Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kramer997

Anita Witzier blowt voor het slapen gaan

Recommended Posts

Anita Witzier blowt voor het slapen gaan

Van onze redactie

AMSTERDAM - Anita Witzier heeft bekend drugs te gebruiken voordat ze gaat slapen. De presentatrice rookt de hasj die haar zoon voor haar meeneemt.

 

 

Deze opmerkelijke onthulling deed Anita Witzier in het Veronica radioprogramma Volle Vrijdagshow. De DJ legde haar de vraag voor of ze ooit wel eens een waterpijp had gerookt. Het antwoord van Anita was meer dan verrassend..

 

“Nou, ik slaap nogal slecht. Een waterpijp niet, maar ik rook wel een jointje om in slaap te komen”. Het is haar zoon die de hasj voor zijn moeder meebrengt van de coffeeshop.

 

“Je weet hoe dat soort dingen gaan, mijn zoon blowt ook dus die neemt het dan mee. Het is beter dan comazuipen, niet waar?”.

 

Of de KRO gelukkig is met deze bekentenis van Anita zal de komende tijd blijken.

 

 

bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

B)

Bekende Nederlanders die blowen hebben meer (positieve) impact dan goede argumenten op de gemiddelde persoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als de KRO er moeilijk over doet zegt dat meer over de KRO dan over Anita. ze heeft volgens mij ook reuma dus ze doet het waarschijnlijk ook nog eens voor de pijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand zal er wakker van liggen, ook een KRO niet.

Indien KRO er wel drama van maakt, zegt dat meer over de leiding-gevende daar, dan de KRO zelf. Het zou juist heel dom zijn er een zaak van te maken. De meeste mensen zien blowen namelijk niet als iets slechts. Niet in Nederland. De politiek doet ons namelijk graag geloven dat mensen wiet vreselijk taboe vinden, maar het valt eigenlijk wel mee. We weten met zijn allen dat alcohol schadelijker is dan THC. Ja, ook jan modaal. De meeste mensen zijn echt niet zo dom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ze t maar mooi in de media brengen, altijd goed als mensen met een soort voorbeeld functie lekker een blowtje roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze stijgt gelijk in m'n achting!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is 2hx9hmt.gif van Anita. Zo zouden er meer moeten zijn.

 

Bekende Nederlanders die wiet/hasj gebruiken....kom uit de kast.

 

Paul de Leeuw heeft paar keer vroeger en recenter in zijn show een stickie opgestoken,

alleen had ik altijd het gevoel dat hij niet inhaleerde.

 

111kvms.gif 30iz1xe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan nog wil het niet zeggen dat er ook wiet in zat B)

 

En er blowen veel meer bekende nederlanders zonder dat wij er vanaf weten want denk toch dat ze zich schamen ofzo.

Wel jammer men moet zich er niet voor schamen maar gewoon doen! We hebben er plezier van en pijn word verlicht en we slapen goed en voor het eten even een paar trekkies en je eten heeft nog nooit zo lekker gesmaakt! Maarja men denkt alleen maar DRUGS dus aaaaaah das erg! Totdat ze het is een keer proberen en dan helemaal verkocht zijn!.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je slaat de spijker op zijn kop spikey. Maar helaas zijn sommige mensen bar moeilijk over te halen om dat eerste trekkie te proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En toch vind ik d'r een schatje hoor. En dat ze blowt maakt 'r eigenlijk alleen maar leuker.

 

Chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie vrouw hoor, prima dat ze lekker hash rookt en ook netjes dat ze daar voor uitkomt.

Nu maar hopen dat ze niet wordt "genaaid" door haar collega's enzo. Ik weet hoe mensen zijn.

 

Toen ik tegen een paar ex-collega's zei dat ik weleens blowde keken ze gelijk anders tegen me aan. Doodvallen kunnen ze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn een hele hoop BNérs die af en toe een joint roken, maar of ze er voor uit durven komen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vond haar altijd al knap en nu ook nog leuk!

 

Go Anita!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...