Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Metrop

Metrop plantenvoeding crew stelt zich voor

Recommended Posts

Er zijn helaas wat merken in omloop de er een loopje mee nemen ja!

Daar ben ik al wat langer achter :)

Mijn merk KLIK is er ook niet om je te flesen.

Zij hebben als enige een Octrooi N° 05. 11569 – 15/11/05

 

Ik zelf werk met de FloraNova dat is net geen liter maar weegt 1.4kg :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

Is mijn persoonlijke mening.... ik vind GH een van de betere kwaliteits merken en William en zijn vrouw zijn hele aardige rustige mensen (eigenaren GH France)

 

Uiteraard ken ik hun producten... maar dat ze adverteren met de meest geconcentreerde vloeibare voeding ter wereld..... nop.... :book:) Mijn zwaarste product is 1.8 kilo.

 

Weet je wat een nadeel is aan mijn producten ? ..... je tilt je een breuk aan een doos met 4x 5 liters......

 

Toen ik een aantal jaren geleden begon, deed ik alles alleen.. alleen mijn moeder hielp mij met etiketten plakken... als ik op een dag een paar pallets gestappeld had voor verzending, dan lag ik in de avond in coma op de bank :verrygood

 

wat ik ook goed vind aan GH zijn hun systemen.

 

mvg,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi site Metrop.

 

Die NPK's die je zet werken voor mij dan weer averechts :D :verrygood

Vertel eens iets over je Ph-,en wat is de volgorde om het te gebruiken ?

 

GH is al een "wereld" merk :book:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

GH is zeker een wereldmerk !!

PH waarde in het medium zoals elk voedingsmerk tussen de 5.4 en de 6.2 houden...

voor als bladvoeding geven... een hogere pH... maar daar hoef je niet op te letten, want dat is al goed dan.. gewoon mengen schudden en spuiten..

(op mijn manier)

 

Volgorde van mengen is heel belangrijk... want..

het element P dat kan gaan reageren met het element Ca tot gyps.

 

Die elementen reageren met elkaar samen wanneer ze samen komen in een vat waarvan de pH te hoog is.

Soms zie je dan gelijk wolken in het water... of je ziet veel aanslag in je systeem en vat.

 

wanneer je dus eerst een Ca plantenvoeding in het water doet als je het vat net vult, zal dat de pH verhogen en ieder ander P product wat je daarna in het water doet zal reageren (ook pH- Phosphorzuur)

 

Doe je eerst alle P plantenvoedingen in het water.... wacht tot de tank half vol is en dan de Ca toevoecht.. dan is er niks aan de hand..

 

Mensen die te snel een A en B plantenvoeding achter elkaar in het water doen, of eerst de B en dan de A krijgen meestal ook problemen.

 

 

 

Soms hebben mensen wel eens een vol vat aangemaakt en toppen het dan nog af met PK 13-14 en zien dan plots witte wolken in het water verschijnen alsof ze er melk bij doen...

Er wordt dan altijd gedacht dat de PK 13-14 van dat merk niet (meer) goed is... maar dat ligt er tus puur aan dat de pH te hoog was op het moment van toevoegen.

 

mvg,

Robbie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgorde van mengen is heel belangrijk... want..

het element P dat kan gaan reageren met het element Ca tot gyps.

Die elementen reageren met elkaar samen wanneer ze samen komen in een vat waarvan de pH te hoog is.Soms zie je dan gelijk wolken in het water... of je ziet veel aanslag in je systeem en vat.

In hard water gebieden (ph8.6) neem ik aan dat je eerst moet afzuren en dan pas toevoegen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...