Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Mij is ooit iets raars gebeurd toen ik klein was.

Dacht altijd dat ik het had gedroomd, Maar mijn vader had het er laatst nog over. Dus het moet zijn gebeurd!

 

Toen ik nog een jaar of 7-8 was sliep ik samen met me zus op de zelfde kamer.

Me zus sliep in een hoogslaper aan de andere kant van de kamer. Onder haar bed zat een bureau.

Ik las aan de andere kant in een normaal bed.

 

Die avond lag ik in me bedje. Het was donker. Me ouders sliepen en me zus sliep.

Ik zag opeens een zwevend zwart lichaam onder mijn zus haar bed. Tussen de bureau en het bed.

Het had geen benen maar een soort sliert.

 

Ik lag helemaal verstijft van angst in me bedje. Ongeveer 10 minuten totdat ik mijn vader kon roepen.

Mijn vader kwam al snel me kamer in. Deed het licht aan en het was weg!

Om er zeker van te zijn dat ik niet een schaduw of zo zag heeft hij weer het licht uitgedaan.

Helemaal niks meer te zien!!

 

Lijkt op een raar verhaal. Vind ik zelf ook. Maar toch is het gebeurd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

spoken zijn toch wit?

 

Ik heb ook rare shit meegemaakt maar wat ik 3 jaar geleden meemaakte opweg naar een guerilla locatie sloeg totaal alles.

 

Ik met me hele hebben en houden aan guerilla uitrusting inclusief plantjes naar de spot midden in de nacht om een uur of 1, het betrof een maisveld gelegen in een bos naast een weg. Er was geen straatverlichting en het zicht was nihil, 0,0000. Ik pak me spullen uit de auto en gooi de autodeuren dicht. En wat ik altijd doe voordat ik ga lopen ga ik luisteren naar de omgeving en wat ik hoorde kon niet zijn.

 

Ik hoorde gefluit, er was iemand aan het fluiten. Het was geen vogel en niet de wind die ergens langs blies, het was een liedje wat gefloten werd.

Ik was volledig bij kennis, had lange tijd niet gerookt, gebruik geen drugs en heb niet gedronken goed gegeten goed geslapen, zo fit als een topsporter en spygisch totaal helder. Kortom er liep daar iemand diep diep in het bos te wandelen en een liedje te fluiten of er is daar iets geweest wat ik niet tegen had willen komen. Ik heb de spullen gelijk in de auto gegooid en ben er als een raket vandoor gereden.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen mijn oma overleed kregen wij een oude klok mee naar huis omdat mijn moeder die zo mooi vond.

Die werd in de woonkamer opgehangen maar al snel bleek dat er iets mee was.

Er zaten een soort deurtjes in om bij het mechanisme te komen en die werden vergrendeld door een schuifje van ijzer.

Smorgens kwamen we beneden en stonden de deurtjes open, oke toeval zeker vergeten dicht te doen.

Maar de volgende ochtend stonden ze weer open, de klok deed het overigens niet want de gewichten lagen nog in de opslag..

Mijn vader had iets gemaakt zodat het onmogelijk was om nog vanzelf open te gaan en we gingen de nacht in.

Smorgens stonden de deurtjes weer open, en het slotje wat me pa gemaakt had stond open en lag op de grond.

Mijn moeder voelde die nacht ook iets dat op het bed naast haar kwam zitten maar ze verzette zich er tegen.

Toen mijn vader de klok nader bekeek vond hij ver weggestopt een briefje aan mijn moeder, met een foto van mijn moeder toen ze klein was. ( mijn moeder had geen jeugdfoto's van vroeger ivm een brand).

 

Toen mijn moeder de foto en brief te zien kreeg voelde dat als een opluchting alsof er iets wat er al die tijd was weg was.

De deurtjes bleven ook netjes dicht sinds de foto gevonden was.

 

Een week er op voor we naar het graf van mijn oma gingen zat er een vlinder in huis.

En toen we in de auto stapte zat hij op de vooruit van de auto.

Ruitenwissers aan zodat hij wegvloog en dat gebeurde.

