Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
JNKIE

Autoflowers in me Tuin 2011

Recommended Posts

Ey hallo,

 

Nu me vorige plantjes geknipt en geschoren zijn heb ik besloten om alles is op een andere manier te gaan proberen een makkelijkere manier..

 

Nu kreeg ik als tip van een maat van me die echt mega guerilla's doet (mischien komt er nog verslag zei die) om de dame blanche methode is helemaal te lezen en mischien toe te passen wat ik nu dus gedaan hebt..

 

 

Ik heb et als volgt gedaan :

 

Een gat in me tuin gegraven grond van 1m x 1m x 25 cm.. Die grond ff apart gehouden. ( Ondanks de droogte enzo kwam ik echt gigantisch veel wormen tegen wist nie dat me tuintje zo vruchtbaar al was :D

 

Had nog 45 liter grond over van uit me potten van me vorige plantjes..

 

25 liter Hydro Korrels had ik ook nog over...

 

30 Liter Cocos Peat...

 

7 Kopjes kippenmestkorrels van Farmer House denk dat et iets te weinig is maar zoals ik uit Dame Blanche zijn topic vernomen had ben je best wel de lul als je teveel korrels toevoegd aan je grond dus kan later altijd nog wel wat bij gooien dacht ik zo..

 

Nou dit alles heb ik ff door een spaciemolen geflikkkerd... En weer trug me tuin in geschept..

 

De gedachte achter deze methode is dat je eigenlijk alleen water hoeft te geven dus oftewel dat ik nie de enigste ben die in staat is de plantjes te onderhouden.. Heb er gewoon nie altijd tijd voor en deze methode heb zich al meerdere malen bewezen dus wrom moeilijk doen als et makkelijk kan ? :D Geen id nog eerlijk gezegd maar als je alles zo leest schijnt dit echt 1 van de simpelste en een goed efficiente manier van kweken te zijn...

 

 

Dan is dit et resultaat.. een tuintje met alvast 4 stekkies :wacko: ( 1x Auto Haze, 2x Auto Purple Mazar 1x Adh 47) Deze waren over van iets anders, ja iets ja en dat blijft iets :)

 

Verders had ik nog 4 Auto Haze zaden laten ontkiemen en ook in de grond gestopt moeten nog boven komen en mischien komen ze dat wel niet B)

 

Ik weet nog nie of ik de mannen er tussen uit trek om gewoon een wietje te kweken of dat ik alles laat staan en een kruising maak voor zaadjes :lol: Et kan namelijk hier in me tuin of op een andere plekkie. ( Denk dat me tuin gewoon wiet moet bevatten :P )

 

 

gallery_29722_12226_2997255.jpg

 

Grtz

 

JNK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoii junkie

 

Erg leuk idee en wens je heel veel succes :)

Mooie bodem heb je dat zal toch wel wat goeds moeten opleveren :lol:

 

blijf het volgen

 

groeten pacman :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

FF tussen door over een ander kweekie ik ben vandaag een beetje aan et kloten met een loop en macro stand op me camera en me Trichomen wezen bekijken...

 

Als ik et goed heb zijn ze nu Milky toch ? Heb wel die vergelijkings foto's bekeken maar et lijkt zo op mekaar ken et nie plaatsen wat ik nu heb :)

 

Hoop dat me foto goed genoeg is anders moet ik maar ff verder pielen, kreeg hem nu ff niet btr erop....

 

 

gallery_29722_12013_45461.jpg

 

EDIT :

 

 

Ff geprobeerd wat betere foto's te maken nog nie eens Milky of wel ?

 

 

gallery_29722_12013_1233530.jpg

 

 

gallery_29722_12013_4259057.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plantjes zullen straks gaan knallen in die grond. :)

 

Veel autoflowerplezier.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meeste zijn nog helder . nog ff wachten dus :lol:

 

 

Succes

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Elmo Ok man weet ik ff genoeg das wel minder op zich met et weer voor aankomende week et is nie anders....

 

@ BlowSterke Ja dank je, ben echt benieuwd wat ze gaan doen in dit medium :)

 

@ Pacman Dame Blanche zijn idee :lol: Ik voer et alleen uit, hoop dat je gelijk hebt dat et wat moois op moet leveren :D We gaan et beleven

 

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok update en ben er uit wat er nou gaat gebeuren hiero...

 

Hier zie je nu 7 plantjes

 

2x Auto Purple Mazar

2x Adh47

3x Auto Haze

 

Nu zie je wel een 8ste stok staan daar komt dus een Big Bang Fem te staan die Behandelt gaat worden met STS

 

Dat gaat er dus gebeuren in me tuintje zaadjes maken B) Hehe

 

En was vanmiddag ff de grond beetje wezen inspecteren helemaal vol met wormen echt bomvol ;) Die Dame Blanche was zo gek nog nie :)

 

 

Hier ff paar fototjes hoe et erbij staat...

