Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tabacca

mannen tussen fem zaad? Sannie's

Recommended Posts

hallo allemaal,

 

ik heb 6 weken terug bij sannie's shop 5 hericules fem besteld, 3 waren eruit gekomen en die in een tent gezet(scrog) ze staan nu zo'n 10 dagen 12/12 en nu blijkt dat er een man tussen zit! nu word 1/3 van mijn tent dus niet gevult wat ik ergg jammer vind. Ik begrijp niet helemaal wat er mis is gegaan maar als je fem zaad koopt ga je er tog vanuit dat het vrouwen zijn.

 

Wat moet ik hiermee doen, een mail sturen of? hoor het graag.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd mail sturen maar had je ook meteen kunnen doen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ook eerst een maitje sturen.

 

maar er staat ook bij dat het

 

Deze soort geeft 99.9% feminized zaden van de hoogste kwaliteit.

 

dus er bestaat ook altijd de mogelijkheid op een man of zelfs hier en daar een herma. Weet je zeker dat het een echte man is?

 

wel jammer IDD van je hokvulling, kun je nog wat met je planten buigen of zo?

ze zullen nog best wat groeien, en als je scrogg het toelaat kun je misschien de overgebleven dames wat beter verdelen.

 

succes ermee.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ spikey,

 

ik weet het pas een uur zeker dus snap niet helemaal wat je bedoeld.... :huh:

 

@ dj,

 

er is geen een haar te zien alleen een paar mini ballen dus denk dat het een man is, ga me best doen om het te buigen maar krijg sowieso niet heel de ruimte gevuld.Volgende x toch maar stekken dan...

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou ook nog kunnen aankijken hoe het verder gaat, en dan beslissen of je hem/het verwijderd.

 

als er maar heel weinig echte ballen zijn, in het geval van een Herma, kun je ze ook nog verwijderen om te zien of er nog meer komen. Als het echte miniballetjes zijn is de kans op bestuiving nu nog niet aanwezig, maar wel goed op blijven letten, het kan ineens erg snel gaan.

 

grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik kijk het ff aan, ik zie iig alleen ballen en geen haren dus denk dat het niks word maar het kan nog altijd

 

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had ook zaden gekocht bij sannie bij mij zijn er maar 2 boven gekomen

 

en die 2 zien er ook nog heel slecht uit ook

30 euro voor 2 slechte plantjes dus

heb ze gemailt maar nog geen reactie terug gehad

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan altijd gebeurenn dat zaden niet goed kiemen

het is een natuurproduct en

 

 

net als bij mensen

 

zitten er hier en daar ook exemplaren bij waar van je denkt

 

 

;)

 

 

 

Feminised zaden zijn vrouwelijk gemaakte zaden ..

dat wil niet zeggen dat ze allemaal ook 100% vrouwelijk zullen zijn

en allemaal perfect zullen zijn

 

 

100% vrouwelijke zaden

 

kan zowiezo niet `want natuurproduct`en gemanipuleerd

 

.....

en er kan dus altijd de mogelijkheid zijn,

dat er ergens een mannelijk gen verstopt zit in een zaadje..

 

alleen jammer dat jij die precies in je tent moet hebben :tu

 

 

 

 

maar dat je er hier een topic over opent

 

..en dan vraagt aan ons ...of je sannieman een mail moet sturen ?.. :huh:

 

Ja tuurlijk moet je dat doen .. altijd met een gegronde klacht :wub:

 

 

 

 

 

 

 

maarre heb je geen foto van die plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tabacca: Stuur even een mailtje naar Sannie, en probeer samen achter de oorzaak te komen. Ik heb ongeveer hetzelfde gehad, herma's tussen de extrema's. Het kan gewoon een keer gebeuren, de herma eigenschap hoort bij cannabis en komt bij ene soortje eerder tot uiting dan bij de ander. Als er dan ergens iets niet goed is (kan aan het zaad liggen, maar ook aan je setup!) kan het sneller tot uiting komen, probeer samen met Sannie naar de oorzaak te zoeken door hem een mailtje te sturen, dat voorkomt mischien een hoop leed in de toekomst. Zie het als een wijze les, en met de zaadjes komt het vast goed want Sannie is de beroerdste niet.

