Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

paraat

Guerilla 2011

Recommended Posts

Hallo medekwekers,

 

Dit jaar ben ik een guerilla begonnen met nog wat andere leden van het forum, Dilly-o en Josso, en nog iemand.

We hebben een paar mooie spotjes gevonden (3), en daar hebben we van alles neergezet.

 

Josso had een aantal zaadjes, hij heeft een aantal Denen neergegooid op 1 spot, stonden er 8, zijn er al 2 afgevallen.

Verder hebben we nog Heribei (fem) gekozen omdat dit een vroeg soortje schijnt te zijn, en een stevige plant wordt.

We kregen er 2 Killing Kush (fem) bij, deze staan er ook bij.

5 van de Heribeis zijn op Dilly-O ze tuintje gegaan, dus we hebben er 5 in de woods.

Ik vond dat we er nog wel een aantal Denen bij konden zetten :tu op een andere spot dan, dus heb ik nog 10 Denen laten ontkiemen. (outdoor skunk mix Froebanken), ben benieuwd of ze echt zo vroeg zijn die Denen!!!

Op de kuipenspot staat ook nog een Diesel Ryder'tje :wOOt

 

We hebben in totaal 23 planten.

 

We willen er natuurlijk iets leerzaams van maken :) ,dus hebben we op 1 spot kuilen gegraven, 1 spot hebben we omgespit (ong een spade diep), en op 1 spot hebben we kuipen van 80/100L en een vuilnisbak die minimaal 100L is haha, en dan gaanwe kijken wat het beste werkt.

 

Op de kuilspot hebben we potgrond van intratuin, beetje zaai-en stekgrond (ze stonden er vanaf heel klein), en wat beendermeel, bloedmeel en volgens mij kalium bijgegooid.

 

Op de omgespitte spot hebben we een hele zooi bemeste tuinaarde opgegooid, paar zakken potgrond van intratuin, kalk, beendermeel, bloedmeel en kalium.

 

Op de kuipenspot hebben we heeeeel wat bioflor grond :P , kokosgrond, beendermeel, bloedmeel en kalium.

We hebben hier zelfs 4(!) plantjes in 1 pot, had hier al een topic over gestart, om te vragen of we ze niet beter in konden graven, denk dat dit nog wel gaat gebeuren.

 

Moet goedkomen toch :)

 

Het staat allemaal al een paar weekjes (behalve de kuipenspot), dus ik maak het af met foto's!

 

Ik begin met de kuilenspot, heb helaas geen totaalfoto, houden jullie tegoed :no

 

Heeft zichzelf getopt, 1 van de mooiste op de spot

med_gallery_8063_12187_705695.jpg

 

Overbelicht, plantje ziet er goed uit

med_gallery_8063_12187_1860983.jpg

 

2 flink gestrekte plantjes met rare vervormingen in de blaadjes

med_gallery_8063_12187_680928.jpg

 

Dat kun je hier goed zien, iemand een idee wat het is, overvoeding? beestjes? ziekte?

med_gallery_8063_12187_1562102.jpg

 

Omgevallen plantje, terwijl we nog bomen hebben weggehaald om ze vanmeer licht te voorzien.

med_gallery_8063_12187_1307239.jpg

 

Een bosbewoner

med_gallery_8063_12187_559825.jpg

 

 

 

EN DAN NU DE VOLGENDE SPOT (HEB HELAAS GEEN TOTAALFOTO, KOMT VOLGENDE KEER GOED!)

DIT IS DE OMGESPITTE SPOT, STAAT GAAS OM DE PLANTJES HEEN!

alles op deze spot is Heribei, behalve de Killing Kush (allemaal fem)

 

 

Ook weer een misvormd plantje, iemand een idee hoe dit komt en of het nog wegtrekt?

med_gallery_8063_12187_1378477.jpg

 

Mooie Heribei

med_gallery_8063_12187_1223981.jpg

 

Ziet er redelijk uit (sorry was nog ff me camera aant proberen haha)

med_gallery_8063_12187_1194206.jpg

 

De Killing Kush, als deze maar optijd afbloeeeit! Verwacht er een hoop van :P

med_gallery_8063_12187_963088.jpg

 

Heribei'tje

med_gallery_8063_12187_214153.jpg

 

Mooiste plantje van de spot!

med_gallery_8063_12187_1636974.jpg

 

Wat zal ik hier van zeggen? HELP haha

med_gallery_8063_12187_1667548.jpg

 

 

OP DEZE SPOT BEGINNEN ZE OOK FLINK TE STREKKEN, VOLGENDE KEER TOTAALFOTO ZAL DAT WEL VERKLAREN, MISSCHIEN MOETEN WE ER NOG IETS WEGHALEN? MAARGOED, OVER NAAR SPOT 3, DE BESTE NAAR ONS MENING :P

ENJOY!

