Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

JNKIE

Kaskweek 2011 (Sloopkassen)

Recommended Posts

Goud man, echt goud, deze setting.

 

Gaat idd als een malle, in de kas.

 

pns

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dutch Ganja

 

Nee dat eigenwijze is zkr al weg man iedereen die ik tegen kom zegt et ook buiten et forum om maarja jij was toch wel 1 van de eerste idd B) Maar ik dacht dat fimmen ook net zo goed was als toppen dus had drom die andere gefimmed :) Maar oke alles toppen gaan we alles toppen..

 

En die killing kush doe ik niks aan hoop dat ie hoog word want dan maken we een scrognet op 3.00m - 3.50 m hoogte gewoon voor de lol komt er geen wiet aan jammer dan toch plezier mee gehad dan ;)

 

@ pns

 

Gaat best zo alleen was et nie met iedereen eens nu wel eigenwijsheid op dit forum kost je je kop das me nu wel 100 % duidelijk hehehe

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb ze dan wel met je gerolen maar ben dan ook wel benieuwd wat je er mee gaat doen B) Zaad Kweekje ?

 

Ja ga er dit jaar eerst een zaden kweek mee doen weet nog niet pressies of ik ze ga kruizen of puur laat.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een mooi project is dit toch, echt heerlijk om te zien :) .

Ik blijf je volgen deze zomer, ben echt benieuwd hoe groot ze zo gaan worden,

Keep up the good work B) !

 

 

DC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo daar is dan dan weer een hele mooie update :book:

 

Ben veels te knetter om verhalen te gaan typen enzo jullie willen toch Foto's :D

 

Nou daar komen ze dan zijn getopt en gefimmed... Ga nie alles een nummer of een naampie geven en die is dat en die is die ;) Nee gewoon lekker zelf ff bekijken ;)

 

Waar ik wel van baal op zich en echt nie begrijp is dat die Killing Kush zo achter blijft is maar 7 dagen jonger dan de Heribei's...

 

Mischien komt et omdat ik ze niks meer geef geen wtr totaal niks vandaag nog een gat gegraven niks aan et handje met et grondwater en de diepte voor de Heribei's die Killing Kush zou et ook inmiddels al bereikt moeten hebben..

 

Foto's :

 

 

gallery_29722_12014_1720940.jpg

 

 

gallery_29722_12014_2561963.jpg

 

 

gallery_29722_12014_5580466.jpg

 

 

gallery_29722_12014_1351667.jpg

 

 

gallery_29722_12014_2534721.jpg

 

 

Bij deze was et fimmen nie goed gegaan denk te hoog gehouden :verrygood

 

gallery_29722_12014_689686.jpg

 

 

 

Dus maar weer ;) Dat a gaat ben ik nie zo bang en zie altijd alles wel :P

 

gallery_29722_12014_671319.jpg

 

 

GroepsFoto die Heribei rechts voor is wat kleiner omdat er 4 dagen onkruid op heeft gelegen voordat we dit allemaal kort hadden gemaakt ze was helemaal krom verbogen..

En doet et nu weer helemaal goed mee ;) Links voor de Killing Kush iemand anders verklaring ?

 

gallery_29722_12014_7733556.jpg

 

 

Hier de Killing Kush of moet ik wat meer geduld met deze plant hebben ;) Kan ook hoor :D

 

gallery_29722_12014_927289.jpg

 

 

De groetjes,

 

JNK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen gehoor goed gehoor ?

 

Niemand een verklaring voor die Killing Kush Ben echt geneigd hem uit de grond te trekken en met spoed ff wat voor te groeien in me tent en daar in de plaats van te zetten... Kan een hoop geduld hebben maar vergeleken met die Heribei's ook Toen die Heribei's zo klein waren gingen ze echt hard.. En die Kush groeit echt gestaag...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb echt kut nieuws zeg :book: Die grond is verkocht verdomme dus dit verslag eindigd hiero :verrygood Nou vroeg ik mezelf af als ik nu nog stekken snij van de Heribei's die staan en dan ff onder de lamp zet om te wortelen en ergens anders plant gaat et dan nog goed komen ? Et zullen helaas nie zulke mooie bomen worden als in die kassen maar btr iets dan niets..