 

@bosteelt: dat heeft denk ik weinig met dit topic te maken, of zijn het ook herma's? Van de +-25 zaden die ik van sannie heb ontkiemd, zijn ze altijd allemaal boven komen zetten. De een alleen wat eerder dan de ander, heb wat geduld. En wanneer heb je die mail gestuurd, want Sannie is juist supersnel met beantwoorden.

 

Groet Indicaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ho die reactie komt wel hoor zit geen haast bij ga nie elk uur naar me mail kijke of ik wat terug heb

wacht rustig af tot ze de tijd er voor nemen

en wat betreft mijn reactie op dit topic aangezien er bij hem ook maar 3 zijn uitgekomen is het mischien een slechte partij zaden zou zo kunne

want ik had er maar 2 over van de 5 + 2 gratis zaden

dus is het niet raar dat ik hier een reactie plaats

of heb je er last van

?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik bedoel met mijn berichtje is dit is een probleem tussen jou en sannie daar heeft het forum toch niks mee te maken?

 

Je hebt altijd kans op herma's ook bij regulier zaad. Bij fem zaad iets meer kans maar goed.

 

Snap je frustratie wel omdat je met een leeg gat zit daarom heb ik altijd iets meer staan dan nodig voor het geval er een slecht plantje ofzo tussen zit....

 

Ik had ook een vreemd plantje (shackzilla) ik kon haar weg doen in de vuilnis bak of even aan kijken wat er gebeurt.

Moest haar toppen opdat de bladeren door de stam groeide heb haar toen getopt bij de eerste internode en nu is het de grootste en dikste plant van allemaal in me tent.

Iedereen zei gooi toch weg die plant maar nu lachen we erom. Kan gebeuren maar ga ik niet meteen een topic voor openen.

 

Wat ik hiermee bedoel is dat als iedereen alleen maar zijn slechte ervaringen hier zou posten over sannie dan krijgt men ook een raar beeld van hem terwijl het een hele fijne kerel is en je hem zo kan mailen of bellen als je problemen hebt met je zaadjes. Hij lost het ook zo op met je maar wat ik al zei fem zaad heeft wel vaker wat probleempjes maar dat is bij elke breeder..... en zelfs bij regulier zaad.

 

Ik bedoel het goed in ieder geval :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb hetzelfde gehad met Anesthesia (qua ontkiemen dan): klant geeft aan dat er maar 2 ontkiemen, stuur een nieuw zakje en ze doen het plots alle tien!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten eerste heel vervelend

 

Ik heb nog niet vernomen dat er mannen tussen de dames zitten en vermoed dan ook eerder een herma.

Ik zou het nog even aan kijken en als je zeker weet dat het geen schone vrouw is weg halen en weg gooien.

 

Je kan ook opnieuw beginnen met een andere keuze zaad, zoals Shackzilla

Als je me een mailtje stuurt met je vorige order nummer en wat er hier is gebeurd stuur ik je een nieuw pakje Shackzilla's.

 

Het zou fijn zijn als je ons ook uit legt onder welke omstandigheden dit is gebeurd zodat we eens kunnen kijken waarom dit gebeurd is en als je een fototje erbij hebt dan is het helemaal top.

 

@bosteelt

Ik heb je mailtje beantwoord, eens kijken of we die heribei zaden beter uit de grond krijgen :huh:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallo allemaal,

 

ik heb 6 weken terug bij sannie's shop 5 hericules fem besteld, 3 waren eruit gekomen en die in een tent gezet(scrog) ze staan nu zo'n 10 dagen 12/12 en nu blijkt dat er een man tussen zit! nu word 1/3 van mijn tent dus niet gevult wat ik ergg jammer vind. Ik begrijp niet helemaal wat er mis is gegaan maar als je fem zaad koopt ga je er tog vanuit dat het vrouwen zijn.

 

Wat moet ik hiermee doen, een mail sturen of? hoor het graag.

 

Gr

 

Als je dat nou is gelijk gedaan had een mail versturen dan had je allang een antwoord hierop gekregen.

Vind het trouwens triest dat mensen hierop het wf verhaal komen halen of anderen met hun probleem op te zadelen zonder eerst zelf actie te ondernemen, daarmee bedoel ik bv contact op te nemen met de desbetreffende firma.

Hoor je dan niks of reageren ze niet. Dat is dan een ander verhaal ,en vind ik het dan wel weer terecht dat je hierover op het wf iets vermeld ;) Maar dat kon je zelf tog ook wel bedenken om contact op te nemen.....?

