Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

linkinpark

Guerilla Easy Sativa + Deense soorten

Recommended Posts

haha okee bedankt.. :o

 

Vingerhasj slaat er ook altijd lekker in. Als die wiet harder inslaat betekent dat veel goeds indeed :) !

 

 

Grtsz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Highlife :rofl

 

Slecht slecht nieuws...

Een aantal van de Danish Gold op spot 2, waaronder de grootste is herma :rofl

Thanks froebanken..

 

En de grootste plant die we hebben, de royal dane is overal bevrucht..

Iemand in de buurt (dus niet wij) had namelijk zijn herma iets te laat gekilled..

Maar begrijp ik het goed als deze vrouwelijke royal dane bevrucht is door een gefeminiseerde plant waarbij (door stress waarschijnlijk) een aantal complete zijtakken mannelijk werden, de zaden dan ook herma's zijn?

Anders zou het nog niet eens zo super erg zijn..

 

Hier een top van de herma-DG

Het is een soort topvorming die eindigt in een mannelijke bloem

gallery_18490_12353_1546864.jpg

 

Hier de RD by night :P

gallery_18490_12353_1165626.jpg

 

Topje

gallery_18490_12353_2445678.jpg

 

Hier zie je al een beetje zaadjes ontstaan..pff

gallery_18490_12353_342081.jpg

gallery_18490_12353_3344949.jpg

 

Ik weet niet hoe ergstig ze bevrucht is (ik krijg sowieso wel een paar honderd zaadjes denk ik, misschien meer) is er nog een kans dat ik nog een beetje wiet overhoud of is dat nog niet echt te zien? Want de plant is niet echt 100% bestoven.

 

 

LP :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies datzelfde heb ik ook....

 

Zaad in planten,sommige zit amper iets in anders zien deruit hoe jou planten,als dit een Deense eigenschap is,zet ik geen Denen meer,die ellende wil ik me a.s jaar niet weer op de nek halen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja.. toevallig was het mij ook opgevallen .. dat zaad in de Denen.

Bij ons.. Op tijd mannen weggehaald- geen herma's !, en ook geen 'wilde bestuivingen' For Sure..

Maar toch zaad in de toppen.. :rofl

 

^ Dat wil zeggen haal je de top open: dan zit er in de oksel soms 1 zaadje.. een paar zaadjes per plant.. dus niet midden in een top maar er net naast eigenlijk..)^

 

Is dit zaad bruikbaar? Lijkt me niet ?? :rofl

 

Dat zaad van jou in ieder geval niet.. En de wiet lijkt me niet echt potent van een herma?

 

 

Mooi kak joh :P

 

 

Sterkte..

Grts HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites
Slecht slecht nieuws...

Een aantal van de Danish Gold op spot 2, waaronder de grootste is herma :P

Thanks froebanken..

 

Froebanken is de breeder niet...das owen...en das wf lid Newo

owen=newo ...spiegelbeeld... :rofl

owen is Nederlander...dus tis dus Dutch Gold..... :rofl

Maar Green-lady heeft deze ook...en is tevreden... zie het Deense topic in de plantkamer... :rofl

Mijn dg komt van de ZENSEEDS breeder... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn owens danish gold komt van froebanken , is zaadloos , een echte vrouw en smaakt heerlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie planten , lekkere witte toppen

spijtig van de herma

 

greetz

 

Maas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor alle reacties jongens :P

 

@Highlife

Dat is dus flink klote :nerd Als dat enorme ding honderden goede zaadjes zou opleveren dan zou het nog niet eens zo erg zijn, voor volgend jaar..

 

@carpe & Bastet

Dat wist ik niet, ik hoop dat hij dit jaar wel goede zaadjes heeft want ik heb namelijk al Royal dane en henkes lolland van hem gekocht, voor volgend jaar.

Vandaar dat ze in denemarken rond deze tijd al zaadjes konden verkopen. Lekker slim helemaal via denemarken xD.

 

@gamezz

De meeste van mijn DG zijn ook gewoon goed maar ik heb toch een aantal herma's ertussen dus.. :rofl

 

Komt toch wel hard aan, een kut-outdoor seizoen + herma's + grootste plant bestoven... :rofl

Achja daar leren we weer van..

 

Volgend jaar gaat wel echt ziek worden :lol: we zijn nu al bezig met voorbereidingen van nieuwe betere spots enz enz..

Keep up the good spirit :rofl

 

LP :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteravond maar effe snel de 2 herma-DG en nog 1 goede kleine DG weggehaald van spot2.

Er is bijna geen rot op spot 2 dus de planten die er nu nog staan kunnen er staan tot ze echt goed zijn :kill:

 

Dit is een DG herma..

gallery_18490_12353_3468819.jpg

 

En de grootste DG (herma)..

gallery_18490_12353_4117031.jpg

Vaag uiteinde van een top

gallery_18490_12353_739475.jpg

 

En nog een kleine normale DG, best grappig hoe een deens plantje ter groote van een lowrider er uit kan zien :D

gallery_18490_12353_4084408.jpg

 

Inpakken en wegwezen!

gallery_18490_12353_3869110.jpg

 

Beetje geknipt, best fluffy maar toch verbazingwekkend veel voor zo'n klein plantje met zo'n dun stammetje :kill:

gallery_18490_12353_2943656.jpg

 

En het weer voor de komende dagen ziet er ook niet verkeerd uit :huh: :D

 

LP :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die DG-herma planten zijn toch meer top dan bloem.