 

Grtz

 

Baal echt enorm maar et is nie anders...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is ff jammer zeg, tis in the game maar het leek geweldig te worden,.

 

Kun je niet doen of je neus bloed, en terug komen rond oogst tijd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als et mogelijk is snij ik stekken zet ik ze ff onder de lamp om te wortelen en dan guerilla op een spot waar ik voor me gevoel er zekerder van ben dan in die kassen.. De gemeente heeft et gekocht dusja... Zal wel snel veranderen daaro... En om gezeik te voorkomen beter voor wezen :verrygood..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balen man, maar daar kan je nog best een paar stekkies van maken, geen probleem, gewoon doen!

 

Laat de stronkjes (met iig één groeipuntje) gewoon staan en kijk even aan hoe langzaam de gemeente is met bouw/sloopplannen.. Wie weet duurt het nog tot december! :verrygood Laat vooral het onkruid eromheen ook weer lekker groeien ter camouflage, water geven helpt een beetje hehe

 

Groet PK

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit man . maarre

gewoon laten gaan daar en in de gaten blijven houden

 

 

en wie weet staan ze er nog tegen oogst tijd

 

 

wel balen joh...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohh, de gemeente,.

 

Dan duurd het misschien nog jaren en zeker maanden voor die kassen geruimd zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijven gaan met die planten! De gemeente is niet bepaald snel in deze zaken :verrygood

 

En die stekjes kan je inderdaad ook best nemen (voor de zekerheid), ik ga volgende week ook nog snel wat stekken knippen

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mischien dat we einde van et jaar nog zooi autoflowers erin zetten wat dan nog wel kan ;) We zien et wel...

 

:book:

Waarom zou je op het einde vant jaar dat doen en misschien geld door het putje spoelen...

als je het nu stampvol kan zetten en goed geld verdienen?

 

Ik zou het wel weten :verrygood

zo'n kans krijg je maar een keer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom vraag je niet het bestemmingsplan op bij de gemeente , zelf denk ik dat het dit jaar niet meer gesloopt word , meestal duurt het ontzettend lang voor dat de gemeente iets onderneemt.

 

Gewoon vol gooien man :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo trouwe kijkers,

 

Ik ga doen wat plantkas voorstelde want ben gister ff bakkie koffie wezen doen met de oude eigenaar.. Die zei ze wouden me grond al heel lang kopen en et word natuurgebied en et bestemmingsplan ligt al klaar... Ik ga dat nie gokken , gewoon stekken snijden 1 stronkie met groeispriet laten staan en zoals plantkas zei onkruid water geven dus als ik klaar ben met snijden gaan de sprinklers ff half uur aan en neem ik afscheid....

 

Dit moet maandag of dinsdag gebeuren net wnr me spongwpot roots en stekgel binnen is.. Hoop maandag...

 

Ben al met een volkstuintje bezig voor volgend jaar maarja daar heb ik nu niks aan...

 

Kijk wel wat ik dit jaar er nog van kan maken.. Shit Happens

 

 

Grtz

 

JNK

Share this post


Link to post
Share on other sites
waarom vraag je niet het bestemmingsplan op bij de gemeente , zelf denk ik dat het dit jaar niet meer gesloopt word , meestal duurt het ontzettend lang voor dat de gemeente iets onderneemt.

 

Gewoon vol gooien man :book:

 

Dat lijkt mij ook het beste. :D

 

Vroeger toen kraken nog mocht, had de gemeente vaak ook opeens plannen om ergens wat mee te doen.

Mij lijkt het heel erg sterk dat de gemeente er gelijk werk van maakt. (iedergeval binne een termijn van 3 maanden.)

 

De plannen liggen dan wel klaar, maar de gemeente moet na aankoop(of afname) nog wel heel wat regelen.

 

Het bestemmings plan (natuurgebied) kun je volgens mij ook anoniem aanvragen.

Kost je wel een 'tientje'.

Maar dan heb je alle informatie ;)

Daarin staat ook wanneer ze dan met de sloop / bouw aan de slag gaan.

Zal later nog wel een linkje sturen.

