Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jayjay69

Albero Stegeman

Recommended Posts

Yoo iedereen

 

Hoe zit het met de alberto stegemans en/of politie op dit forum? Is het gewoon veilig of speuren er een paar undercovers rond hierzo?

 

Grtz :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij kan beter helemaal niet beginnen aan kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben alberto AANGENAAM...ik beken... :book: ....en ik ben under cover voor politie...OOK DAT JA...

WF HEEFT GEEN HTTPS...DUS... :verrygood ...WAT GA JIJ kweken?...ook tomaten :D ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk zelf van wel, daar ga ik altijd van uit :book:

 

@alex: niet haten :verrygood en waarom dan niet

 

maar ik denk ik vraag het ff

nog sirieuze antwoorden??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee joh!

 

Het is toch allemaal volkomen legaal en overzichtelijk in ons land?

 

En aangezien ons mooie gedoogsysteem zo goed werkt is er helemaal geen reden voor politie en dergelijke om hier op dit forum te kijken.

 

Nee joh, dat zouden ze echt niet doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

legaal en overzichtelijk ??

 

waar haal je dien onzin vandaan? :verrygood

 

 

@jayjay

 

wat willen ze je maken dan, als je hier zit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

haha jammergenoeg werkt het gedoogsysteem niet :verrygood

Dus ze gaan geen ip's etc opslaan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
legaal en overzichtelijk ??

 

waar haal je dien onzin vandaan? :verrygood

 

Ik denk dat ie het sarcastisch bedoelde :book:

Share this post


Link to post
Share on other sites

politie ?

 

hier ?

 

 

nee joh die zitten achter plantjes aan

 

:verrygood

 

en wat denk je zelf

ze zullen vast meekijken

maar als je jezelf al afvraagt of je hier rustig je ding kan doen

 

 

Mwah ik zit al 3 jaar continue op WF...

 

en ik heb in die 3 jaar pas 2 keer een politiemotor door de straat zien rijden

 

 

dus ach

 

 

 

 

Dus ze gaan geen ip's etc opslaan ?

 

 

geeft Wietforum niet zomaar weg volgens mij

 

dus dikke vinger naar de politie

 

en jongen. doe niet zo para koop een tent

en pleur em vol met groen

 

 

geef jij om de politie ? en je ip adres..

Lekker belangrijk ook ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang je niet je planten zó neerzet dat tijdens het fotograferen je straat en huisnummer zichtbaar zijn (en je zet je stad bij je persoonlijk info), is het allemaal veilig.

En Elmo, sinds wanneer heb jij tijd om buiten naar politie te sporen? Volgens mij heb je het veel te druk met je plantjes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

police.gif ----->ninja.gif

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij MMA accepteren ze alleen plaatsnaam, straat en huisnr. je kunt daar niet met een site ofzo aankomen gekkie, dan moeten ze eerst een toetsenbord en een muis bedienen, uitzoeken welk forumlid wie is, en wat ie precies fout doet. dat is veel te veel gedoe, MMA rules.

 

 

ps:

 

Iedere week branden naar schatting zo'n drie huizen in ons land af, omdat ze onderdak bieden aan illegale hennepkwekerijen. Voor omwonenden ontstaan zo levensgevaarlijke situaties. Daarom wil de anonieme tiplijn M., waar burgers alle vormen van misdaad kunnen melden, mensen extra aansporen direct te bellen als ze ergens een wietplantage vermoeden. Nu bellen per jaar een kleine vierduizend anonieme tipgevers naar M. om informatie te geven over een illegale hennepkwekerij. Daardoor wordt tien procent van het totale aantal van 40.000 wietkwekerijen in ons land ontmanteld. Dat zegt directeur Guus Wesselink van Stichting M. in een artikel in de Telegraaf: „De mensen die tot dusverre reageren, doen dat vooral uit angst en vanuit de overtuiging dat misdaad niet mag lonen. Maar ik ben ervan overtuigd dat we veel meer en beter kunnen scoren als we burgers kunnen overtuigen dat het levensgevaarlijk is naast, boven of onder iemand te wonen die hennep kweekt. Die mensen spelen met hun leven als ze geen actie ondernemen.”

 

Vorig jaar werden via M. een kleine 350.000 hennepplanten en vele honderdduizenden stekjes in beslag genomen met een totale straatwaarde van ongeveer 29 miljoen euro. „Een gigantisch aantal, maar we zijn nog niet tevreden”, stelt Wesselink. Gelukkig steeg het aantal tips begin maart direct naar aanleiding van het artikel in de Telegraaf.

Lees op politie.nl hoe je hennepkwekerijen kunt herkennen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
en jongen. doe niet zo para koop een tent

en pleur em vol met groen

 

Zegt iemand met een koopwoning :verrygood als je gehuurd zit kan ik er best inkomen dat je voorzichtiger bent..

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha jammergenoeg werkt het gedoogsysteem niet :verrygood

 

hoezo :book: ?...van 5 buitenplanten kan je zeker 2.5 kilo droog halen.... legaal...rook jij zoveel dan :D ?

klikkerdeklik.....

 

 

 

kijk eens wat kramer997 van 5 planten onder 3x600 watt haald... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja alleen nie knippen, bewaren, verkopen, weggeven he! want dan is het wel weer in jou nadeel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En als je het echt niet vertrouwd dan omzeil je toch gewoon je Ip dat is niet zo moeilijk daar voor hebben we Google met Google heb je meer dan Googol oplossingen. Owja dan kan je ook nog Google chome downloaden (wietforum werkt hier niet optimaal in) daar kan je een incognito venster openen zodat de websites die je bezoekt niet worden opgeslagen en cookies worden meteen verwijderd.

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier bestaat al een topic over Who's the cop :book:

Natuurlijk ook weer gesloten door moderatie.

Zal met dit topic ook gaan gebeuren. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zegt iemand met een koopwoning :verrygood als je gehuurd zit kan ik er best inkomen dat je voorzichtiger bent..

 

 

wie zegt dat ik gekocht woon ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
En als je het echt niet vertrouwd dan omzeil je toch gewoon je Ip

 

Bless

ja zowiezo maar ga dat niet doen alst niet nodig is toch :book: dat is tijdverspilling

 

Iedereen bedank voor jullie reactie

 

Get High :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel tijd heb je aan dit topic besteed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

minder als dat ik elke keer via proxysites en dat soort bullshit moet werke :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké dan is dat ook weer opgelost wand hier uit kan ik opmaken dat je er nu schijt aan hebt dat hier eventuele informers aanwezig kunnen zijn ja of nee en niet bang bent om een gewoon topic te openen. Of zit ik nu weer verkeer?

 

Blessings

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist recht voor ze raap :book: Ik weet genoeg

 

ik probeer standaard alle risico's zo laag mogelijk te houden snapje dat is het beste

 

peace :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...