Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kick Smit

Welke zaadjes?

Recommended Posts

Ik zou graag wat advies krijgen over welke zaadjes ik het beste kan nemen.

Ik weet dat het een makkelijke vraag is maar ik zie door de bomen het bos niet meer waardoor ik geen keuze meer kan maken.

 

Ik weet wel dat ik gefemaliseerde (is niet goed geschreven geloof ik) wil en geen autoflowers. Ik heb op het moment al autoflowers (ak 47) staan maar die zijn zo klein dat ik daar straks nooit een jaar van kan roken. Daarom wil ik er nu 5 bij gaan doen.

 

Ik moet dus zaadjes hebben die ik nu nog kan gaan ontkiemen en niet in november nog afbloeien zoals vorig jaar. Ik weet dat het er allemaal vaak bij staat maar vorig jaar had ik ook de early spliff maar er was weinig early aan want ik heb ze de laatste 7 weken binnen moeten laten afbloeien omdat oktober/november echt te laat is.

Dus ik vraag het liever aan iemand die zelf ervaring heeft ipv bijschriften.

 

Ik heb vandaag de special gold mix en de zaai en stek grond al gehaald en ze gaan in potten iets kleiner als een speciekuip mocht je nog meer willen weten om een goed advies te kunnen geven hoor ik het graag.

 

En wat mijn betreft graag zaadjes van Sannie om het een beetje binnen de familie te houden. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is al veel te laat, en je moet natuurlijk gewoon op vroege buitenplanten zoeken, er is hier genoeg informatie waar je wat aan hebt om een keuze te kunnen maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is al veel te laat, en je moet natuurlijk gewoon op vroege buitenplanten zoeken, er is hier genoeg informatie waar je wat aan hebt om een keuze te kunnen maken.

 

Het kan nog best en voor de rest heb ik weinig aan je antwoord. Waarom reageer je als je geen zin heb om een antwoord te geven.

Ik heb juist veel gelezen en maak toch ook niet helemaal een onervaren indruk?

 

 

 

 

 

Is dit wat heribei buitenwiet.

 

/zODd

 

Ziet er prima uit :) En dan ga ik ervan uit dat ik ze, als ik ze binnen heb, nu nog kan ont kiemen he? Er staat "De heribei zal rond de 3e week juli in de bloei gaan en zal rond eind september 1e week oktober klaar zijn" red ik dat nog of moet ik gaan verduisteren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij word wat kleiner om dat die minder groei tijd heeft.

In de bloei kom door korte licht uren.

 

/zODd

 

PS, had ze ook besteld en nu net 1 ontkiemd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorig jaar was ik ook zo laat en had uit eindelijk 350 gram (5 planten) Ik rook er nog steeds van :) Voor een eerste keer was ik er heel blij mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn binnen morgen gaan we beginnen het is lekker snel gegaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...