Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Tomaz

1e buitenkweekje!

Recommended Posts

Tijdje geleden zaadjes besteld op frobanken.dk , dit is voorlopig het resultaat! Lowryders zijn nu een dikke 3 weken oud ( ze verschillen wel vrij veel in grootte, de ene is bijna dubbel zo groot als de andere )) en de andere planten zullen nu wel al aan 4 weken zitten.

 

4 Lowryders in totaal, 2 daarvan in een 15 liter pot en de andere 2 in een 18 liter pot. Het gaat er vrij goed mee , maar hoop dat ze nog veel groeien!

gallery_10283_12238_860739.jpg

 

2 in 15liter pot

gallery_10283_12238_1555175.jpg

 

2 in 18 liter pot

gallery_10283_12238_1062187.jpg

 

 

Daarnaast heb ik ook nog enkele (4) Royal Dane x Typhoon's die binnenkort zullen mogen verhuizen maar waar ik eerst nog een goed plekje voor zal moeten vinden!

 

gallery_10283_12238_806056.jpg

 

Ik denk wel dat het momenteel best wel okéé verloopt , nee?

 

Greets, T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat de vrouwtjes het heel fijn vinden als je ze in grote potten zou zetten.

Hoe groter de pot, hoe groter de plant en hoe groter de plant hoe meer wiet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het met NLwiet eens, deze potten op de specie kuip na zijn echt te klein, dan zul je er niet veel af gaan halen.

Overpotten dus, dan komt alles goed :)

 

Succes iig met je kweek, planten zien er verder wel nice uit, goede opbouw =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziezo,

 

This time with 2 men less ! Spijtig genoeg waren het wel 2 (van de 4) lowryders ,met ballen aan hun lijf, die ik heb moeten verwijderen...

Wat de 2 lowryders betreft: 1 is nu al +- 15cm groot terwijl de andere precies maar blijft hangen op 5a 10 cm?!

 

gallery_10283_12238_1267376.jpg

gallery_10283_12238_1486898.jpg

 

De Royal Dane's heb ik nu overgepot in 3,5l potjes en doen het momenteel uitstekend...

 

gallery_10283_12238_216890.jpg

gallery_10283_12238_1808829.jpg

 

De 'grote' 18 liter pot is alvast weer beschikbaar en heb dan ook meteen 3 Big bang autoflower (feminized dit maal) van dutch-headshop.com zaden besteld! Iemand ervaring hiermee ?

 

 

 

T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke plantjes.

Ga je volgen.

1 vraagje is de aarde zo donker of is het erg nat?

 

Succes, /zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

beide , had ze net overgepot en water gegeven voor de fotoshoot :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) /zODd kruip maar onder een steen.

 

Op een mooie zomer Tomaz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wegens het slechte weer is dit momenteel mijn opstelling: 2 Lowryders en 2 Royal Dane x Typhoons ondergebracht in een serre. Heb daarnaast nog 2 Royal Dane's moeten verwijderen aangezien ook dit overduidelijk 2 'mannen' waren... Blijkbaar schakelen ze momenteel ook al om naar de bloeifase.... Goed voor mij dan blijven ze klein en kan ik sneller de vrouwtjes er uit halen!

gallery_10283_12238_2953642.jpg

2x Royal Dane x Typhoon, veel groeien ze ook niet echt meer...

gallery_10283_12238_1651325.jpg

 

Mijn 2 resterende (very) LOWryders... Nog geen echt uitgesproken tekenen van bloei, waardoor ik steeds meer hoop koester dat het wel degelijk vrouwtjes zijn

gallery_10283_12238_1117206.jpg

 

Ik wil ze wel redelijk klein en compact houden, maar zou ze toch nog erg graag elk een tiental centimeter zien groeien... Hopelijk komt hier alsnog verandering in ! Hoe dan ook, heb het zekere voor het onzekere genomen en heb 3 Big Bang autoflower zaadjes onder water gezet ! Nu nog wachten op de post die m'n 3x Royal AK Automatic - Royal queen seeds zou moeten komen brengen... Heb weinig succes gehad met het # vrouwtjes, wel nu ZULLEN het wel degelijk vrouwtjes zijn!

 

 

 

T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo landgenoot!

 

Mooi toch, je Dane x Typhoon? Wel vreemd dat ze stilstaan, op de laatste dagen na was het bij ons mooi weer. Ik dacht nog, hij heeft misschien getopt, maar zo te zien niet hé. Nu, ze zien er toch gezond uit, dus ik kan alleen maar denken dat t bij planten een beetje als bij mensen is - groeien in spurtjes. Er zal er wel eentje aankomen - óf ze zijn lekker veel wortels aan het maken :)

 

Waarom ga je ze niet hoger laten worden, hoogte van je serre? Wat ga je doen als ze 10 cm hoger zijn? En om gelijk maar door te gaan, ga je verduisteren? Zag ik nog niks over.

 

Ik heb krek dezelfde serre zo te zien, en ook tomaten in van die krulstokken ;)

 

Op een mooi seizoen zonder budrot! (ik had er vorige keer wel, door m'n serre te veel toe te laten 's nachts denk ik - beter condens ed weghouden en de plantjes wat kouder. Als ik ermee in m'n serre blijf dit jaar ga ik er ook een ventilator opzetten)

 

keep it up

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit man, mooi groen van kleur, geen tekorten zo te zien. B)

Hoop op meer zon, de laatste dagen maar wat magertjes....Wietfreak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe heb jij zo snel de Royal Dane x Typhoon 'mannen' eruit gehaald? heb je al voorbloei gezien?