Greetzzz,M :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat het niemands bedoeling is om hier iemands waar af tekraken

ik heb ook tevlug gereageert geef ik toe

 

 

 

denk dat er genoeg over is gezegt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dat net ook voor gehad...

 

Met cheesberry haze...

 

Ook een man, volledig 100% man.

 

Ik heb sannie een mail gestuurd vorige week daaromtrent, maar ik heb nog geen reactie gekregen.

 

Het vreemde is bij mij ook dat het een volledige man is, geen herma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb bet mail gekregen van sannie... had mijn mailbox nog niet nagekeken deze morgend ;)

 

Maar het blijft vreemd nu ik dit verhaal ook hoor...

 

Want ik ben zeker dat ik geen zaden verwisseld heb en de planten hebben ook geen stress gehad, dat zou een herma kunnen verklaren...

 

Ik hoop dat de oorzaak boven komt drijven, want als nergens een menselijke fout is gebeurd, is fem zaad toch nog niet zo fem.... en het rare is dat ik al veeeel fem zaad gebruikt heb.

 

Tot nu toe altijd vrouw en een keer herma door mijn fout (stress). Maar volledig man.... mijn hoofdje kraakt er zich over :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

honderden zaden ontkiemt van sannie en heb nog nooit wat raars gehad met zijn genetica... :huh:

wel eens een zaadje gehad wat niet ontkiemde maar dan praat je echt over minder 1 procent ofzo ;)

 

maar herma's of mannen zijn voor mij onbekend...

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij ook, tot nu toe...

 

Zeg nooit nooit, want straks heb je het ook voor... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat sommige growers door hun manier van kweken de herma's ook naar voren halen terwijl de zelfde plant bij een ander gewoon vrouw zal blijven :huh:

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat bedoel ik net, bij mij was het geen herma, 100% MAN, dus geen stress symptomen...

 

Heeft helemaal niets met manier van kweken te maken, want ik weet wat herma's zijn en hoe ik ze kan krijgen/vermijden!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Bij gefeminiseerd zaad loop je altijd wel de kans op een man, alleen de gevoeligheid van de soort bepaald of zo iets gebeurt of niet.Soorten die alleen reageren op STS-behandelingen & niet op andere stressfactoren zijn de beste, ook een bepaalde kweekmethode kan daar niets aan veranderen.

 

Namaste :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 weken geleden 10 Heribei's gekocht... Nou die dingen knalde uit de spongepots 1tje had een beetje kuren wou nie wortelen ofzo maarja dat is et risico van zaad toch ?

 

Ik ben tot zover zee tevreden en nergens problemen mee :huh:

 

Gr JNK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bij gefeminiseerd zaad loop je altijd wel de kans op een man, alleen de gevoeligheid van de soort bepaald of zo iets gebeurt of niet.Soorten die alleen reageren op STS-behandelingen & niet op andere stressfactoren zijn de beste, ook een bepaalde kweekmethode kan daar niets aan veranderen.

 

Namaste :huh:

 

Dat wist ik niet...

 

Ik had altijd begrepen dat er enkel risico was op tweeslachtige planten, geen pure mannen.

 

Maar dan zal dat de reden wel zijn waarom ik een man heb, terug iets bijgeleerd.

 

Nu ik dit weet stel ik mij wel enkele andere vragen:

 

Tegenwoordig is het de mode om bijna alleen nog maar fem zaden te verkopen, veel soorten vind ik zelfs niet meer in reguliere vorm.

Maar als elke plant daar anders op reageert, dan is de kans groot dat er nogal wat verkloot fem zaad rondzwerft.

 

Maar het is wel goed te weten dat ik niet 100% moet op rekenen dat als ik een fem zaad zet in mijn hok, dat die daar zal blijven staan, want dat vindt ik net het voordeel aan fem zaden, dat is dat ik ze van begin een mooi plekje kan geven waar ze veel licht krijgen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens Ik kom hier echt niet om te lopen klagen over sannie want Ik weet dat hij goede zaden levert maar mijn vraag is gewoon wat iik het beste kan doen, daar is het forum toch voor? Mod sluit dit topic maar want blijkbaar mag Ik als groentje hier niet meer vragen want Ik het beste kan doen. Ik zoek het zelf wel uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...