Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Quaketornado

5xPP 2xAmnesia Haze (3PP/pot 2PP/vollegrond)

Recommended Posts

Ben net 1Mei begonnen met mijn zaden ontkiemen waarvan 2 het goed deden (feminized) Daarna 13mei 5stekken gekocht waarvan ik 3 in een kuip heb gedaan en de andere 2 in volle grond. De twee zaden heb k ook in kuipen staan

 

intratuin Potgrond: NPK= 13-13-16

En een biologisch voeding van 3-2-4

 

Heb al de stekken/zaden getopt na twee week behalve een van de zaden omdat k heb hem nog niet in een kuip gezet en hij is een beetje kleiner dan de andere zaad.

 

Deze fotos zijn een paar weken oud. Als je de leeftijd echt wil weten moet je mij galerij kijken daar is het meer duidelijk

 

3xPP in 1kuip

med_gallery_30712_12212_214178.jpg

 

2xPP in volle grond

med_gallery_30712_12212_83009.jpg

 

2x Amnesia Haze

med_gallery_30712_12212_176516.jpg

 

 

Zo zien ze nu eruit (vandaag)

 

3xPP in 1kuip

med_gallery_30712_12212_97120.jpg

 

2xPP volle grond

#1

med_gallery_30712_12212_75180.jpg

#2

med_gallery_30712_12212_56644.jpg

zijkant foto

med_gallery_30712_12212_37066.jpg

 

2x Amnesia Haze

#1

med_gallery_30712_12212_69530.jpg

#2

med_gallery_30712_12212_258960.jpg

 

Foto van ze allemaal behalve een amnesia

med_gallery_30712_12212_120358.jpg

 

All tips&tricks are welcome

 

oh en trouwens de drie PP in de kuip ben k al 1 week aan het verduisteren ze hadden ongeveer 20dagen voorgroei en de reden die k dat doe is omdat k ben jarig in juli en het zou handig zijn om ongeveer 50grammies te halen rond die tijd :) maar all die andere plantjes ga k heel later verduisteren

 

BLAZE!

Edited by Quaketornado

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er leuk uit ! veel succes en plezier met de plantjes :)

 

groeten pacman :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice, alleen ik snap nog niet echt wat je bedoelt met breed maken,

bedoel je dan gewoon d hooftkop eruit snijden om meer kracht aan de zijtakken te geven.

 

Mazzels Sampes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nice, alleen ik snap nog niet echt wat je bedoelt met breed maken,

bedoel je dan gewoon d hooftkop eruit snijden om meer kracht aan de zijtakken te geven.

 

Mazzels Sampes

 

Ja man dat bedoel k precies want je wilt dat de zij takken ook groot worden want vandaar krijg je dikke toppe over al aan de plant. Wel, een dikke hoofd top is ook lekker maar dan heb je allemaal van de kleine toppe aan de zijtakken.

 

zoeits moet je voor streven

 

med_gallery_30483_12176_779170.jpg

Foto by pacman83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag had ik iets raar gemerkt aan mij bladeren sommige begonnen net vandaag zo een bruine rand te krijgen en een ook van mij amnesia plant begint opgerolde bladeren te krijgen. Gister was het kutweer en ze zaten onder een parasol en bleven droog de hele nacht maar vanochtend zagen de bladeren best zielig uit, en ik dacht dat dat komt door de vocht van de regen. In de ochtend toen ik ze in de zon had gezet begonnen de bladeren te stijgen maar de bladen bij de onderkant bleven slap. Dus mij vraag is hoe dit is gebeurt of hoe kan ik het voorkomen kan.