 

gallery_29722_12226_4267968.jpg

 

 

 

Auto Purple Mazar ff Macro genomen met et blote oog kan je al een lichte paars kern waarnemen en als je goed kijkt op de foto ook :)

 

gallery_29722_12226_570003.jpg

 

 

Daar komt ze dan !!!!! :tu Mevrouwtje Big Bang

 

gallery_29722_12226_2830507.jpg

 

 

Groetuhhh

 

JNK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi bezig jij . gaat je vast een berg zaad opleveren :)

kijk je wel uit voor je buren der plantjes . zitten die ook vol met zaad straks ;)

 

 

 

Dat paarse is normaal , mn ADH47 buiten

hebben het ook in het kopje zitten, een beetje een paarse waas in de kern

trekt wel weer weg

hoop alleen dat je toppen ervan wel knalpaars worden :)

 

 

 

succes

 

 

B)

Elmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jonguh ik wil helemaal nie dat dat paars weg trekt vind ik wel dik staan B)

 

En dan mogen de buren me bedanken gratis Fem zaad zonder moeite eigenlijk zou ik et zaad op moeten eisen :)

 

Hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je het lampje van dat paaltje eruit gehaald ?

Anders staan ze 's nachts in het licht. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gaan om 11 uur auto uit dus altijd zelfde tijd kan nie stressvormig zijn dacht ik zo en zit nog kleurcode 827 in ook :)

Dus vind ik voor straks nie zo erg ;)

Maar hoeveel licht mag er op vallen dan ?

De maan kan ook onwijs veel licht geven en er staat een eind verderop nog een lantaarnpaal heb er al bij 2 de zekering uit gedraaid moet ik dan maar een pikzwarte straat creeren ? :) Valt gelukkig nie op dan he ?

Ik heb niks gesloopt gewoon netjes opengedraaid zekering bovenop gelegd draai ze er ltr wel weer in.. B)

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je goede grond hebt hoef je niet altijd veel voeding te geven hoor.

Die methode die je noem heb ik ook zo ongeveer gedaan en kreeg een monster van 2 meter B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar kan je die sts vinden ? en wat kost dat zo ?

verder, is het alleen om vrouwtjes mee te behandelen, of ook ventjes ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een autoflower van 2m in 10 weken dat zou wel de shit zijn hoor :) B) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

reken eerder op 50 cm B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ga toch wel uit van 75 - 80 cm hoor ouwe volle grond lekker veel wormen etc etc..

 

Maar die 2m autoflower was in et algemeen bedoeld ouwe :) Waren die soortje maar op de markt 3x per jaar boompjes oogsten ;)

 

Hehe

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ff updatetje dan maar... Vind et nie zo lekker gaan maarja ook echt K*T weer gehad laatste 2 weken...

 

1 Plantje is ziek aangevroten ofzo geen id wat die heb al met een loop zitten kijken geen spint trips wantsen of wat dan ook....

 

Met ze allen

 

Onder die fles links staat nog een Auto Purple Mazar en Rechts onder de Fles staat een Super Critical Fem die andere 2 kleintjes zijn nog 1x Adh47 en 1x Auto Haze

 

gallery_29722_12013_4826841.jpg

 

 

Auto Purple Mazar 1

 

gallery_29722_12013_3476885.jpg

 

 

Auto Purple Mazar 2

 

gallery_29722_12013_4418731.jpg

 

 

Adh 47

 

gallery_29722_12013_1700645.jpg

 

 

Nou hier die Autohaze geen id wat die heb trek hem denk uit de grond binnekort als et nie btr gaat...

 

gallery_29722_12013_4000454.jpg

 

gallery_29722_12013_3831207.jpg

 

 

Kom maar op met die 40 graden want dit is echt niks... En berichten over de natuurwetenschap is al helemaal niks die mafkezen hebben et over nattere en koudere zomers en hele strenge winters...

 

Grtz

 

JNK

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij willen broeikas :D het was beloofd :lol:

 

Erg jammer al dat slechte weer ik hoop dat we er ook zoveel zon voor weer krijgen maar zowiezo deze week nog niet:(

 

van je lelijke dame , ik durf het niet zeker te zeggen maar lijkt op overvoeding , misschien dat ie net op een bult voeding staat ? gewoon laten staan kan geen kwaad toch ;) je kan het altijd met een weekje of 2 nog eens bekijken

 

Succes met de dames komt vast wel goed ! groeten pacman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dacht ik eerst ook ff maar al die kapotte bladeren ?

 

En heb alles echt in een spaciemolen gemixt man dat kan haast nie dat precies daar meer kippenmest zit... En heb maar 7 kopjes gegeven... Moest eigenlijk 10 - 11 wezen dus heb al beperkt..

