Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
CryCall

Overheid verkochte in beslag genomen lampen door aan andere kwekers

Recommended Posts

DEN HAAG - In beslag genomen lampen uit illegale wietkwekerijen zijn door de Dienst der Domeinen verkocht aan mensen die mogelijk een wietkwekerij wilden beginnen. „Het is voorgekomen”, erkende minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie donderdag in de Tweede Kamer. Hij bezwoer dat het openbaar ministerie zal regelen dat dit niet meer gebeurt.

 

 

Politie doorzoekt een wietkwekerij waar lampen onmisbaar zijn.

De minister zei verder dat hij „razend” was geweest en had „gebulderd“ toen hij erachter kwam dat de politie ook nog steeds in beslag genomen drugs niet correct registreert en verwerkt. Hij zei donderdag dat de politieleiding „de urgentie niet heeft gevoeld”. Nog deze zomer komt in Driebergen één centrale opslagruimte voor in beslag genomen drugs, met voldoende faciliteiten voor opsporing. In het najaar zal het innemen van drugs overal volgens hetzelfde protocol verlopen

 

bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/1003697...rs__.html?p=1,1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk, zolang er maar geld mee te verdienen valt is alles geoorloofd.

 

Beetje triest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebeurd ook met auto;s

 

Worden voor een schijntje doorverkocht aan handelaren/autodealers... welke vervolgens van de consument het volle pond vragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat dacht ik al wel.. Zie je, ze verdienen meer aan een gedoogd beleid dan we denken.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

en de blowers maar de volle mep betalen, doordat ze jagen op de achterdeur/kwekers veel innen van de coffeeshop/plukze / growshops/

 

terwijl een wietje in de openlucht of een kassencomplex helemaal geen gevaar voor omwonende betekent, en dat de overheid dit prima vind. . wel bizar. was er maar wat gedaan met de goeie bedoelingen van het gedoogbeleid.

 

In 1976 werd er steeds openlijker op straat verdovende middel verhandeld. Nederland wordt geconfronteerd met een groeiend aantal drugsgebruik. Omdat ze niet willen dat jongeren die hasj of wiet gebruikten, aan de harddrugs gingen. Daarom voert de overheid het gedoogbeleid in, waarin softdrugs en harddrugs worden gescheiden

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik sta daar totaal niet van te kijken... je is weten wat de overheid voor duistere dingen uithaalt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vond het trouwens wel verdacht een keer. toen ik de politie agenten hennep in zakken zag meenamen en ook de spullen werden redelijk netjes vervoerd. (was een nieuwsbericht opwf)

 

normaal worden de planten compleet weggegooit + de spullen (wel een ruime schatting van te voren natuurlijk_

Share this post


Link to post
Share on other sites
toen ik de politie agenten hennep in zakken zag meenamen

ze zijn het begrotingstekort aant bijvullen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zag vandeweek nog een veiling van kweekspullen op bva auctions volgens mij .. waren ook spullen van de domeinen gok ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.bva-auctions.com/auction/index/3804

 

Overzicht

 

Online veiling i.o.v. belanghebbende, o.a.: Luchtreiniging, irrigatie, klimaatbeheersing, vijverfolie, tuinslangen, kachels, ventilatoren, verlichting, etc.

 

Stel een vraag

 

Belangrijke informatie

-Om deel te kunnen nemen aan de veiling dient u zich aan te melden per mail op info@bva-auctions.com v.v. uw NAW-gegevens, digitaal geldig legitimatiebewijs en dient u een geldig kvk-registratienummer te kunnen overleggen.

-Na ontvangst nemen wij contact met u op om uw biedlimiet (toegang tot de veiling op basis van bewijs KVK-registratie) in te stellen.

-U kunt zich aanmelden tot woensdag 6 juli 2011 tot uiterlijk 14:00 uur.