 

Hier heb ik een paar fotos

 

Bruine bladen

med_gallery_30712_12212_48464.jpg

med_gallery_30712_12212_59331.jpg

 

opgerolde bladen van een van de amnesia haze plant

med_gallery_30712_12212_64547.jpg

med_gallery_30712_12212_218528.jpg

 

allemaal in kuipen

med_gallery_30712_12212_17600.jpg

 

Zijtakken van 3xPP in kuip (8dagen 12/12)

med_gallery_30712_12212_225400.jpg

 

De andere twee in volle grond (die zien er best goed uit)

med_gallery_30712_12212_60009.jpg

 

All tips are welcome

 

Blazzelekka B)

Edited by Quaketornado

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo, iedereen ik heb een update met wat snel verschil in mij plantjes B)

 

Blijkbaar was 1 van mij amnesia haze zun bladeren helemaal verbrandt

 

med_gallery_30712_12212_146971.jpg

 

zelfde plant

 

med_gallery_30712_12212_347040.jpg

 

De 2xPP (stek) in de volle grond gaan best hard vindt ik maar hun hadden ook last van de overvoeding die ik ze gaf (ga stom ik weet) de blaadjes zijn een beetje opgekruld maar voor de rest wel goed en de zijtakken zijn nu zo snel groot geworden dat ze zijn nu allemaal het zelfde lengte.

 

Before and after fotos

 

Before#1

 

med_gallery_30712_12212_83009.jpg

 

Before#2

 

med_gallery_30712_12212_37066.jpg

 

After#1(vandaag))

 

med_gallery_30712_12212_253410.jpg

 

After#2 (vandaag)

 

med_gallery_30712_12212_80976.jpg

 

Ook nog de 3xPP (stek) in een kuip zijn vandaag 11 dagen in de 12/12 (ze zijn 28dagen oud) en ik heb zo ook met vislijn gerekt zodat ze breed worden en het is wel gelukt (denk ik)

 

Before and after

 

Before#1

 

med_gallery_30712_12212_97120.jpg

 

Before#2

 

med_gallery_30712_12212_214851.jpg

 

After#1 (vandaag) Zijtakken zijn herstelt en hun maken ook snel dikke zijtakken

 

med_gallery_30712_12212_220445.jpg

 

After#2 (vandaag)

 

med_gallery_30712_12212_239608.jpg

 

After#3 (vandaag)

 

med_gallery_30712_12212_199826.jpg

 

Hier is ook een foto van de 3xPP ze waren duidelijk vrouwtjes maar nu zijn de puntjes rood verbrandt :) ze waren 2 witte haartjes eergisteren

 

med_gallery_30712_12212_136159.jpg

 

Ik hoop dat ik tenminste 50gram halen met deze techniek op de 3xPP

Wat denken jullie?

 

Blazzelekka! ;)

 

 

 

5xPowerPlant 2xAmnesia Haze 2011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de overvoeding wist je al B)

Die vislijn is dat niet dun en dat ze dan in je planten snijden als er wind staat?

nog een vraagje sorry ga je de Amnesia Haze ook verduisteren (zODd denk wel daarom niet in de volle grond).

 

Je er wel een fan bij dus ga lekker mee kijken.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi quake tornado

 

Wat een leuke verzameling heb je :) en ze groeien ook mooi

 

FF water geven voorlopig en denk het beste zelf ff niks tot je ziet dat je plant slap hang en dan water erbij (dit kan hij makkelijk hebben) dit doe ik zelf ook met planten waarvan ik weet dat ze teveel hebben gehad , zo weet ik 100% zeker dat de pot leeg is en kan ik weer gaan voeden/bewateren

 

Het is gemakkelijker om er iets bij te doen dan er uit te halen B)

 

Toppen : Ik zelf pak het bloemetje (top) tussen duim en wijsvinger , dan draai ik rond en 9 van de 10x floept hij er zo af en dat zonder beschadiging aan de rest van de plant , heb je dit niet eerder gedaan ff met een schaartje doen (wel schoone)

 

Veel succes en blijf je topic volgen

 

groeten pacman

Share this post


Link to post
Share on other sites
Van de overvoeding wist je al B)

Die vislijn is dat niet dun en dat ze dan in je planten snijden als er wind staat?

nog een vraagje sorry ga je de Amnesia Haze ook verduisteren (zODd denk wel daarom niet in de volle grond).