 

Diesel Ryder'tje! Zo klein en al bezig aan vertakkingen!

med_gallery_8063_12187_1369626.jpg

 

Ze staat linksonder in deze kuip met 3 Denen

med_gallery_8063_12187_431510.jpg

 

De andere kuip

med_gallery_8063_12187_217959.jpg

 

Vuilisbak :P

med_gallery_8063_12187_1572026.jpg

 

Ziet er sterk en gezond uit :wub:

med_gallery_8063_12187_1453223.jpg

 

Killing Kush links, met hopelijk een vriendinnetje :)

med_gallery_8063_12187_221322.jpg

 

Totaal foto spot 3, enige spot waar ik met me kop een totaalfoto van heb genomen :D

med_gallery_8063_12187_459194.jpg

 

 

okeeee, dat was het voor vandaag!

Update volgt denk ik vrijdag, hoop dat ze een beetje hard gaan.

 

Weet iemand misschien wat het vreemde bladprobleem is?

 

Reacties, opmerkingen, complimenten alles is welkom!

 

Paraat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi werk hebben jullie reeds geleverd!

 

Welke denen zijn het precies ?

 

Hopelijk moet je niet teveel gaan water geven bij de plantjes in kuipen.

 

Groeten Drips

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet eruit als een guerilla goed gaat komen. Ik hoop dat ze in de potten genoeg wortel ruimte hebbben.

 

Blessings

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt vr de reacties!

 

Het is DCF Outdoor Skunk Mix van Froebanken, kon niet kiezen tusse de soortjes die ze hadden haha

Ik had wel graag Henkes Lolland gehad, maar die verkochten ze niet meer dit jaar.

 

ja wortelruimte moet goedkomen, kuipen zyn 80 of meer Literan en de mannetjes moeten er nog uit!

Verder in de kuip met 4 plantjes is 1 autoflower, dus zoveel zal die niet innemen.

Hopen op lekker weer voor iedereen dit jaar vooral aug/sept!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

3 daagjes geleden weer is wezen kijken (alleen bij spot 3), want josso was bij 1 en 2 geweest en hy zei dat et niet veel bijzonders was, we hebbe dus een keertje overgeslagen.

 

Van spot 2 willen we 3plantjes verplaatsen naar spot 3, dit ivm licht, op spot 3 komt namelijk veeeel meer licht en volgens mij staan sommige plantjes op spot 2 de hele dag in de schaduw, het leek zo'n goede spot!!

 

Fotoooos.

 

Kuip met 2 plantjes

gallery_8063_12187_1460236.jpg

 

Kuip met de autoflower erin

gallery_8063_12187_1800608.jpg

 

Nog een kuipje, je ziet echt verschil met vorige keer ze groeien lekker door :D

gallery_8063_12187_750872.jpg

 

De vuilnisbak met 2 planten erin

gallery_8063_12187_648226.jpg

 

Omgevallen plantje, waait er soms ook wel hard, worden ze stevig van

gallery_8063_12187_1461979.jpg

 

De autoflower (Josso zei dat het ook een cream caramel kan zijn lekkuu)

We dachten een meeldraadje te zien :)

gallery_8063_12187_1325600.jpg

 

Mooie paarse tint! Plantje is vrij klein met de rest

gallery_8063_12187_1131114.jpg

 

Totaal shooooot!

gallery_8063_12187_490912.jpg

 

 

Het zag er goed uit op de spot, we moeten nu alleen nog een paar potten fixen en wat grond, en dan 3 planten overplaatsen ook naar deze spot.

Volgende keer weer volledige update!

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hebben ze trouwens ook al gebonden, sommige dan, zodat ze uit elkaar groeien, zijn we hier te vroeg mee geweest?

Heb er nog geen foto van.

Share this post


Link to post
Share on other sites
We hebben ze trouwens ook al gebonden, sommige dan, zodat ze uit elkaar groeien, zijn we hier te vroeg mee geweest?

Heb er nog geen foto van.

 

kill wagaje? Bedoel je niet gebogen i.p.v. gebonden :lol:

staat er wel lekker voor man alleen ziet de weersvoorspelling voor deze week er niet echt best uit :)

naja kijke wel main, heb trouwens nog wat nieuwe foto's op me topic gezet

 

Restecpa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, we zijn weer is wezen kijken

 

Op spot 1 en 2 was het echt hartstikke kut.

Zielige plantjes, flinke groeiachterstand ook, de laatst gezette planten op spot 3 zijn nog groter en beter vertakt.

We hebben er een paar meegenomen die te redden waren, en die hebben we bij spot 3 gezet, (2plantjes, man en dood, weggehaald).

