Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Calibrav6

slecht weed

Recommended Posts

Hey Jongens,

 

Ik had dus een plantje van de zomer buiten gezet en laten groeien....

alleen wat water af en toe maar geen mest stoffen,de plant ging mooi in de bloei en de toppen roken heerlijk van de plant.2 weken geleden heb ik de plant geknipt en alle toppen in een doos gedaan op zolder onder de afzuig kap laten drogen.

 

Als ik nu aan de toppen ruik dan ruikt het nergens naar een of andere vage gras lucht :D

Wat doe ik verkeerd? is het verplicht om te mesten om een kanp weedje te krijgen?

 

alvast bedankt voor de reactie's!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nouw, op zich doe je niks verkeerd.

Het is wel zo dat hoe beter de omstandigheden, hoe beter het resultaat.

Dus navenant het werk wat je eraan gedaan hebt is het toch al mooi dat je hebt kunnen oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De toppen zien er ook wel goed uit! alleen het ruikt naar hooi en daar baal ik wel van natuurlijk.

 

ligt het er misschien aan dat ik de toppen in een doos laat drogen of maakt dit nix uit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee Calibrav6 ;) , in een doos laten drogen is best okay - vooral als je de inhoud om de dag draait (tegen schimmel).

Je schreef :

alle toppen in een doos gedaan op zolder onder de afzuig kap laten drogen.

 

Het zou wel kunnen dat het ligt aan het drogen van de wiet onder de afzuigkap - daardoor heb je mogelijks 't wietje ontgeurt....

Eerst een paar van paffen en dan pas oordelen - zou ik zo zeggen ! :D

Wie weet, valt dat geurloze gras nog mee..... :lol:

 

Groetjes,

 

Seraph.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het ook. mijn wiet ruikt tijdens het drogen beetje naar hooi.

 

die geur trekt vanzelf weg als je wiet verder indroogt en gaat naar mate je langer wacht weer steeds meer naar wiet ruiken.

 

 

althans dat is mijn ervaring.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rede is ook dat de plant nog wat sapjes moet omzetten in suikers, dat is na een week of 4 grotendeels gebeurt.

Dan begin het wietje ook pas lekker op smaak te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmiddels heb ik ook mijn 3 planten geoogst! wat een karwij dat knippen! tot in de late uurtjes zijn we door gegaan een paar dagen. super gezellig wel met zijn allen rondom de tafel!! :D Heb nu wel 4 waslijnen vol met inderdaad een beetje naar gedroogd gras ruikende wiet. nog 5 dozen knipafval waar we lekkere caketjes enzo van gaan bakken ofzo :lol:

 

Maar de geur komt na een paar weken sterk terug dus. ben benieuwd. nu ruikt mij huis al aardig naar wiet. hehehe Het is allemaal de eerste keer voor mij. Dit forum is overigens echt geweldig. Heb echt veeeel geleerd! cortom super handig!

 

heeft iemand nog ideeen/tip wat nog meer met dat knipafval kan gebeuren behalve cake bakken?

 

We hebben trouwens ook geprobeerd hash te maken maar dit is mislukt. We hebben die methode van veel knipafval in een pan met water doen en dan goed mixen. bladeren eruit zeven, ijswater toevoegen, half uur wachten, afgieten deels (onderop moet dan de thc liggen), weer ijswater, half uur wachten enz. dit leverde echt voor zoveel werk bijna niets op. geen hash duss

 

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk ff dan via mijn homepage hoe je waterhasj moet maken.

Het werkt net iets anders als je gedaan hebt :D

Het spul moet voor je gaat mixen als zeer koud zijn :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...