 

Je er wel een fan bij dus ga lekker mee kijken.

 

/zODd

 

Yo, zODd

 

Je heb wel gelijk dat de vislijn kan de plant wel snijden maar dat is nog niet met mij gebeurt (ik hoop niet dat het gebeurt:P) En ja de Haze ga ik zoiezo verduisteren maar ik ben van plan om dat 1 juli te beginnen omdat het duurt 3 maanden om te bloeien (hoorde ik) Dus ik hoop dat ze ongeveer eind september dan klaar zijn. Alleen de twee in volle grond weet ik niet zekers wat ik ermee gaat doen (zelf verduisteren? of laat ik natuur zijn ding doen?) Ik zag een paar andere topics die had het over het natuurlijke bloei tijden hier in Nederland en dat is pas na 15 augustus. En als ik dat doe dan zijn de 2xPP in volle grond pas eind oktober klaar (dat is toch te laat of niet? van de slecht weer)

 

Bedankt voor je reactie

 

Regards,

Quake

 

 

 

 

5xPowerPlant 2xAmnesia Haze 2011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo, Pacman83

 

Dat wil ik precies doen (geen water geven tot dat ze slap hangen) maar vandaag is het zo een slecht weer en ik ben bang dat ze toch te vochtig blijf en te veel voeding door de blaadjes krijgen. Ik heb ze onder een tentje staan (droog)

maar toch krijgen ze een beetje water omdat de wind zo hard is.

 

En ja ik ze allemaal getopt met een schone schaar behalve eentje (de kleine amnesia haze) en eentje in de volle grond heb ik zelf twee keer al getopt omdat de hoofd top blijft snel groeien.

 

Blazelekka! B)

 

Regards,

Quake

 

 

 

5xPowerPlant 2xAmnesia Haze 2011

Share this post


Link to post
Share on other sites
En ja de Haze ga ik zoiezo verduisteren maar ik ben van plan om dat 1 juli te beginnen omdat het duurt 3 maanden om te bloeien (hoorde ik) Dus ik hoop dat ze ongeveer eind september dan klaar zijn. Alleen de twee in volle grond weet ik niet zekers wat ik ermee gaat doen (zelf verduisteren? of laat ik natuur zijn ding doen?) Ik zag een paar andere topics die had het over het natuurlijke bloei tijden hier in Nederland en dat is pas na 15 augustus. En als ik dat doe dan zijn de 2xPP in volle grond pas eind oktober klaar (dat is toch te laat of niet? van de slecht weer)

 

Alles wat zo'n beetje eind september klaar is héél goed in de gaten houden voor budrot. Eind september is al vrij laat, vochtige nachten veel regen is funest voor je toppen.

 

Suc6 verder.....Wietfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alles wat zo'n beetje eind september klaar is héél goed in de gaten houden voor budrot. Eind september is al vrij laat, vochtige nachten veel regen is funest voor je toppen.

 

Suc6 verder.....Wietfreak

 

Yo, Wietfreak

 

Dus beter begin in ik vanavond de 2 haze gelijk te verduisteren? Of wat moet ik doen om budrot te voorkomen in eind September?

 

Regards,

Quake

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budrot is moeilijk te voorkomen, zorgen dat je toppen droog blijven en dus ook geen vochtige nachten.

Zelf had ik mijn PP 's avonds altijd onder 'n afdak staan tegen midden augustus en beschermd tegen regen.

Dit hielp wel redelijk. Had toch ook wel last van minimale rot. Wanneer je moet gaan verduisteren is altijd 'n

lastige; je wilt je plant zo groot mogelijk krijgen en dus niet of zo laat mogelijk gaan verduisteren. Ik ga mijn

Strawberry Haze na terug komst van mijn vakantie eind juni verduisteren en hoop ik eind september klaar te

zijn. Het ligt ook allemaal 'n beetje aan of we 'n goede nazomer krijgen of niet.

 

Suc6 in ieder geval.

 

Wietfreak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Quaketornado.