 

Spot 3 is dus het beste, en toen we op spot 1 en 2 waren was m'n camera leeg :verrygood , dus heb alleen van 3.

 

De grootste pot met 2 planten (1 ervan volges ons vrouw)

med_gallery_8063_12187_530137.jpg

 

Andere pot, nog een poging tot buigen:P

med_gallery_8063_12187_33654.jpg

 

Rechts 1 van de plantjes van spot 2

med_gallery_8063_12187_496151.jpg

 

Laatste kuip, linksonderin de autoflower, rechtsonder 1 van spot 2

med_gallery_8063_12187_182597.jpg

 

De autoflower is een vrouwtje! mooi plantje :book:

med_gallery_8063_12187_249074.jpg

 

 

Voor de rest niet bijzonder veel last van beestjes, paar kleine slakjes gezien, niks ergs.

Volgende week weer !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan er mooi bij vind ik.. Misschien nog wat klein, maar dat komt wel weer met t mooie weer :book:

Niet vergeten gaten in de onderkant te maken van je vuilnisbak? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja komt vanzelf goed hoor, et was al een verrassing om te zien dat ze zo gegroeid waren :book:

nee hadden we al van vorig jaar! Maar toen stond er 1 plant in

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, we zijn weer is langsgeweest bij spot 3 was heel mooi!

De AF gaat hard de bloei komt erin, en de heribei plantjes die we hebben overgezet trekken het opzich wel.

Spot 1 en 2 denken we dat niks gaat worden, zien we nog wel een x :verrygood

 

Fotooooos:

De AF (wss DieselRyder) stond er mooi bij:

med_gallery_8063_12187_22120.jpg

 

Mooi plantje:

med_gallery_8063_12187_161417.jpg

 

Rechtsonder 1 vd Heribei, btje overbelicht

med_gallery_8063_12187_109362.jpg

 

Linksonder AF, rechts 1 vd Heribei, linksmidden plantje met paarse tint, en nog een Deentje.

med_gallery_8063_12187_337183.jpg

 

Andere kuip, plantjes worden zichtbaar breder

med_gallery_8063_12187_1552742.jpg

 

Buig sletjes! (hopelijk)

med_gallery_8063_12187_119905.jpg

 

Very nice, yes!

gallery_8063_12187_1504111.jpg

 

Autohaze van Josso, hij heeft er 3 bij elkaar en ze ruiken allemaal anders

med_gallery_8063_12187_829023.jpg

 

 

Dit was het, we hebben een paar slakjes aangetroffen mr niet erg.

 

Zouden die Denen binnenkort niet eens geslacht laten zien? ze gaan tg ong. half volgende maand wel de bloei in?

De meesten zijn nu trouwens getopt, we gaan ook nog de onderste zijtakjes weghalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eyman als je fotoupdate wil doen, moet je eff naar mijn album in de galerij kijken. Heb hier een nieuw album (guerilla 2011) geopend en de foto's van gister er in gezet ;) rastafari noh

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

okaaaay we zijn weer is wezen kijken op spot nr. 3 en het zag er mooi uit :P

Wel weer 3 plantjes verwijderd (mannetjes), maar van een aantal vrouwtjes zijn we al zeker.

 

De AF staat lekker te bloeien, denk nog een weekje of 4/5

med_gallery_27331_12466_1205468.jpg

 

Overzichtje, ze zijn veel gegroeid! Links staan 2 vrouwtjes, daarnaast 4(!) vrouwtjes, de andere 2 grote potten hebben nu beiden 1 plant erin die geen geslacht laat zien ;) , hopen op vrouwtjeeees!! ;)

med_gallery_27331_12466_4148862.jpg

 

Hier staat de AF mooi op (rest ook natuurlijk!)

med_gallery_27331_12466_3382202.jpg

 

Volgende week weer een update, hopelijk met definitieve geslachten!

 

Jaaaah

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker bezig mannen ! ;)

 

ik zou alleen wat takken/doodgras etc voor de zwarte kuipen leggen aan de zon kant... als soort pot parka...dan worden je wortels niet zo heet ( sterven af) door het zwart... :P

de kuipen mogen ook verder uitelkaar...zonlicht=gewicht.. :D

gr ;)

Carpje

Share this post


Link to post
Share on other sites

is onthouden, bedankt voor de reactie en tip!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo we zijn weer op pad gegaan en opeens kwamen we dit tegen:

 

Zag er goed uit!

med_gallery_8063_12187_307080.jpg

 

Vooral de AF pakt z'n shine!

med_gallery_8063_12187_404103.jpg

 

Deze pot heeft denk ik een beetje last van een voedingstekort, staan ook 4 (!) planten in, waarvan behalve de AF nog een een vrouwtje gaat bloeien ;)

med_gallery_8063_12187_41430.jpg

 

Hier hebben we nog een lemonskunkje bij gezet

med_gallery_8063_12187_477569.jpg

 

Enige plant die nog geen geslacht laat zien, wel heel mooi laag en breed met veel vertakkingen aan de bovenkant

med_gallery_8063_12187_195084.jpg

 

Hier nog 2 vrouwtjes

med_gallery_8063_12187_365951.jpg

 

 

Zo, dat was het.

