Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Waar gaat jullie muziekvoorkeur naar uit?  

371 members have voted

  1. 1. Waar gaat jullie muziekvoorkeur naar uit?

    • Top 40
      9
    • Hardcore
      44
    • Hardstyle
      34
    • Techno
      24
    • Trance
      20
    • Rap/Hip-Hop
      69
    • R&B
      10
    • Alternatief
      37
    • Nederlands
      6
    • Iets anders, namelijk...
      118


Recommended Posts

Heavy metal en eigenlijk alles zo lang het geen hiphop is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hardstyle, maar ik miste er 1'tje; CLUB :whistling

Errug lekkere muziek. Zowel als in de auto, als tijdens het stappen

Share this post


Link to post
Share on other sites

classics, early hardcore, electro, hardcore, harddance, hardhouse, hardstyle, hardtrance, house, jump, minimal, oldschool, progressive, techhouse, techno en trance.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar is de ska en de metal??

 

tip: myspace.com/jayathecat echt chille muziek

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een hele brede muzieksmaak eigenlijk. van klassiek, tot dire straits, tot marvin gaye, tot aan dr dre.

 

maar progressive/techno/techhouse/minimal etc is echt "mijn" ding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hou van muziek wat me aanspreek klink heel raar misschien maarja

 

luister over het algemeen hardcore maar als ik echt stoned ben how ik ook van die gouwe ouwe zoals walking on the moon van sting en the police lekker zweven en dat soort dingen.

 

verder luister ik top 40, hardtechno,hardstyle,jaren 80, rap( alleen nederlandstalig voornamelijk ).

 

als er maar of hardbass en beuk inzit of passie in een nummer en het ietsw zegt en doet met me.

 

das dan ook de voornamelijkste reden dat ik niet fan ben van 1 bepaalde artiest de ene keer is een nummer namelijk wel mooi en de andere keer vind ik het niets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dance, electro, hiphop, soul, funk, reggae, drum n bass, en ga nog maar even door.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb eigelijk een heel brede smaak.. Van reggae tot death/slaughtermetal. Tog is mijn kant meer de Rock/Punk/Metal. Hiphop/Rap luister ik vrijwel nooit. Het is gewoon niet muziekaal genoeg. Reggae is trouwens ook wel heerlijk met een toetertje erbij :wOOt :D :offtopic

 

zo jij durft wel zeg. met een curt cobain atvater stellen dat iets niet muziekaal genoeg is. als je een beetje verdiept kom je meer muziekale dingen tegen binnen de hip-hop dan binnen de punk.

 

nee ik luister zelf geen hip-hop nouja vrij weinig alleen cypershill en waxtailor vink wel vet.

verder luister ik wel veel grunge/stoner en doom alleen dan geen nirvana. meer melvins, kyuss, alice in chains, witch, colour haze etc

 

in de jaren 60 en 70 zijn natuurlijk ook hele mooie dingen muziekjes voorgebracht zoals. jimi hendrix, the doors, pink floyd(tot anamails(en ja de wall zuigt:P))mike oldfield, led zepplin.

 

en verder luister ik nog wel wat elektronica. ( ben er nog niet zo heel erg thuis in alle benamingen) maar vooral de wat meer undeground dingetjes kan ik wel warderen vooral muziekanten die bij sending orbs zitten zijn zeer goed.

 

jij luisterd naar de verkeerde rock maat ;)

Als er iets is wat niet doorsnee is dan is het wel rock

elk nummer verschilt op elk punt behalve covers :P

standaard ritme zitten alleen in van die kut bands, cliché gitaar begeleiding? waar haal je dat vandaan? sterker nog, elke git klinkt anders :D

jij bent duidelijk geen hippie :) :D

 

owh er bestaat wel degelijk saaie rock hoor(in overvloed zelfs). je hoeft de radio(vironica ofzo) en de televisie(tmf/mtv) maar aan te zetten en je wordt er dood mee gegooid. het is allemaal bin there done that muziek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is natuurlijk voor de wiet-forum radio....

