Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Blackjerry

Waar heb je "illegaal"gerookt ?

Recommended Posts

Frankrijk, 5 gram hasj(uit marokko) voor 20 eurie op de boulevard.

 

Later 's nachts op het strand met 3 vrienden en 2 franse chickies een dikke gedraait. Vervolgens zie ik 2 schimmen aankomen en zeg tegen 1 van mn maten, stop die jonko ff weg je weet nooit. En wat denk je? 2 stuks gendarmerie! Hun vragen en zoeken naar gestripte peuken of vloei in het zand met hun zaklampen en vervolgens iedereen grondig fouilleren! Alle tassen werden ook nagekeken. Franse chickie had een pijpje en vloei, maar deden ze niet zo moeilijk over. Niemand wist verder meer waar die zak met hasj gebleven was. Vriend van me had die jonko in zn jaszak, waar ze enkel overheen voelden gelukkig. We hadden een fles drank en gooiden het op; we komen uit nederland en zijn hier alleen om te zuipen, blowen doen we thuis wel legaal. Toen ze eenmaal vertrokken waren, kwamen we erachter dat de zak hasj gewoon onder de tas van 1 van ons lag die hij open gelegd had zodat ze konden zien dat we niets in de tas hadden. ;)

 

Vette mazzel, geen zin in gezeik op je vakantie, hasj gewoon weggeflikkerd en nog een toffe vakantie gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

paar jaar terug in portugal

met de barman

sneaky op het parkeer terrein in zn auto

 

en later met een paar chicks

op een bouwput

 

6e verdieping

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb in Ghana bij een rasta thuis heerlijk gerookt,Brazilie met een schitterend uitzicht over zee en in Berlijn in het park bij het olympisch stadion.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb in Ghana bij een rasta thuis heerlijk gerookt,Brazilie met een schitterend uitzicht over zee en in Berlijn in het park bij het olympisch stadion.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb op Sicilië vaak wat gerookt, wat een rommel hebben ze daar.

Weet niet wat voor chemische planten ze hebben (het was wel wiet) maar binnen 1 seconden klapte in als een bom,

en binnen 30 minuten was het ook weer over. :wOOt

overigens was het effect ook anders.. ik voelde mijn lichaam vaak niet meer en liep als een zombie rond, mijn vrienden net zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo'n 10 jaar geleden op een cursus voor mijn werk die alleen in Engeland werd gegeven.

Samen met een collega op de kamer van het hotelletje waar we zaten.

Die collega had een beetje zitten ouwehoeren met de cabbie en kreeg aan het eind van de rit een jointje mee. :wOOt

Was vrij redelijk te doen, voor Engelse wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste keer was week geleden in Engeland, wiet had wel een dreftsmaakje maarja is eens wat anders..

Ook nog in Frankrijk en Hongarije ( Was op Sziget festival, lekker spacend naar Infected mushrooms gaan kijken dan -> aanrader :( )

Share this post


Link to post
Share on other sites

engeland een paar jaar geleden, toen zat ik nog op school en met schoolreis 1 week naar engeland

klasgenoot zei me dat we een dikke gingen roken als we daar aankwamen en ik zei nog dat het moeilijk werd daar even wiet te kopen, het is geen nl...

bleek hij gewoon 10 gram in zn binnenzak te hebben en we moesten nog langs douane

heb hem wel even geknepen toen, maar moet zeggen dat toen we in engeland waren we de eerste avond zo stoned als een kikker op het balkon hebben gezeten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha in het buitenland smoken heeft altijd wel wat vind ik :)

 

Op Tenerife was het relaxt gewoon op het strand zaten volop mensen gewoon te blowen, had ik eerlijk gezegd niet verwacht maar wel beter natuurlijk, wiet is daar veel makkelijker te regelen dan hasj (raar, want afstand tot bv. Marokko is klein) maar heb eigenlijk niets gehaald, alleen 1 avond meegerookt met een paar ieren die 50 euro wiet hadden gehaald omdat het de laatste avond was, en ik was er goed stoned van geworden dat weet ik wel haha

 

Verder vaak op schoolreisjes wiet meegenomen naar Duitsland en Polen haha gewoon omdat het kan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frankrijk, Spanje, Mallorca, Engeland, Ghana, Nigeria, Zuid-Afrika, USA, Canada, Aruba en Brazilië..

Share this post


Link to post
Share on other sites

in oostenrijk na een dagje lekker te snowboarden :rofl . dan zit je wel helemaal kapot met good stuff :P

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom net terug uit Toronto, Canada, en als ik had gewild had ik het daar zo iets van 3x kunnen doen. Heb het niet gedaan omdat ik inmiddels al 6 weken gestopt ben maar echt verassend hoe makkenlijk je er aan kan komen daar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op Tenerife was het relaxt gewoon op het strand zaten volop mensen gewoon te blowen, had ik eerlijk gezegd niet verwacht maar wel beter natuurlijk, wiet is daar veel makkelijker te regelen dan hasj (raar, want afstand tot bv. Marokko is klein) maar heb eigenlijk niets gehaald kan

Wiet is overal. ;)

Nu zijn er op Tenerife rond de 15 growshops. :)

Dat was 15 jaar geleden wel anders.

