Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

knippen met een combinatie tang...

hoop voor je dat je licht/mega opbrengst haalt. wel mooie vertakkingen.succes met wegen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan hou je droog tussen de 2 en de 2,5 kilo droog over. Niet echt om over naar huis te schrijven onder 4800 watt. Voor vebetering vatbaar de volgende ronde. :(

 

Toppen zien er wel smakelijk uit.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dan hou je droog tussen de 2 en de 2,5 kilo droog over. Niet echt om over naar huis te schrijven onder 4800 watt. Voor vebetering vatbaar de volgende ronde. :(

 

Toppen zien er wel smakelijk uit.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou ik nou nog reageren of niet..... ja nee ja nee hmmmmm.....

 

 

komtie...

 

ik zei het toch!!!!

 

 

en maar een grote mond en vertellen dat je zo goed bent, je haalt de fucking 0,5gr de watt niet eens in inmiddels 10 weken!

kun je beter 3x 600w ophangen, dan pak jij toch 1,5k!!!! of was jij dat niet huh!!

 

denk dat ik maar een voorbeeld ga nemen aan jouw manier van growen, kunnen we veel van leren. :o

 

en ja ik ben een klootzak!

en ja ik overdrijf een beetje :P

en ja die top ziet er goed uit :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Royaldutch vind je mijn reactie over de top dan dat je me quote zonder reactie?

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal doen ze dat op forums om aan te geven dat ze het er precies mee eens zijn, Donnie :(.

Ik weet alleen niet zeker of Royaldutch het ook zo bedoelt, of dat zijn reactie kwijt is :o.

 

En inderdaad is minder dan 0,5g/W niet echt goed, maar als je de kweekopzet ziet vind ik het toch nog wel redelijk, het had slechter kunnen gaan toch? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, die top.........ja net geknipt zeker.......NOT!

SORRY HOOR MAAR DIT WAS ALLEMAAL NEP. [beetje laat maar kon het niet meer aanzien]

 

Greetz

Petje

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, wie laatst lacht...

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je echt een uberopbrengst wil van 5 planten, dan is dat gewoon mogelijk. gaat dan vooral om veel licht, veel ruimte, lang voorgroeien, etc. sky is the limit. ik zat met 5 amnesia's in 1.50x1.50 met 1150 watt erboven en 7 weken voorgroei op 1150 gram (hokje compleet 1000 euro). maar er staan hier en daar topics met 500+gram/plant. co2 en opticlimate willen ook helpen, zit je op 15.000 euro en trek je er 2,5 kg vandaan als je voldoende kennis hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je echt een uberopbrengst wil van 5 planten, dan is dat gewoon mogelijk. gaat dan vooral om veel licht, veel ruimte, lang voorgroeien, etc. sky is the limit. ik zat met 5 amnesia's in 1.50x1.50 met 1150 watt erboven en 7 weken voorgroei op 1150 gram (hokje compleet 1000 euro). maar er staan hier en daar topics met 500+gram/plant. co2 en opticlimate willen ook helpen, zit je op 15.000 euro en trek je er 2,5 kg vandaan als je voldoende kennis hebt.

 

Inderdaad, de kennis is doorslaggevend. In de handen van een beginner zal bijna altijd minder goed lukken, ervaring van de kweker is naar mijn mening één van de grootste factoren in een goede opbrengst per m2 en wattage!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je de zoekfunctie gebruikt zal je vraag beantwoord worden, heb er zelf geen ervaring mee.

 

was met amnesia's trouwens, en net zo lang bloeien als met 16 op een m2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

even zoeken te veel moeite..? het is 1 van de meest gebruikte kappen op de markt... :lol:

de adjust is 1 van de beste kappen alleen moet je natuurlijk niet in alle verkoop verhaaltjes trappen...

de reflectie is erg goed en gaat ook lang mee, en je belicht een groter oppervlakte dan met bijvoorbeeld een spiegelkap...

de topshield pro xl is ook een erg mooie ''soort gelijke'' kap alleen dan met topshield...

 

en nu lezen lezen en lezen.... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wietforum is praktijk. als je meer praktijk wilt zul je 'm zelf moeten proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zij ook een keer tegen Paul van de GS. Ik ben hier en daar wat aan het inlezen.

Zie die: ja dat deed ik ook veel, maar toen gestopt met lezen.

Ik: ??

Paul: Ja want er moet ook nog genoeg aankomen.

 

Dat was dus een gouden tip, met andere woorden, er word zeer veel verteld, en het meeste is niet waar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerst 100 manuren lezen zodat je basiskennis hebt, dan kweken en ondertussen blijven lezen. bijna elke vraag is terug te vinden, voor SPECIFIEKE vragen open je een topic. gaat erom dat je je er in verdiept, en dit zal zich vertalen in een goede kweek. wat je leest, gebruiken tijdens je kweek. en na elke kweek weet je weer meer, wat zich meestal zal vertalen in meer grammen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...