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ey hallo,

 

Nu me vorige plantjes geknipt en geschoren zijn heb ik besloten om alles is op een andere manier te gaan proberen een makkelijkere manier..

 

Nu kreeg ik als tip van een maat van me die echt mega guerilla's doet (mischien komt er nog verslag zei die) om de dame blanche methode is helemaal te lezen en mischien toe te passen wat ik nu dus gedaan hebt..

 

 

Ik heb et als volgt gedaan :

 

Een gat in me tuin gegraven grond van 1m x 1m x 25 cm.. Die grond ff apart gehouden. ( Ondanks de droogte enzo kwam ik echt gigantisch veel wormen tegen wist nie dat me tuintje zo vruchtbaar al was :verrygood

 

Had nog 45 liter grond over van uit me potten van me vorige plantjes..

 

25 liter Hydro Korrels had ik ook nog over...

 

30 Liter Cocos Peat...

 

7 Kopjes kippenmestkorrels van Farmer House denk dat et iets te weinig is maar zoals ik uit Dame Blanche zijn topic vernomen had ben je best wel de lul als je teveel korrels toevoegd aan je grond dus kan later altijd nog wel wat bij gooien dacht ik zo..

 

Nou dit alles heb ik ff door een spaciemolen geflikkkerd... En weer trug me tuin in geschept..

 

De gedachte achter deze methode is dat je eigenlijk alleen water hoeft te geven dus oftewel dat ik nie de enigste ben die in staat is de plantjes te onderhouden.. Heb er gewoon nie altijd tijd voor en deze methode heb zich al meerdere malen bewezen dus wrom moeilijk doen als et makkelijk kan ? :verrygood Geen id nog eerlijk gezegd maar als je alles zo leest schijnt dit echt 1 van de simpelste en een goed efficiente manier van kweken te zijn...

 

 

Dan is dit et resultaat.. een tuintje met alvast 4 stekkies :verrygood ( 1x Auto Haze, 2x Auto Purple Mazar 1x Adh 47) Deze waren over van iets anders, ja iets ja en dat blijft iets :)

 

Verders had ik nog 4 Auto Haze zaden laten ontkiemen en ook in de grond gestopt moeten nog boven komen en mischien komen ze dat wel niet :verrygood

 

Ik weet nog nie of ik de mannen er tussen uit trek om gewoon een wietje te kweken of dat ik alles laat staan en een kruising maak voor zaadjes ;) Et kan namelijk hier in me tuin of op een andere plekkie. ( Denk dat me tuin gewoon wiet moet bevatten :verrygood )

 

 

gallery_29722_12226_2997255.jpg

 

Grtz

 

JNK

 

 

je hebt veeels te weinig kippemest gebruikt :P ...ala Dame Blanche...

 

je plantgat is 100x100x25=250 liter...

je moest dus 25 thee kopjes toevoegen...ipv 7... :verrygood

 

ga je ook npk in de bloei geven ala Dame Blanche ;) ?

 

Wanneer begint je maat zijn guerilla topic? :D

gr :lol:

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey Carp als jij et weet ik et ook zie hem binnenkort weer zal is vragen hoe et ervoor staat en of die dat nog gaat doen :D

 

Ja idd wou alles doen zoals hij et deed maar nu zat ik op Le plantage ff te kijken voor NPK korrels maar welke moet ik hebben dan ? * - * - * weet nie welke cijfers dat zijn...

 

En nu zoveel te weinig ? Euhhhh lekker rot dan en nu ? Gewoon als Topdressing er maar bij gooien dan ? Want die aarde nu gaan mengen terwijl me plantjes er staan zie ik nie zitten...

 

Denk hou me in met die korrels maar dit is wel extreem tekort dan he ? ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

kzie bij leplantage alleen organische mest,

Dame Blanche ( RIP ) gebruikte goedkopere NPK snelwerkende kunstmest met hoge PK nummers...bv 7-14-28...Maar hij had grote planten...jij veel kleinere autofouwers....dus misschien hebje niet zoveel mest meer nodig...

zolang je planten lekker gezond eruit blijven zien zou ik maar rustig aan doen...

 

beetje kippe mest als top dressing, iets van je planten af, kan heel goed...verpulver je de korrels werken ze ook sneller, zeker met een bui regen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb 4 kopjes als top dressing erbij gegooid en kijk wel naar et plantje wat ze gaat doen :lol:

 

Nee maar dan ga ik die korrel is opzoeken want straks voor die Heribei stekjes is nie verkeerd denk ik..

 

Heb ook nog een meevaller hehe kan ook nog dat verotte Haze plantje is een man ;) Dus weg ermee :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...