Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
lubbie

plantjes vlak bij industriele hennep?

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

dit jaar ga ik proberen een maiskweekje te doen, 100 pp's staan al klaar in de tuin om tussen het mais gezet te worden. nu ligt er op ongeveer 500 meter van het maisveld een veld voor industriele hennep, hoe groot is het risico dat mijn stekken bestoven worden en dus alleen maar zaad produceren?

 

groetjes lubbie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej ten eerste heel veeeeel succes en ik hoop voor je dat het ook lukt.

Echter hoop ik ook dat je een leuk kweekverslagje maakt aangezien ik het ook ga proberen.

 

Ik zou alleen een niet TE grote veld maken want dat valt hartstikke goed op.

Of je nou 30 op een rij heb of 100 scheelt wel natuurlijk.

 

Industriele hennep in de buurt ? Maak er is een foto van ben benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gevoelsmatig zou ik mijn planten niet op een zo'n korte afstand willen zetten van een veld met industriële hennep.

Hennep ook de industriële hennep kent mannelijke planten, die m.i. jouw oogst kunnen verzieken.

Ik mag het mis hebben, maar ik denk van niet.

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd, je bent lid geworden van Wietforum. Voordat je gaat posten gaarne aandacht voor het volgende:

 

1. Je bent akkoord gegaan met onze spelregels, maar heb je ze ook wel gelezen? Doe dat nu EERST. Bij het niet naleven van de regels kun je verwijderd worden van het forum.

2. Stel je DAARNA voor in de wie is wie sectie

3. Je zult ongetwijfeld vragen hebben. Maar de meeste zijn al gesteld. Zoals je gelezen hebt vragen we onze leden om EERST GOED te zoeken op het forum VOORDAT je een vraag stelt. Zoek ook de growguide na.

4. Iedere sectie heeft "sticky topics". Deze staan altijd bovenaan. Lees deze topics eerst door, hier staan de meest gestelde vragen in en aanwijzingen voor het gebruik van die sectie.

 

Met name dat laatste is echt een vereiste. Kijk eens goed naar de zoekmogelijkheden, zoals alleen in de titel zoeken of het hele bericht, en alleen de berichten weer te geven waarin je zoekterm voorkomt of de topics. Bij zoeken naar een combinatie van meerdere woorden zet je een "+" voor elk woord, dus bij zoeken op "grote buds" tik je in "+grote +buds". Zie ook de help in het zoekscherm.

 

Er is overigens ook een uitgebreide help beschikbaar.

 

Uitgebreide beginnerstips en richtlijnen voor het gebruik van het forum zijn beschikbaar alsmede een overzichtstopic met een aantal belangrijke topics voor beginners

 

Namens het mod-team bedankt en veel plezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi

 

Ik zou ze daar niet zetten, als je weet dat het stuifmeel van een hennep plant meer dan een kilometer kan afleggen :lol:

 

En de hennep-planten voor de industrie worden niet geselecteerd op mannelijk/vrouwelijk. Dus die velden zijn 1 grote stuifmeel orgie :)

 

 

mvg

Mdvtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd niet doen!!!!! hier ook een veld in de buurt van een veldje gehad verleden jaar.

 

Nou die konden we mooi afschrijven :)

Groenten sebs

Share this post


Link to post
Share on other sites

@boefje, ga jij maar in een akker hennep mannen trekken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kans op bestoven worden op die afstand ???????????????????// ruim 100 %

Tot 5 kilometer kunnen ze bestuiven, dus die 500 meter is een peuleschilletje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me niet zo'n strak plan... Kzou toch maar voor een andere spot gaan moest ik van jou zijn. :)

 

 

Greetz

 

Foefje_Skunk :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt allemaal voor de reacties!

 

het mais staat hier nog laag (30cm) dus we hebben nog wel even de tijd om andere leuke plekjes te zoeken. de pp's doen het goed..ben benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken, ou jullie op de hoogte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedoel je PP.. Power Plant of Purple Power?..ik neem aan de laatste :) ...wanneer is die klaar?

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja neem je dat aan ?

Ik neem aan van niet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb het zelf al een 's gezien met een industrieel wietveld op zeker 3 km afstand.

toppen helemaal vol met zaad daardoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

hermazaden kweken van kudtkwaliteit ..

 

 

 

 

t is maar net waar je guerillia prioriteiten liggen heh

:lol:

 

nee niet doen :)

 

zoek maar een plekje daar ver vandaan

 

 

 

succes igg

Share this post


Link to post
Share on other sites
bedoel je PP.. Power Plant of Purple Power?..ik neem aan de laatste :) ...wanneer is die klaar?

gr

Carpie

 

 

powerplant... in de eerste of de tweede week van oktober! de mais loopt dit jaar erg acter en dat komt dus goed uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1e / 2e week oktober :) ?....van wie heb je deze info :lol: ?...

je ben echt de eerste met Power Plant in de voedermais voorzover ik weet... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
1e / 2e week oktober B) ?....van wie heb je deze info :) ?...

je ben echt de eerste met Power Plant in de voedermais voorzover ik weet... ;)

 

van de stekkenboer die het vorig jaar zelf ook op deze manier heeft gedaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb het ook nog ff voor je gegoogled:

 

Power plant (PP)

Deze varieteit ( hoofdzakelijk sativa ) is ontwikkeld in 1997 uit nieuwe Zuid-Afrikaanse genetica. Deze soort is alleen teruggekruist en zeer THC-rijk. Een zeer populaire soort , die in Nederland voornamelijk in stek te verkrijgen is . Dit is zonder meer een van de vaakst gekweekte soorten in Nederland , omdat het een zeer sterke fantastische stressvrije plant en makkelijke soort is die toch een 'lage' struik bezorgt aan de gebruiker.Power Plant is een zeer snelle bloeier die betrouwbare, zware oogsten voortbrengt van grote compacte toppen. Power plant is makkelijk en ideaal voor een beginnde kweker. Deze overheersend Indica ganja heeft genetisch een Sativa invloed die het effect versterkt en een lekkere high aan een ongelooflijk sterke stoned toevoegt.

 

Bloeiperiode na: 50 - 60 dagen

Hoogte: 100 - 145 cm

Opbrengst: 400 gr./m2

THC %: 15 %

Oogstmaand (buiten): okt (2e week)

 

 

 

nou ik hoop op succes.. heb de stekken goedkoop kunnen krijgen dus het wordt een pure gok!!

 

p.s. nieuwe lokatie gevonden! 7 km van de hennep!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als de dagen pas eind augustus korter worden

en ik denk dat je dus pas ten vroegste eind augustus begin bloei hebt

hoe kan je met pp kleine 2maanden erna oogsten?

 

ben benieuwt

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon halfgebakke wiet roke die naar hooi ruikt en naar gras smaakt B)

 

Lekker moeders !

Share this post


Link to post
Share on other sites
van de stekkenboer die het vorig jaar zelf ook op deze manier heeft gedaan...

 

 

er zijn zeer vele varianten PP in de handel...

vraag het nogmaal aan die man of hij het met exact dezelfde genetika gedaan heeft.... :)

dan is het geen gok meer..... :)

 

ik ga met vroege soortjes in/bij de mais en wil er zelfs niet 1 proberen...ook niet als die gratis was...

succes en ik hoop echt op een droom oogst voor je B)

hou ons op de hoogte aub ;)

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...