Veilinggegevens

Start veiling donderdag 30 juni 2011 om 17:00 uur

Sluiting vanaf donderdag 07 juli 2011 om 18:00 uur

 

 

weer 1 van de overheid waarschijnlijk

en maar krom blijven lullen

Share this post


Link to post
Share on other sites

aan de aantallen te zien op die veiling zou je denken dat dit om de inboedel van eurosales/eurospace zou gaan.In ieder geval wel een groothandel i.p.v de het plaatselijke shoppie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat lijkt de voorraad van eurosales wel .........................., dat zie je goed Magica ;)

Maar dan maken ze er wel zulke eenzijdige lots van dat een gewone shop er niks aan heeft. Alleen een hele grote kweker wordt hier blij van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep maak dan kavels met 100 kappen, 6 pallets aarde, wat ventilatoren, afzuigers etc..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan krijgt het teveel bekendheid he , ze willen dr waarschijnlijk zo snel mogelijk en zo anoniem mogelijk vanaf , vandaar dat er ook geen adres gegevens bij staan ..

eerst deden ze dit gewoon bij de domeinen en nu bij een veiling bedrijf , wat denken ze nou dat wij een stel mongolen zijn ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar is die partij van een failliete groothandel, in beslag genomen omdat er iets niet deugde, of wil de eigenaar het gewoon als partij kwijt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@amnees: Voor zover ik kan zien is het allemaal van eurosales. Die is opgerold op verdenking van witwassen. Snap ik alleen nog niet hoe die spullen geveild kunnen worden terwijl er voor zover mij bekend nog geen veroordeling is, en de goederen niet bederfelijk.

Als ze zouden worden vrijgesproken dan is dat een forse kostenpost voor ons belastingbetalers. De meeste kavels staan nu nog onder de 25% van HUN inkoopprijs.

 

'k blijf het raar vinden.

 

chassie

Wie belt morgen na het sluiten van de veiling even met "ons Ivo" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

maarja.. weetje.. eigenlijk maakt het geen KUT uit of kwekers dit kopen of winkels die het aan kwekers doorverkopen.. we weten allemaal waar het voor bedoeld is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat maakt ook idd geen zak uit , het punt is dat dit van de overheid komt waarschijnlijk en die er zo fel tegen zijn , maar nog wel ff een paar centen willen pakken

als ze dan ruig willen doen moeten ze die zooi gewoon verbranden

 

maarja das nu net t hele punt ze zijn niet tegen wiet , en legalizeren willen ze niet want ik denk dat zoals het nu is het de overheid/maatschapij meer geld op levert uiteindelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep op die spullen willen ze nog ff geld verdienen. maar als er 2500 kg wiet word gevonden verbranden ze het wel en verdienen ze er niks aan. krom krommer kromst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik woon gelukkig niet in de buurt van zo'n vuilverbrander. neem aan dat er uberhaupt weinig mensen daar in de buurt wonen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn er wel wiet vuil verbranders?? daar moet wel een gigantische filter op zitten dan. wil je niet heel de stad stoned voeren..

 

 

ik denk dat gewoon 95% van de wiet in de shops van politie agentjes komt. ;) (net zo'n wilde kreet als de korpcheff die claimt dat bijna alle kwekerijen voor export zijn)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Home

Tuinbouwbenodigdheden

 

Tuinbouwbenodigdheden

 

Veilinginformatie

Kavelcategorieën

Kavellijst

 

 

Diversen

Categorie Aantal Open Biedingen Sluiting vanaf

Aarde 9 9 0 21-07-2011 15:00

Luchtbehandeling 15 15 0 21-07-2011 15:00

Verlichting 1 1 0 21-07-2011 15:15

Irrigatie 1 1 0 21-07-2011 15:05

Klimaatbeheersing 3 3 0 21-07-2011 15:00

Pompen 1 1 0 21-07-2011 15:00

 

http://www.bva-auctions.com/auction/lot/3885

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...