Ik heb er ook vier buiten staan en gaan even hard als die van jou....

 

 

 

Wegens het slechte weer is dit momenteel mijn opstelling: 2 Lowryders en 2 Royal Dane x Typhoons ondergebracht in een serre. Heb daarnaast nog 2 Royal Dane's moeten verwijderen aangezien ook dit overduidelijk 2 'mannen' waren... Blijkbaar schakelen ze momenteel ook al om naar de bloeifase.... Goed voor mij dan blijven ze klein en kan ik sneller de vrouwtjes er uit halen!

gallery_10283_12238_2953642.jpg

2x Royal Dane x Typhoon, veel groeien ze ook niet echt meer...

gallery_10283_12238_1651325.jpg

 

Mijn 2 resterende (very) LOWryders... Nog geen echt uitgesproken tekenen van bloei, waardoor ik steeds meer hoop koester dat het wel degelijk vrouwtjes zijn

gallery_10283_12238_1117206.jpg

 

Ik wil ze wel redelijk klein en compact houden, maar zou ze toch nog erg graag elk een tiental centimeter zien groeien... Hopelijk komt hier alsnog verandering in ! Hoe dan ook, heb het zekere voor het onzekere genomen en heb 3 Big Bang autoflower zaadjes onder water gezet ! Nu nog wachten op de post die m'n 3x Royal AK Automatic - Royal queen seeds zou moeten komen brengen... Heb weinig succes gehad met het # vrouwtjes, wel nu ZULLEN het wel degelijk vrouwtjes zijn!

 

 

 

T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi aan allen...

 

 

Helaas blijven de mannen maar kome, wat er voor zorgt dat ik nu nog maar 2 (van de oorspronkelijk twaalf planten -heb al een poging ondernomen-) over hou. Ik vrees dat ik ze te lang onder de lamp gehouden heb en ze daardoor gestresst zijn geraakt. Hoe dan ook: gedaan ermee, ik bestel nooit meer regular seeds ;) Enkel feminized for me... Helaas is dit tot nu toe voor mij ook geen succes: 3 greenhouse seeds die ik vrijdag binnen heb gekregen liggen nog steeds in vochtige watten (onder vershoudfolie) te ontkiemen. De zaadjes zijn wel geopend maar helaas blijft het worteltje uit B) . Waardoor dit dus ook niets lijkt te worden...

 

Morgen verwacht ik nog een laatste bestelling van 3 feminized seeds , hopelijk vergaat het me daarmee beter. Heb al veel te veel geld uitgegeven aan zaden (1x pakje Royal Dane x Typhoon, 1x pakje Lowryder #2 , 1x Big Bang autoflowers en nu nog 1x Royal queen seeds) , tot nu toe nog steeds zonder succes! Tenzij iemand natuurlijk nog wat vrouwelijk zaad op overschot zou hebben...

 

Hopelijk keert het geluk voor mij :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal duimen voor je dat die 3 feminized seeds wel goed gaan.

En misschien meteen in de aarde stoppen en daar in laten ontkiemen.

 

Groetjes, /zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomaz ik heb bij de Denen ook geen geluk gehad dit jaar, ook allemaal mannen B)

 

Dus ik heb ook snel andere soorten opgekweekt, waarvan ook fem, zodat je weet dat je tenminste zeker een vrouw hebt.

 

Veel succes met opkweken ik ga duimen dat het dit keer goed ga, heb zelf ook wat onkiemingsproblemen gehad hier.

 

Fijne dag verder met wat meer zon.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dat jullie dit volgen , maar helaas zal er de eerstkomende dagen niet veel te volgen zijn... ALLE planten buiten zijn mannetjes (that means 14 in total??!! wtf... ) en de 3 zaadjes die ik te ontkiemen gelegd heb krijgen maar geen wortel. Ik mag dus herbeginnen :verrygood . Gelukkig had ik me er al wat op voorzien en verwacht ik de eerstvolgende dagen wel nieuwe zaadjes:

 

3x Fast buds FEMINIZED (azarius)

3x Royal AK automatic (desjop, ik blijf maar wachten...)

en 3x Big bang autoflower zaden .(dutch-headshop.com)

 

Dankzij een fikse korting -omdat hun vorige zaadjes het hebben laten afweten- krijg ik dus nieuwe zaden opgestuurd (thanks dutch-headshop.com !!!) en zal ik binnenkort hopeliujk dus wèl 9 vrouwtjes staan hebben!

 

Daarnaast heb ik voor de zekerheid dan ook meteen spongepots besteld, waardoor ik hopelijk deze keer de kans op mislukking verklein... Voor het ontkiemen zal ik , tip van dutch-headshop.com , ook in t vervolg SPA blauw gebruiken :book: ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

En, hoever is je Royal Dane x Typhoon, "allemaal" mannen?!

 

Mijn blijken de purple Typhoon pheno te zijn, en over een week of twee goed maar met dit weer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...