Ik heb geen ervaring met PP maar over bud rot heeft wietfreak.

Verduisteren is een combi van wanner je klaar wilt zijn en hoog groot die moet worden.

Ik zeg altijd beter minder en goed dan veel en slecht.

 

 

/zODd die de pest aan dit soort weer krijgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Budrot is moeilijk te voorkomen, zorgen dat je toppen droog blijven en dus ook geen vochtige nachten.

Zelf had ik mijn PP 's avonds altijd onder 'n afdak staan tegen midden augustus en beschermd tegen regen.

Dit hielp wel redelijk. Had toch ook wel last van minimale rot. Wanneer je moet gaan verduisteren is altijd 'n

lastige; je wilt je plant zo groot mogelijk krijgen en dus niet of zo laat mogelijk gaan verduisteren. Ik ga mijn

Strawberry Haze na terug komst van mijn vakantie eind juni verduisteren en hoop ik eind september klaar te

zijn. Het ligt ook allemaal 'n beetje aan of we 'n goede nazomer krijgen of niet.

 

Suc6 in ieder geval.

 

Wietfreak.

 

Yo, Wietfreak

 

Dan ga ik ook beginnen in eind juni, dan volg ik jou topic en zie ik hoe jij het doet tegen budrot rond die tijd.

Jou informatie heeft me best geholpen. Dit is mij eerste kweek in nederland en ik ben echt niet gewent met de seizoenen hier in nederland.

 

Regards,

Quake

 

 

-----------------------------------------------

5xPowerPlant 2xAmnesia Haze 2011

Share this post


Link to post
Share on other sites

o ja ik zie 't Aruba, daar is natuurlijk 'n heel ander klimaat. Wanneer ben je naar Nederland gekomen?

Ik hoop inderdaad dat ik je zo 'n beetje goede informatie heb gegeven. Ik kweek zelf ook pas twee jaar,

door hier op het WF veel te lezen en verslagen te volgen leer je heel veel.

 

Wietfreak.

 

PS: Quake, heb ik ook nog 'n tijd gespeeld (echt verslavend).....maar dat is héél lang geleden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
o ja ik zie 't Aruba, daar is natuurlijk 'n heel ander klimaat. Wanneer ben je naar Nederland gekomen?

 

Yo, Wietfreak

 

Ongeveer 2 jaar geleden, en ja daarzo is het de hele jaar door warm en heet 28-31 graden elke dag.

Ik heb wel ervaring met buiten kweken daarzo maar het is natuurlijk illegaal en veel mensen daar zijn heel streng tegen wiet kweken. Dus voor ons daarzo was het een kwestie om niet gepakt te worden. En feminized zaaden daar zijn duurder dan goud. Daarom is de kwaliteit van wiet daar echt laag (meestal krijg je zaden in je zakje B) ) omdat soms heb je niet eens tijd om de mannen weg te halen of ben je te bang om in de bos te gaan. Als ze je kwekerij vindt gaat de politie in de bos schuilen en voor jou wachten tot ze jou pakt en de gevangenis straf daar is tenminste 1-2 jaar.

 

Regards,

Quake

 

 

-----------------------------------------------

5xPowerPlant 2xAmnesia Haze 2011

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik heb ook wel is een plant gehad in het buiteland, elke dag 30 tot 35 graden, alleen een soortje van toen was onbekend, maar ik heb er erg lekker van gerookt, droog haalde ik er ongeveer iets minder dan 500 gram af egt super ding was dat ;)

 

trouwens weet je al hoe je je dames gaat verduisteren?

 

en een picca zou ook wel leuk zijn.

 

ik zie trouwens niet veel fotos hoe mensen verduisteren, wel wat maar nie egt supa veel, of ligt dat aan mij ;) ?

