Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

In het Rotterdamse koffieshopdraadje begon mede forumlid Nederwierie over het feit dat het op de Hellevoetsluissche wallen zou spoken:

(overdag nog,want als het donker is durf ik er niet te lopen,veel mensen zien er geesten en horen rare geluiden op sommige plekken daar.het is een mooie plek overdag,maar als het donker word word het een ander verhaal....

Hier zijn in het verleden duistere dingen gebeurd)

 

Hierna volgden er meerdere berichten totdat ik met een roadtrip report vanuit Hoek van Holland kwam, in een reactie van mij op Nederwierie kwam ik op de proppen dat het s'avonds zou spoken in de bunkers:

@Nederwierie:

 

Die plek in HvH ken ik en ben ik ook zo vaak al geweest en is idd waanzinnig tof enne s'avonds schijnt het er ook te spoken :huh:

 

En dat ging nog wel ff door:

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=15249&st=240 en

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=15249&st=260

 

Waaraan ik wil toevoegen dat die waarschuwing(2e link) zeer serieus is en ik alles naar waarheid heb geschreven op basis van eigen ervaringen.

 

Veel mensen zijn skeptisch over dit onderwerp en dit is dan ook een onderwerp wat je in principe pas zou geloven als je het zelf een of meerdere keren heb meegemaakt.

Sowiezo wel handig als de engste spookplekken in dit draadje genoemd worden, want je wilt toch niet op een plek chillen met een jointje waar je je niet bepaald welkom voeld en je letterlijk wordt weg gejaagd en dan zijn dit nog onschuldige manifistaties, er zijn gevallen bekend van mensen bij wie hun leven verwoest is.

 

Het grote gevaar is dan ook dat metname jongeren experimenteren met glaasje draaien in bijvoorbeeld een vervallen leegstaand pand, voor diegene zou dat zonder meer voor rampspoed en andere narigheid kunnen zorgen, maar het ergste is dat die opgeroepte entiteiten nog steeds aanwezig zijn in dat pand en dus op wraak zinnen wat dat pand tot een zeer gevaarlijk object maakt om er te komen en als je dan ook nog zo dom bent om in dat pand weer met occulte spelletjes bezig te zijn kun je wel nagaan welke ellende dit met zich mee brengt. Het wordt van kwaad tot erger en zo creëerd men een waar spookhuis wat zelfs een gevaar kan vormen voor de omgeving.(het beroemde spookhuis van Sas van Gent is hier een uitstekend praktijk voorbeeld van)

 

Hebben jullie ook ervaringen met boven genoemde lokaties en/of op andere spookplekken, weten jullie nog meer spookplekken te vinden? Dat kan van alles zijn, van een ondergrondse bunker tot een bepaalde plek in een bos of een bekend gebied zoals een kasteel of een bepaald gebouw, laat het dan in dit topic weten.

Misschien wordt het wel een spannend draadje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zeggen: Ga eens chillen op het Heksenpad hierzo in het bos en bij voorkeur s'avonds.

Ook al rook je niks, toch beleef je wel wat daar, dit kan ik bijna garanderen :huh:

Jullie zijn zeker niet de eerste die hier skeptisch tegen over staan, ik was vroeger geen haar beter totdat ik het nodige had meegemaakt waardoor ik anders ben gaan denken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe mee met het Wietforum Ghosthunter clubje dat hier ongetwijfeld uit gaat voortvloeien :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe ook mee, wil die trollen wel eens zien.

 

Neem voor de zekerheid wel wat vieze paddo'mee want kom niet voor niks natuurlijk :huh: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik doe ook mee, wil die trollen wel eens zien.

 

Neem voor de zekerheid wel wat vieze paddo'mee want kom niet voor niks natuurlijk :huh: ;)

Dan kun je het beste in het najaar gaan, dan groeien er paddestoelen genoeg in het bos en misschien ook wel op het heksenpaadje.

 

Leuk als je opeens een hand op je schouders voelt, jezelf omdraaid om vervolgens helemaal niks te zien. Nog niet bekomen van de schrik, lijkt het net alsof je door een moeras heen zakt, je kijkt omlaag: De grond zo hard als het maar zijn kan en opeens zie je een zuiver gestalte aan een boom hangen en net als je je uit de voeten wilt maken, struikel je en je lijkt wel moeizaam te kunnen komen daar gevolgd door een dag vol ellende.

 

En nuchter, in die periode blowde ik niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wub: dan wil ik jouw echt niet tegen komen als je niet nuchter bent ;) :huh:

Maakt weinig verschil, nuchter ben ik wat drukker en na een jointje wat rustiger en zijn mijn ogen wat rood, verder merk je bij mij geen verschil, want alcohol nuttig ik niet, dronken of stronken zul je mij nooit aantreffen, hooguit relaxed stoned :tu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet niet gekker worden hier, van 2012 tot spoken, wat is next kabouters??

 

 

come one...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moet niet gekker worden hier, van 2012 tot spoken, wat is next kabouters??

 

 

come one...

Kabouters, misschien in een nog te starten efteling draad. :huh:

 

2012 is een algemeen onderwerp wat je overal wel tegen komt.

 

En dit onderwerp gaat dan over geesten van overleden mensen die zich op bepaalde plekken manifisteren.

Ik had hier zelf ook nooit aan begonnen als ik er geen ervaring mee zou hebben.

En ja dit is een onderwerp waar je pas over mee kunt praten als je er zelf ervaring mee hebt of zelf spirituele aanleg hebt, anders is het gewoon ongeloofwaardig waar ik wel in kan komen, want ook ik geloof natuurlijk niet in kaboutertjes.