Toen we op de begraafplaats aankwamen ging er een vlinder op mijn moeders jas zitten, en bij het graf ging de vlinder op de grafsteen van mijn oma zitten.

 

Daarna is er nooit meer wat gebeurt...

 

Ik geloof totaal niet in dit soort dingen maar dit is iets waar ik zelf bij geweest ben en dat is best wel vaag.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Of Batman

 

Als die hondsdol is misschien wel ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

spoken zijn toch wit?

 

Ik heb ook rare shit meegemaakt maar wat ik 3 jaar geleden meemaakte opweg naar een guerilla locatie sloeg totaal alles.

 

Ik met me hele hebben en houden aan guerilla uitrusting inclusief plantjes naar de spot midden in de nacht om een uur of 1, het betrof een maisveld gelegen in een bos naast een weg. Er was geen straatverlichting en het zicht was nihil, 0,0000. Ik pak me spullen uit de auto en gooi de autodeuren dicht. En wat ik altijd doe voordat ik ga lopen ga ik luisteren naar de omgeving en wat ik hoorde kon niet zijn.

 

Ik hoorde gefluit, er was iemand aan het fluiten. Het was geen vogel en niet de wind die ergens langs blies, het was een liedje wat gefloten werd.

Ik was volledig bij kennis, had lange tijd niet gerookt, gebruik geen drugs en heb niet gedronken goed gegeten goed geslapen, zo fit als een topsporter en spygisch totaal helder. Kortom er liep daar iemand diep diep in het bos te wandelen en een liedje te fluiten of er is daar iets geweest wat ik niet tegen had willen komen. Ik heb de spullen gelijk in de auto gegooid en ben er als een raket vandoor gereden. Gekke shit allemaal.

 

Greetz.

 

Ik ben er trouwens sinds 2 weken achter nu dat er op enkele honderden meters een begraafplaats is... :|

 

Mooi verhaal casto, In het huis van mijn vriendin gaat mijn playstation telkens aan en uit terwijl dat niet kan want de controller is uit.

Bij haar broer gebeurd hetzelfde, als ze vervolgens vraagd of haar oma haar met rust wilt laten gebeurd het niet meer.

Ik werd ook een keer wakker en ik dacht waar komt dat licht toch vandaan, dus ik draai me om en slaap verder een uur later ofzo werd ik weer wakker en dat licht nog steeds brandend, was het 't licht wat van de knoppen op de playstation af komt, dat is goed fel in het donker. Toen ik hem handmatig uitzette ging het ook niet meer aan.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was ooit met m'n nichtje blijven slapen bij de oma, zei had een grote staande klok in de gang staan.

ik sliep op dezelfde kamer als m'n nichtje,

toen ik s'nachts naar het toilet moest en de deur opende stond de klok een 3-4 m. recht voor je,

er was echter iets anders deze keer....

 

er stond een witte schim rechtstaand voor de klok die als 2 druppels water op mijn oma lijkt...

ik stond ook stokstijf van angst....

 

enkele seconden later terug de kamer ingelopen om de nicht wakker te maken voor te komen zien of ik niet droomde,

vol angst de deur nog eens geopend, en ja.... het stond daar nog!

 

we hebben dit dus echt met 2 gezien!

 

we twijfelde zo aan onszelf dat we op de duur dachten dat het gewoon de oma was dat we met slaapkopjes gezien hadden, maar zei was zeker weten 's nachts niet wakker geweest zei ze, deed ze nooit trouwens!

uiteindelijk hebben we via foto's ontdekt dat oma haar moeder idd als 2 druppels water op haar lijkte....

 

nu hebben we het er nog wel eens over....

we zijn zeker van onszelf, dat moet een geest( de moeder van mijn oma) geweest zijn!

 

sindsdien nooit meer bij de oma geslapen, niemand van ons trouwens :)

de kamer waar we sliepen hing toen een schilderij van zo'n vieze horror clown,

erg creepy allemaal....

 

sensi gelooft zeker in geesten en zal hier nooit mee sollen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...