 

Maar iedergeval fijn dat er een natuurgebied komt ;)

Dan heb je je guarilla plekje al in aankomst :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm jammer man, zag er zo veelbelovend uit...

Was ook wel beniewd om de verschillen te zien tussen jou heribei in kas en die van mij op de volkstuin.. :book:

Naja hoop dat je er heel wat stekjes vanaf kunt hale en toch not tot een oogstje kan komen :verrygood

 

Peace WeedPrideWorldWide

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik 15 stekjes heb ben ik weer een gelukkig man :book: Alleen geen kaswiet dit jaar potverdikkie :verrygood

 

Kijk vol rammen zoals vele hier zeggen heb ik bewust nie gedaan want degene die et zeggen willen er geld aan verdienen de oude eigenaar heeft al flink wat land boederijen dus een hoop geld.. Die doet dat nie voor de handel..

 

En ik heb gezworen omdat ook nie te doen wat dus ook echt nie de bedoeling was gewoon veel wiet om gratis te roken dit jaar volgend jaar dat was et doel... Niks voor et geld etc.. En al zou et voor et geld geweest zijn had ie gewoon nee gezegd...

 

Hij verdiend ze geld op eerlijke wegen huizen kopen renoveren verkopen dat soort praktijken nou is dat natuurlijk ook nooit helemaal zuiver maar niks vergeleken drugs handel... Ik ga gewoon niks op et spel zetten voor een paar liefhebbende plantjes... En dan kunnen jullie wel zeggen ahhh et is nu toch gemeente reken maar dat hij daar ook nog een paar x samen met de gemeente naar toe moet en al staan er dan 200 autoflowers in die zelfde kas heb ik et voor de rest van me leven verneukt, vertrouwen heet dat... Nou nee dank u... Et is gewoon pech jammer en hij heeft et van te voren gemeld dat et in onderhandelingen lag dusja.....

 

5 Stronkies met een sprietje blijven er en half augustus ga ik weer is langs... Dus bij deze is dit verslag definitief gesloten en helaas beeindigd... Heb nog een verslag van me tuintje die ik wel gewoon netjes af ga maken...

 

De groene groeten

 

JNK

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou die stekken eraf halen en de rest laten staan . misschien staan die er dan nog tegen bloei/oogst tijd :verrygood

 

wel jammer

had een superplek geweest

 

Succes verder

 

..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij was aan et reageren toen ik aan et typen was zkr ? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik heb er 20 stekkies van geknipt kon er wel rond de 100 afhalen maar zo een grote propagator heb ik nie en 100 stekken heb ik absoluut nie nodig ;)

 

Heb ze terplekke gesneden in clonex stekgel gedoopt en voorzichtig in de spongepot roots geschoven ongeveer 2,5 cm diep.. Laat ze per dag minuutje of 10 luchten dus kap eraf..

 

En voordat ik de kap er weer op zet spuit ik ze ff in met regenwater wat +- 23 graden is....

 

Nu het volgende aandachts puntje heb gister et forum gelezen over stekken laten wortelen enzo sommige zeggen 24 uur licht aan 7 dagen lang.. En zag zoveel verschillende dingen staan dat ik knutsel maar ff een PM heb gestuurd hoe hij dat deed met zijn stekken gewoon op 18/6 doet hij et dus...

 

Heb ze gister nacht in et licht gehouden en vandaag de tijdschakelaar maar aangezet uit op 23 : 22 en weer aan op 5:22 wrom deze vage tijden ? Omdat dit ongeveer etzelfde is al de zonsopkomst en ondergang :D

 

Dusja hou ze denk maar op 18/6 vanaf nu dan maar kan iemand me vertellen wrom er ook 24/7 toegepast word en niet altijd 18/6 ?

 

gallery_29722_12014_3153328.jpg

 

 

gallery_29722_12014_1624682.jpg

 

 

gallery_29722_12014_55865.jpg

 

 

Nou dit was et echte einde van de plantjes en de kaskweek en zal mischien zo nu en dan een foto posten hoe et er dan buiten in et bos voor staat :lol:

 

Groene groeten

 

JNK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde man, lees het net pas! Daar gaan alle mooie plannen + onze strijd om de grootste kasplant :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...