Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

6ieks

2de ronde. 11 x White Widow + 1 x Bubblegummer

Recommended Posts

@ Pablo en pacman: sorry maar ben er nog niet toe gekomen om wa foto's up te loaden! Dit weekend komt het er vast en zeker van :book:

 

@ John: Ewel moet zeggen van de 7 plantjes zat er 1 bij die duidelijk andere buds heeft! de buds zijn lichter van kleur en de haartjes zijn dikker en meer oranje van kleur. Die smaakt dan ook lekker zoet, wat het moet zijn denk ik toch.. maar de 6 andere zijn goed van smaak maar niet zoet! Ergens wel beetje teleurgesteld maar dat kan ook aan mijn kweek liggen denk ik dan.

 

Ga nu zien wat die ene bubblegummer van smaak zal zijn, is die zoet, dan ligt het waarschijnlijk aan een aantal factoren maar niet direct aan het zaad. (denk ik toch lol)

 

 

Bless :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Na jaren afwezigheid terug actief op deze forum.

 

Nu zie ik dat ik deze topic nooit heb afgewerkt! :no Wat wel degelijk een zonde is, heb zelfs niets gepost van men 3e kweek! :thumbsdown:

 

Weet enkel nog dat ik bij men 2e kweek de grootste opbrengst had. Rond de 350gr was dat. Men 3e kweek was rond de 300gr als ik me niet vergis.

 

 

Greetings! :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...