Dus we dachten er eerst aan om er skuff van te maken, maarja dan hebben we straks allemaal stuifmeel erin.

Dus kwamen we op het idee er hasjolie van te maken :kill: volgensmij kan ik nog behoorlijk wat maken van zo'n herma.

Heeft iemand daar trouwens ervaring mee?

 

Het ES stekje bij mij binnen gaat ook goed!

En met dit heerlijke weer staat ze natuurlijk buiten :D

 

Doordat ik deze toppen (en nog heel wat kleinere shit) alvast heb geoogst, zie ik de rest vd toppen alleen maar dikker worden :)

gallery_18490_12353_4367980.jpg

 

Plantje in totaal: gedieft, gebogen, gedeeltelijk geoogst en gedeeltelijk bestoven :kill:

gallery_18490_12353_4231187.jpg

gallery_18490_12353_3371755.jpg

 

Ze was eigenlijk al gestopt met nieuwe stukken top aanmaken, maar sinds ik al een paar grote toppen heb geoogst, begint alles gewoon groter te worden :kill: alle witte haartjes die je hier ziet zijn er sinds toen nieuw bijgekomen.

gallery_18490_12353_2591646.jpg

gallery_18490_12353_778948.jpg

 

De bestoven toppen gaan ook goed, volgend jaar Easy Sativa x (RDxTy) :D

gallery_18490_12353_3698614.jpg

gallery_18490_12353_3364457.jpg

 

 

LP :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren zijn we weer eens wezen oogsten, op spot2 2xDG en op spot 3 een DG + RDxTy + een Easy sativa.

 

Deze was nog overdag weggehaald, een DG van spot2

gallery_18490_12353_3360031.jpg

 

De enige RDxTy die nog niet geoogst is, een purple van spot2

gallery_18490_12353_1397836.jpg

 

En hier van links naar rechts: DG, DG, ES, RDxTy

gallery_18490_12353_651502.jpg

 

Op spot 2 staan alleen nog die purple + een onbekende binnensoort.

En een stukje verderop nog wat bevruchte RDx(RDxTy). Dat zaad ga ik volgend jaar nog gebruiken en misschien nog wat ruilen.

Op spot2 staan alleen nog 4x ES.

 

En dan hebben we op 2 andere spots nog meer zadenkweek van RDx(RDxTy).

Alle lowriders zijn geoogst, op die plek staan alleen nog 2 medium-sized ES stekjes, die zal ik ook nog wel een keer uploaden.

En dan hebben we natuurlijk nog de bevruchte RD :) en ES stekje binnen.

 

We zijn het nu echt langzaam aan het afronden, apart gevoel om straks weer geen planten te hebben :D

 

LP :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt al een mooie oogst binnen :kill:

Het weer van nu maakt nog een hoop goed! Heel veel plezier van de oogst :D

 

Inderdaad altijd weer een super leeg gevoel zonder die mooie vrouwen buiten.. :)

Ik laat altijd een paar zo lang mogelijk staan.. tot ze echt dood zijn meestal lukt dat tot in november/ december :D

haha

 

Grts HighLife :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik heb voor het gevoel nog een stekje gesneden van zo'n easy sativa die ik de winter door probeer te loodsen als moeder voor volgend jaar. of het lukt weet ik nog niet en het stekken gaat ook niet echt fantastisch met de easy's, maar gelukkig kan ik nog wel iets growen in de winter anders staar je jezelf blind op je zaadjes die je pas volgend jaar weer kan gebruiken. je hoort ook heel vaak dat mensen dan te vroeg beginnen omdat ze het niet meer kunnen laten. hopelijk kan ik mij inhouden... :)

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
anders staar je jezelf blind op je zaadjes die je pas volgend jaar weer kan gebruiken. je hoort ook heel vaak dat mensen dan te vroeg beginnen omdat ze het niet meer kunnen laten.

 

:) hahaha ja zo gaat dat wel :huh:

 

Ik denk niet dat je het kan :D Tenzij je bijna geen zaden hebt.. maar anders stop jij er rond 1 april al een paar in de grond :D

Lekker bezig blijven is het motto :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot december? dat ga ik ook nog een keer proberen haha

 

Heb vanmiddag nog foto's gemaakt van de 2 ES stekjes die nog ergens anders stonden.

Ze zijn zeker veel groter geworden dan als ik ze als een zijtakje op spot1 verder heb laten groeien :D

De toppen zijn ook een stuk dikker dan ik verwacht had rond deze tijd, komt waarschijnlijk door het super warme weer :huh:

Alleen jammer dat dat lekkere weer na het weekend is afgelopen.. deze kunnen nog wel even

 

gallery_18490_12353_1272543.jpg

gallery_18490_12353_4347570.jpg

gallery_18490_12353_1142126.jpg

gallery_18490_12353_1435776.jpg

gallery_18490_12353_517337.jpg

gallery_18490_12353_2235758.jpg

 

LP :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De herfst is nu echt goed begonnen zeg!

