Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Den Bruine

Eindhoven

Recommended Posts

Hey ,

 

wie kan me 2 shops zeggen waar ik goede kwaliteit kan vinden kwa wiet ?

ik ga deze avond na mijn werk vlugnaar eindhoven , ben altijd naar Indian of Snooker gegaan maar zou graag eens betere shops zien .

ik ben van Belgie , is ook al een tijdje geleden dat ik nog geweest ben , ik hoop ook dat er niet veel controles op de baan zullen zijn .

 

wie me kan helpen die mag gerust reageren

 

thanx :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als u zoekt zult u vinden.....

 

Er is al een topic waar dit word besproken.....

 

Maar je hebt niet eens een poging gedaan om te zoeken,anders had je het wel gevonden.

Staat zelfs op dezelfde pagina :verrygood :book:

 

Maar goed............

 

 

 

 

gr Erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb deze morgend wel het andere topic bekeken , maar vond niks naar mijn goesting daarin !!

en topic is al oud , zijn er mischien 2 die onlangs iets gepost hebben , das dan ook alles .

 

ik ben al zeker 2 jaar niet meer naar eindhoven geweest , daarmee dat ik het vroeg , en ook of er niet meer controles als vroeger waren enz .

 

ik zie het wel van mezelfe deze avond als ik naar ginder rij ...

 

tchuuuuusssss :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een beetje laat misschien...

Vroeger ging ik altijd bij new wave , tegenwoordig ga ik bij indian voor de cheape en zeer kwaliteitsvolle gruis ( 20euro voor 4g)

 

Je kan natuurlijk ook even de coffeshoptour doen :(

 

je rijd met je auto naar indian , van indian rijd je naar stratum. daar stop je bij new wave en parkeert je auto , wandel dan verder naar de bergstraat waar smartplanet zit (smartshop) koop eventueel een bong :o wandel zo verder naar de pink , daarna naar tbegijntje en van daar naar de apotheker :P dan heb je een mooi rondje eindhoven Gewandeld en nog een flink wat wiet gekocht :P

 

btw ik ben zelf ook belg :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...