 

ik stem zelf voor nl rap, techno, hardstyle, trance, dance, house en soms een paar goede 80/90's

 

En voor de rest zou het leuk zijn als er nog wat meer verschillende nummers op kwamen nu luister je een bandje van een paar uur.

 

Gr DZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit: 2 keer zelfde bericht

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vote ff op jullie muziekvoorkeur. Als je voorkeur er niet tussen staat, sorry. Maar er kunnen maar 10 opties gegeven worden. Plaats anders ff een reactie en vote op Iets anders...

ik luister naar french tek!! dat ruled gewoon! en af en toe beetje hardstyle of hardcore

Share this post


Link to post
Share on other sites

voornamelijk toch wel hardcore en nederlands talig maar een beetje hardstyle en techno klinkt ook wel als muziek in de oren :D

 

greenstuff :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rap/hip-hop

 

vroeger 60's-70's Led Zeppelin, Jimi Hendrix, The Stones

nu bijna enkel nog rap en hip-hop, spijtig dat hip-hop weinig aanwezig is in de uitgaansscéne van belgië terwijl dat in nederland veel meer het geval is

 

het is de muziekstijl die volgens mij het meeste te bieden heeft

momenteel aan het luisteren naar "When we ride on our enemies" van Pac

 

geniaal gewoon, wat zou ik er zoooooooooooo veel geld voor over hebben om met hem eens te kunnen praten, om hem nog meer geniale songs te laten uitbrengen

 

maar ja, tis zoals altijd in de showbizz : 't blijft niet duren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voornamelijk Dance en Trance liefhebber maar andere muzieksoorten luister ik ook wel.

Hou namelijk ook van andere stijlen en bands/groepen zoals Kane/The Cranberries/U2/Alanis Morissette enz enz.

Ook een avondje Nederlandstalig in de kroeg kan leuk zijn .... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 doors down, Sum 41, Simple Plan, Led Zeppelin, Nickelback, ZZ Top, Blink 182

Dat is dus om te chillen ;) :rofl

 

en dance is altijd geweldig op feesten :D

 

maar weet nou niet of bovenste onder alt. vallen of onder niks van wat hier bij staat.

 

Vindt ik overigens wel jammer, dat hier alleen maar de hiphop, hardcore, jumpstyle, dance en trance (en andere te vergelijken genres staan).

 

Er had van mij best wel wat rock bij mogen staan, aangezien ik dat niet onder alternatief vindt vallen. (discriminatie :D)

 

Maar ik vind het altijd erg vervelend dat als je bij mij op school geen rap, hiphop, hardcore, style en jumpstyle luistert, dat je dan meteen als alternatief wordt beschouwt-> ik zie er toch ook normaal uit (voor zover ik dat kan :rofl ).

 

 

Oja, rap/hiphop kan ik trouwens best wel hebben, maar de nederlandse bagger die tegenwoordig uitkomt is echt bagger dus... Gaat alleen over pikkies, bitches, drank, drugs en dat soort dingen. Kan toch wel een beetje normaal? Eminem is bijv. een retegoede rapper (geweest) en luister ik ook nog wel eens naar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

achja wat is muziek, volgens mij bestaat de top 40 grotendeels niet eens uit muziek maar uit ongeinspirerde bagger(om hans teeuwen zijn woorden maar even te gebruiken). maar goed wat is dan wel muziek, zeg het me maar.

 

maar als ik een genre zou moet kiezen zo het vast altnatief of anders namelijk. stonerrock, psychidelica(behalve uit de jaren 80, want ja de jaren 80 waren gewoon een zwarte bladzeide uit de geschiedenis van de muziek, in mijn ogen) maar sommige hip/hop kan ik al ik er voor in de stemming ben wel warderen. en dan heb je natuurlijk nog blues en jazz wat gewoon altijd leuk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...