Mooie tijd om de laatste planten een beetje te gaan oogsten.

Bij spot 1 hebben we de laatste 4 Easy's geoogst + nog wat kleine stekjes.

Op spot 2 hebben we de laatste RDxTy geoogst, er staat nu alleen nog 1 onbekend binnensoortje + een zadenkweekje RDx(RDxTy).

Spot 3 is nu ook totaal leeg, daar hebben we 1 grote RDx(RDxTy) en nog 4 kleinere geoogst.

En de easy sativa van mijn vorige post is geoogst, het was een druk dagje gisteren :P

Ik heb maar een paar foto's gemaakt..

De RDx(RDxTy) is trouwens echt super wit en ruikt heerlijk zoet :td

Dit is de enige soort die ik nog niet gerookt heb maar ik heb er hoge verwachtingen van!

 

Dit is de grotere RDx(RDxTy) op spot 3

gallery_18490_12353_3505677.jpg

Een zijtopje

gallery_18490_12353_3082477.jpg

 

De Easy sativa's B)

gallery_18490_12353_776059.jpg

 

En hier nog de 2 Easy sativa stekjes van mijn vorige post

gallery_18490_12353_2980665.jpg

;)

gallery_18490_12353_2959302.jpg

 

We hebben al van onze eerst-geoogste ES gerookt en dat THC-gehalte had ik in eerste instantie ook onderschat!

Het is heerlijke wiet, volgend jaar wil ik zeker wel weer een aantal Easy's. Maar dan wel wat meer geselecteerd op vroegbloeiers want de zaden die ik dit jaar had verschilden dus van begin september tot begin oktober. De Easy sativa heeft mij iig wel overtuigd.

Ik ben ook benieuwd wat de ESx(RDxTy) volgend jaar voor planten gaat opleveren.

 

En nog meer goed nieuws, de aparte Royal Dane is uiteindelijk minder bevrucht dan ik dacht!

Ik weet nogsteeds niet precies hoe ernstig het is, maar het ziet er naar uit dat er nog best wat wiet van af kan komen, misschien ga ik d'r vandaag oogsten, al d'r bladeren beginnen er iig nu wel af te vallen.

 

Het enige wat we dus nu nog hebben staan is een ES binnen, de aparte RD en 3 zadenkweekjes die ons tot nu toe al een paar honderd zaadjes RDx(RDxTy) hebben opgeleverd :no

Ik heb lang niet alles wat we geoogst hebben gefotografeerd maar ik ben er zeker tevreden mee, zeker als je kijkt naar wat voor outdoor-seizoen dit was :D

Ik kan nu trouwens al niet wachten tot volgend jaar :) .

 

LP :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

onderschatten van buitenwiet ken ik , denk je dat het niet zo sterk is. hang je vervolgens hans de avond op de bank.

die easy sativa heeft echt mooie toppen , ziet er erg dik uit B).

have fun met knippen en drogen.daarna komt het leukste deel : OPROKEN :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
We hebben al van onze eerst-geoogste ES gerookt en dat THC-gehalte had ik in eerste instantie ook onderschat!

Het is heerlijke wiet, volgend jaar wil ik zeker wel weer een aantal Easy's. Maar dan wel wat meer geselecteerd op vroegbloeiers want de zaden die ik dit jaar had verschilden dus van begin september tot begin oktober. De Easy sativa heeft mij iig wel overtuigd.

Ik ben ook benieuwd wat de ESx(RDxTy) volgend jaar voor planten gaat opleveren.

 

ES...Zeker een interessant soortje :)

hoe ga je die selectie doen ;) ?

 

super verslag is dit B)

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat vraag ik mij ook wel af eigenlijk, daar hebben we het nog helemaal niet over gehad. volgend jaar is het wel de bedoeling om een grootschalige selectie te houden zodat we de beste, sterkste planten over houden waarbij we ervoor zorgen dat er geen enkele kuil meer leeg komt te staan. we willen dan ook 5 planten per kuil zetten zodat we na de man-vrouw selectie 1 of 2 vrouwtjes per kuil hebben zodat we daar dan weer uit kunnen kiezen

 

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor jullie reacties B)

 

@carpie

Ik bedoelde eigenlijk gewoon zaden kopen/ruilen met iemand die al een beetje selectie had gedaan.

Ik had geen grote plannen daarvoor hoor, ik bedacht het gewoon net, omdat de laatste Easy's 7 okt geoogst werden.

Misschien lag het ook wel gewoon aan dit jaar hoor.. Alles is een beetje later dit jaar of niet?

 

Maar zoals lufthegreenstuf zei, volgend jaar gaan we dingen een stuk beter aanpakken.

Binnen voorgroeien enzo is ook onzin bij deense soorten.

We hebben weer een hoop geleerd :)

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...