Toen kocht je voor weinig tweederangs Maroc bij wat hippies en was er nauwelijks wiet op het eiland te vinden.

Times them are a changin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

spanje.5 gram dynamite meegesmokkeld per bus waar ik een partij knetter van ben geweest niet normaal!!

en toen dat op was heb ik in een heeeele dronke bui een gram of 10 15 hasj van een groep limburgers afgepakt...

zou ik nooit doen als k niet gezopen had hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Italië. Redelijke hoeveelheid gekocht bij een van die verkoopnegers op het strand voor 5 euro. Droge, verschrompelde toppen, slechtste wietje wat ik ooit gerookt heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe er zelf niet aan, maar zit er over te denken om wat mee te nemen voor een toffe barman in Oosterijk.

Alleen moet ik nog een manier bedenken hoe ik het ga meenemen..

 

Iemand suggesties? Of mag dat trouwens niet op dit forum? :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was met school op reis in Italië, Florence. Er loopt een rivier door Florence genaamd de 'Arno' en toen wij daar waren was een stuk drooggevallen en we zagen daar redelijk wat mensen (ik en een groepje vrienden) zitten en wij waren ook al wat glazen wodka verder dus wij dachten 'kom we gaan daarheen'. Een van die vrienden van mij had toentertijd dikke rasta's en begon meteen vrienden te worden met de aldaar gitaarspelende rasta's die aan het chillen waren met twee Marokkaans ogende mannen; later kwam ik erachter (nadat ik vrolijk bij ze kwam zitten) dat deze heren van het aldaar gesitueerde Marokkaanse 'groepje' waren, en hoewel ze heel stoer deden zag ik wel dat ze niet heel belangrijk in de organisatie waren, edoch vriendelijke kerels, en ik begon een gesprek met hun. Eenmaal goed aan de praat legde ik ze uit dat ik uit Nederland kom en krap drie secondes later haalt één van de heren een mooi uitziend blokje hash uit zijn zak en zegt dat hij daar zo €5 voor gaat vragen, en wou van mij weten of dat een redelijke prijs was.

 

Needless to say dat ik mij gevleid voelde, hij ging ervan uit dat ik omdat ik in Nederland woon wel verstand had van die zaken.

 

Nou dat was ook zo, ik vroeg aan hem of ik het blokje nog even kon zien en ik vond dat het wel iets meer waard was, dus hebben ze het uiteindelijk rond een prijs van €8 euro aan de jongen verkocht die het kwam kopen. Niet heel veel, maar de heren waren er wel blij mee.

 

Dat als hele aanloper voor waar het echt om draait: uiteindelijk zijn we vrolijk op die plek in de opgedroogde rivier met de rasta's en de Marokkaanse heren wat interessants gaan roken en hebben wij een erg fijne avond gehad. Overigens kreeg ik korting toen ik nog een beetje kocht bij de Marokkaanse heren; vriendendienstje laten we het daar op houden.

 

Nog steeds kan ik elk stonersverhaal van vrienden overtreffen door te zeggen dat ik 'in een rivier' met Marokkaanse heren in pak en rastadude's hele chille hash gerookt heb. Doet me goed :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Overigens kreeg ik korting toen ik nog een beetje kocht bij de Marokkaanse heren; vriendendienstje laten we het daar op houden.

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Overigens kreeg ik korting toen ik nog een beetje kocht bij de Marokkaanse heren; vriendendienstje laten we het daar op houden.

 

:rofl

 

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belgie : zelf meegenomen.

 

Griekenland : barmeisje , 3 gram voor 30 euro, lekker wietje.

 

Turkije : Hasj van de barman overgenomen , 2 gram voor 10 euro, geen super hasj maar wel okee.

 

Duitsland : gekocht van een man die leek op geerd wilders toen de tijd, prijs vergeten ( net als de rest van de dag )

 

Canada : wederom een barvrouwtje met groene vingers, lekker hoor , de wiet dan.

 

Finland : iets gekocht wat wiet zou moeten zijn ?

 

Ierland : nog geen halve gram geruilt voor een lekker biertje , prima wiet.

 

Verder ben ik een brave burger hoor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik met m'n ouders op vakantie was in Italië toen ik 15 was en ze wisten nog niet dat ik smokete haha. Had zelf stuk of 10 joints uit nederlands meegenomen en elke avond snachts even stiekem uit het raam haha was echt chill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar gram Nepal-hash van een Engelsman gekocht, opgerookt met dit uitzicht:

 

Fuji_Japan_-_Cherry_Blossoms_and_Mount1.jpg

 

Drie jaar gevangenisstraf was het risico. Maar het uitzicht was het waard en schijnt geluk te brengen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow wat een prachtige pic FoolOnTheHill

prachtig uitzicht kan je zo in wegdromen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...