Iemand misschien nog tips wat we aan de kuip met de gele bladeren kunnen doen?

 

Succes allemaal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie plantjes heb je al ;)

geef je voeding?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mooie plantjes heb je al ;)

geef je voeding?

 

Neean want we komen er maar 1x id week, en aangezien ze aan vloeibare voeding moeten wennen denk ik dat we beter wat tuinkali ofzo bij de grond moeten gooien, gezien de verkleuringen en sommigen gaan al bloeien, wel zit er bloed,- en beendermeel door de grond gemengd met wat kokosgrond.

Of denk je dat we wel vloeibare voeding moeten geven?

 

Bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er gewoon goed uit tog :huh: Die mix die we door de potgrond en cocos hadden gedaan

bevat trouwens al tuinkali man... Tuinkali is voor mooie en extra dikke bloemen :P

Het enige dat we er aan kunnen doen is magnesium/bloedmeel geven, maar dit is weer

te tegenstrijdig aangezien het grootste gedeelte al in de bloei is...

 

hmm wat te doen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

naar je planten blijven kijken idd ;) ...

wat en hoeveel zat er in je grond gemixt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ziet er gewoon goed uit tog ;) Die mix die we door de potgrond en cocos hadden gedaan

bevat trouwens al tuinkali man... Tuinkali is voor mooie en extra dikke bloemen :huh:

Het enige dat we er aan kunnen doen is magnesium/bloedmeel geven, maar dit is weer

te tegenstrijdig aangezien het grootste gedeelte al in de bloei is...

 

hmm wat te doen ;)

 

Hmmja maar er is kans op dat het al grotendeels verbruikt is weetje, 4 planten in een kuip is eigenlijk teveel.

Eigenlijk zouden we er nog wat kali bij moeten gooien voor de bloei, is altijd goed.

Kalk voor magnesium, en bloedmeel voor stikstof.

Alleen dan moeten we dat allemaal gaan kopen terwijl 2 potten het waarschinlijk nodig hebben, kweenie of je ook kleine verpakkingen kan kopen?

Stikstof is trouwens niet alleen voor de groei he, in de bloei kunnen ze ook tekorten krijgen.

 

Oja tword de komende paar dagen lekker weer dus eigelijk moete we over paar daagjes ng ff langs om water te geven, dinsdag ofzo.

 

naar je planten blijven kijken idd :rolleyes: ...

wat en hoeveel zat er in je grond gemixt?

 

Bedankt voor je reactie,

Handjevol beender-, en bloedmeel en kali + 1/3 van de grond is kokos.

We hebben niet bij allemaal evenveel gedaan volgens mij, denk ook dat de pot met 4 planten tekorten gaat krijgen.

Van de foto's kun je ook niet echt afleiden wat voor tekort het is volgens mij, in de growguide kan ik het ook niet vinden en overvoeding zal het ook niet zijn.

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey paraat,

 

Dilly-O had me al een link gegeven naar deze guerilla.. Ik ben namelijk een echte FREAK op het gebied van Deense soorten en hij zei dat ik hier maar is moest kijken. Ik vind het heerlijk om te zien. Welke planten staan precies in de bloei? Het is wel echt origineel om in potten te kweken op een guerilla!

Succes verder met de kweek en hopen dat je niet bestolen word, zoals ik ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee marylicous,

jaa dilly is een makker van me en ik wou per se denen om te kijken of ze echt zo vroeg gaan bloeien ;)

uuhm we hebben een outdoor skunk mix gekocht dus ik weet niet welke soortjes het zijn haha :D

 

Wel hebben we nu een lowrider staan die denk ik morgen geoogst gaat worden door het kutweer, als hij niet helemaaal weggerot is de afgelopen paar dagen.

Ja ze staan in potten omdat we echt geen zin hadden om nog meer gaten te graven haha, hadden we namelijk op spot 2 al genoeg gedaan :D

 

Bij ons zijn er ook 2 spots verpest, het zijn gewoon zielige plantjes geworden, we komen er ook niet meer.

lullig is alleen bij guerilla dat je nooit weet wie of wat je planten heeft als ze wegzijn, daarom hadden wij ook 3 spots!

Heb je verder niks meer staan dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke succes met oogsten morgen dan ! En ik heb nog wat back-up Denen staan in myn ''wel te vertrouwen grond'' in myn achtertuin ;) haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...