Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bluntje

Wat was de naam die growshop?

Recommended Posts

Wat was de naam van die growshop waar je online heel veel kon bestellen en ook bij alle producten een plaatje zag? Ik dacht eerst dat het interpolm was maar deze was het toch niet... Dus iemand een idee?

 

 

En nog iemand een idee waar ik het boek I love it goedkoop kan bestellen? Of vinden jullie een ander boek beter? Lijkt me wel fijn om alles op een rijtje te hebben of zeggen jullie van nee ik zou gewoon alles van internet halen zo'n boek is onzin...?

 

Bedankt mense!

 

Bluntje

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij www.plantage.nl zie je plaatjes en kan je van alles bestellen.. (het ligt waarschijnlijk aan mij dat ik de prijzen niet te zien krijg en niks in mijn wagentje kan stoppen..)

 

Dat boek... wel leuk, handig als naslagwerk ook.. ik zelf heb me hier op 't forum eerst flink ingelezen en als ik nu iets neit weet kan ik het hier opzoeken of anders vragen.. het voordeel daarvan is dat je meestal meerdere methodes/antwoorden krijgt met de bijbehorende voor- en nadelen en je zelf kan beslissen wat voor jouw situatie het beste is.. Zo'n boek geeft denk ik meestal maar een mogelijkheid... plus natuurlijk de mogelijkheid (nadeel) dat zo'n boek achterhaald is. In 'Kastwiet' van Rosenthal staat bijv. dat aluminiumfolie een goedkoop refelctiemiddel is.. er staat echter niet bij dat je er ook nare gevolgen van kan hebben zoals brandplekken op je planten omdat alu.folie niet gelijkmatig spiegelt en dus soms ook licht bundelt met alle nare gevoglen van dien...

 

Een boek als startpunt is nooit wegmaar het is geen vereiste (m.i.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bedankt dat is hem... maar helaas kan ik ook nog steeds geen prijzen zien, iemand die een oplossing heeft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

dat klopt , je moet lid zijn ofzo

ja ken gewoon bestellen en plaatjes kijken op www.wonderlamp.nl

vr gr piet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...