Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

agent orange

Nieuw ronde nieuwe kansen

Recommended Posts

Hey hallo allemaal,

 

de vorige ronde zit er alweer op eindresultaat was 450 gram kf en ongeveer 300 gr mask onder 1200 watt.

Niet teleurstellend dus :)

 

nu weer wat nieuwe spulletjes besteld :lol:

een setje blumat maxi sensoren aangezien bewateren niet mn grootste hobby is :D

Daarnaast een blulab ph/ec combo leek me toch ook wel erg handig voor een volgende ronde.

Hierbij de complete voedingslijn van canna terra dus terra vega,terra flores,pk13/14,rihizotonic,enzymen , canna boost en ph - bloei en groei

mn klimaat wordt deze ronde in de gaten gehouden door de sms com twin controller.

 

Er worden iig 8 zaden orange bud gezaaid k ben nog opzoek naar een tweede mooi soortje om erbij te zetten k denk dat k sannies heriuana ibl erbij gaat halen maar daar ben k nog even naar aan t kijken.

 

nu nog even wat dingetjes aanpassen in t hok en dan gaan we volgend weekend weer van start.

k zal hier het hele kweekverslag plaatsen incl de nodige picca s.

 

tips en commentaar zijn altijd welkom

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,dan heb je er een mooie opbrengst van afgehaald :)

Zelf gebruik ik ook de voeding van canna,maar dan biocanna,zou er veel verschil zijn tussen de terra en bio?

Ik ben met bio begonnen en nooit veranderd,op aanraden van de growshop,omdat ik geen metingen doe zou biovoeding gemakkelijker zijn.

Wens u veel succes en kweekplezier bij je volgende ronde.

 

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey succes met de nieuwe ronde.

 

ik heb even een vraag over die twin controller he?

werkt ook zonder actieve inblaas?

 

ik wil er namelijk ook een gaan halen, maar ik heb gewoon een passieve lucht inlaat.

en hoe zit het met het brommen, is dat nog erg?

ik hoop dat je me een antwoord kan geven.

grtz munsterman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey hallo allemaal,

 

bedankt voor de reacties voor zover. :D

Hellaas munsterman de twin controller moet nog binnen komen helaas :lol: net als nog wat andere spulletjes dus k kan momenteel je vragen niet beantwoorden zodra k het binnen heb ga k je informeren hierover :)

 

dan ga k ook beginnen met wat foto s te plaatsen van de nieuwe aanschaffen en jullie informeren over de start van mn volgende ronde :D

k hoop dat in de loop van de week het pakket kompleet is en dat k aankomend weekend weer draai.

 

Ik heb wel besloten dat mn tweede soortje sannies kolossus wordt ben nu al erg benieuwd en mischien ook nog 1 of 2 plantjes nycd cocakush mn freebees :wacko:

 

nou dat was m dan weer ff tot van de week

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...