder 5 lampen vind in een koophuis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toch vraag ik me af wat er gebeurt als de politie 5 planten onder 5 lampen vind in een koophuis.

 

boete en mss taakstraf... en als ze meerdere kweken kunnen aantonen...terugvordering van je kweekwinst....

 

http://www.wietforum.nl/Bericht-van-de-rechtbank-t86134.html

dit wf lid had 18 plantjes onder 2 lampen... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aan s3quatro:

 

commerciele kwekers klooien vaak met supplementen die de kwaliteit/gezondheid niet ten goede komen, maar hobby eco wiet kan door de tussenhandelaar ook verzwaard worden, dat gebeurt soms ook met hash.

 

daar ben ik het met je eens, ik snapte alleen niet wat de kampers ermee te maken hadden..........

 

mijn tip:

 

zet lekkere soortjes in de tuin van de zomer, niet meer dan 5, kweek ze bio op en rook het puur.

 

groeten van ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Wat in de wet veranderd is, maar in hoeverre gaat een heel swat team op de benen gezet worden voor 5 planten in deze tijd & kijk eens ff hier naar

 

De Raad van State is van oordeel dat de Amsterdamse regeling op dit punt in strijd is met de Opiumwet. In Nederland is het aanwezig hebben van softdrugs verboden. Dit staat in de Opiumwet. De Raad van State is van oordeel dat hieruit volgt dat ook het gebruiken van softdrugs strafbaar is.

 

http://www.rechtspraak.nl/Actualiteiten/Ni...t-Opiumwet.aspx

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1e alinia: hoe moet men weten dat er maar 5 planten staan op 1 adres B) ?...juist door binnen te treden toch :P ?...dus wordt je verraaien door meld M...dan kom je gwoon op de ruiming lijst van de georganiseerde hennepdagen....op 1 dag worden dan een tiental adrssen bezocht door de hennepteams en de convenant leden.

En het gebeurt vaak zat dat er adressen bij zijn waar niks gevonden wordt.....erg efficient geregeld door die hennepteams.... ;)

Natuurlijk zullen nieuwe proefprocessen worden uitgelokt...cq aangespannen...nav de nieuwe regelingen...nothing new... :P

 

2e alinia: wat heeft een Amsterdams blowverbod :) met deze 5 planten discussie te maken :P ;) ??..niks dus.... :D :o ...

 

ook als prudente moderator moet je wel goede 5 planten info geven....en een ieder kan er mee doen wat die zelf wil... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

;) jij zegt dat de wet veranderd is mbt 5 planten binnen, maar de wet zegt ook dat het gebruik van wiet verboden is volgens deze zin :o

 

De Raad van State is van oordeel dat hieruit volgt dat ook het gebruiken van softdrugs strafbaar is.

 

Sinds 1976 is de overheid in gebreke om hiertegen op te treden. ;)

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjonge.. wat een gewam :) en gedraai...nog nooit van gedogen gehoord...

aspirant kwekers...doe er je voordeel mee B)

pas op met je vingers en billen ook vannacht...wie ze brand... moet met de blaren leven... ;)

en als je op het possie zit...met je 5 binnen plantjes...weet je wie te pmen......

 

;) :o happy 2012

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

;) Je zit jezelf echt druk te maken te maken om niks, maar zelfs met 1 plant kan je nog een 5 planten topic houden ;)

 

Namaste :) et Santé :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...