 

 

Ik ga proberen om je zo veel mogelijk te volgen;) :verrygood

veel succes, ik duim zelf ook op mooi weer, maar het wil nie echt meewerken :book:

 

ciao hombre :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oye Mr. High loco! que lo que

 

Misschien ga ik nog vandaag nog fotos zetten van me plantjes en waar ik ze verduister maar de weer ik zo kut dat de fotos zouden niet licht genoeg zijn en trouwens de 3xPP die ik heb hebben al witte toppen. Maarja man nu heb ik zo een kiespijn dat ik weet niet wat ik moet doen..... Plus zit ik aan de bier en wierie maar de pijn gaat niet weg. Ik vreet ook paracetamol(500gram) als snoepies. :verrygood

 

Hasta Leugo,

Quake

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem ibuprofen helpt goed anders 2 paracetamol en een ibuprofen had er pas nog last van mij heeft het geholpen.

 

 

Mvg,

 

Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Quake

 

Leuke plantjes heb je ;)

 

Vandaag ook weer echt Hollands boktakkeweer

Maarja met die regen kan je de overvoeding wegspoelen ;)

 

 

Kiespijn :verrygood heb je wel wat sterkers nodig dan bier :book:

 

 

hier wat om het te verzachten :D

 

 

 

 

goodluck

 

 

grtz kingkroon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo, iedereen

 

First things first, ik ben blij dat mij plantjes zijn allemaal herstelt van de overvoeding probleem die ik had vorige week

en ik ben superblij dat ik krijg een goed gevoel dat ik meer dan 50gram gaat halen van de 3xPP in 1kuip.

De toppen zien er echt mooi uit en de zijtakken zijn echt groot geworden dat ik weet niet meer waar de hoofdtop was/is :book:

 

And now, de 2xPP in volle grond gaan ook best hard ;). Ik had bij de laatse update fotos van hun en als je kan zien zie je dat ze waren allebei getrokken met vislijntje. Maar nu (ongeveer 4 dagen geleden) ging ik onderzoek doen over de scrog method van wietgroeien, ik bedoel ik wist al daarvan maar ik wou het toch vergelijken met de manier die ik met de vislijntje ben aan het experimenteren. Dus een van de PP in volle grond heb ik een scrog voor gemaakt en het gaat best lekker. De enigste verschil tussen hun nu is dat de eentje met de scrog heb ik al de kleine zijtakjes bij de bodem van de zijtakken weg gehaald, omdat mensen het zo meestal doet (weet niet waarom)

 

Last but not least, 2xAmnesia Haze in kuipen.... eentje is echt goed hersteld maar de andere gedrag zich als een flikkertje :verrygood hij wil het wel hij wil het niet MAKE UP YOUR MIND!. Ik laat de fotos speak for themselves.

 

The photos wil be placed in a chronology order of the plants age.

 

3xPP in 1 Kuip 35dagen oud (totaal) 18 dagen 12/12 (verduisteren)

 

med_gallery_30712_12212_186214.jpg

med_gallery_30712_12212_97120.jpg

med_gallery_30712_12212_273354.jpg

 

Vandaag

med_gallery_30712_12212_352826.jpg

med_gallery_30712_12212_249442.jpg

med_gallery_30712_12212_189209.jpg

med_gallery_30712_12212_134925.jpg

med_gallery_30712_12212_98731.jpg

 

Hier zie je grote zijtakjes op de zijtakken. Er zijn 17 dikke zijtakken en op die zijtakken zijn er ongeveer 30 die eerlijk groot zijn en 10 die klein zijn en ze krijgen allemaal volle zon omdat ik ze gerekt heb.

med_gallery_30712_12212_135573.jpg

PS: ben nu nog bezig met de andere planten aan het uploaden, dit is veel werk man...

 

staytuned

 

neem ff een snel pauze (jointje draaien)

 

k denk deze pauze gaat een beetje langer duren dat ik dacht, ik ben lam man

 

1 dag verder.....k kom eraan ben ff bezig met niks doen en uitslapen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey,

 

Jammer van die overvoeding, maar ziet er voor de rest wel leuk uit.

 

Mazzls, Sampes

Share this post


Link to post
Share on other sites

hombre,

 

watskeburt ?

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...