 

Maar ik ken plekken laten zien waar zelfs de meest stoere mannen peentjes gaan zweten van angst en ik ken mensen die eerst net zo skeptisch waren, maar na het bezoeken van een dergelijke plek compleet van gedachten zijn veranderd en ook dit lieg ik niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal denken mensen dat er van die dingens gebeuren waardoor ze er zelf in gaan geloven is net zoiets als je vriendin verdenken van vreemdgaan en er ook nog overtuigd van raken door je gedachten en dus zonder aanleiding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch hebben spooklokaties enigzins wel voordeel.

Zo kun je in een oude verlaten spookbunker natuurlijk wat plantjes neerzetten, als het er maar genoeg spookt blijven de jutten vanzelf wel weg :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier in de buurt is ook zo iets.

het heeft de oude naam ook nog.

het galgen fjild hier werden rond 14/1500 mensen terecht gesteld door middel van ophanging of de kop dr af ;)

ik heb hier nooit iets spook achtigs meegemaakt(ik kom dr s,avonds dan ook niet) :huh: .

maar het is bekend dat honden en paarden erg onrustig worden als ze er langs moeten.(de mijne ook).

het zand pad dat er langs loopt heet spoeke loane(spook laan).

sic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet omdat je niet in spoken gelooft dat ze er niet zijn.

 

Ik heb al meerder ervaringen gehad met geesten/spoken.

 

Niet dat ze tegen me praaten ofzo, maar wel onverklaarbare natuurlijke fenomenen.

 

Ik heb onlangs ook woord gekregen van een spookhuis, een heeeeel goede vriend, die ik vertrouw met mijn leven , is daar geweest.

 

Kijk e...

 

Spoken zijn zielen die niet weg geraken om 1 of andere reden... het zijn zielen die niet verder kunnen...

 

Die kunnen geholpen worden!

 

Maar AUB doe dit niet als je niet weet waar je mee bezig bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

En WTF heeft dit met 2012 te maken?

 

Als je reactie enkel uit je oordeel bestaat , zwijg dan. Want daar heeft niemand iets aan....

Share this post


Link to post
Share on other sites

en waar zitten die spooklokaties hier in brabant??

Share this post


Link to post
Share on other sites

In brabant ken ik er geen, maar wel elders...

 

Ik wil je dit gerust per persoonlijk bericht meedelen,

 

MAAR nogmaals, ik zeg dit niet zomaar:

 

Ook al geloof je niet dat ze bestaan toch draag je de gevolgen als ze wel bestaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
In brabant ken ik er geen, maar wel elders...

 

Ik wil je dit gerust per persoonlijk bericht meedelen,

 

MAAR nogmaals, ik zeg dit niet zomaar:

 

Ook al geloof je niet dat ze bestaan toch draag je de gevolgen als ze wel bestaan.

 

 

Het is een beetje zoals je onderschrift al zeg hé.

ZIEN IS GELOVEN :huh: ;)

 

 

Maar ik houd me aanbevolen voor een bibbertoertje :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik voelde op de rit van HvH naar Hoogvliet in het haventje van Maassluis ook een bepaalde spanning. Ik liep er ff een blokje omdat ik op de pont moest wachten.

Een nader te onderzoeken plek dus, ik ben wel benieuwd hoe het daar s'avonds aanvoeld.

 

In Brabant weet ik vlakbij het plaatsje Brummen nog een leuke spookboerderij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik weer,had even 10 dagen geen internet en geen open verbindingen in de buurt.

Verschrikkelijk.......maar ik ben blij dat ik weer internet heb :verrygood

 

Hellevoetsluis vanaf de vesting langs het water tot aan de wijk''struyse hoeck''.

Vroeger was dat de plek waar de mensen met de ziekte ''pest''werden verscheept naar engeland over het haringsvliet per schip.

Hier is de negatieve energie goed voelbaar .

Sommige denken dat de geesten zich daar door het water verplaatsen.

Ik heb gelezen dat er in dat bos daar ook rituelen hebben plaats gevonden hebben.

Die wijk er achter schijnt op een oud massagraf te zijn gebouwd en daar spookt het ook in de huizen zelf.

(Zoals een lange zwarte man met hoed die bij mensen aan hun bed staat of door het deur raampje naar mensen kijkt)

 

Ook op de vesting in hellevoetsluis is het sávonds en snachts een vage plek waar het wel eens goed kan spoken.

 

Zoals genoemd het ''heksenpaadje''maar daar wil ik niet meer over praten eigenlijk,

deze plek geeft zoals rubbens al aan gaf ongeluk en volgens mij heb ik ongeluk ervaren

(ik had het laatst over het heksenpaadje en mijn internet liep ineens op een bijzonder vage manier in de soep)

 

"Sas van gent''dat spookhuis daar,ben er nog nooit geweest maar katja schuurmans zou er door een entiteit in dr kont zijn geknepen.

Nou is dat niet echt verwonderlijk(ik zou het ook doen als ik de kans kreeg :lol: )maar door een onzichtbare hand komt op mij over als een geest.

Een plek waar accus van telefoons en zelfs autos word leeg gezogen.

Ook een plek waar veel black magic werd beoefent.

 

Ik weet dat geesten bestaan,ieder mens bezit er namelijk 1.

Sommige kunnen of willen niet weg om verschillende redenen.

Sommige blijven om hun familie of vrienden te beschermen,ze kunnen je gedachten verzetten zodat je niet op verkeerde plekken op verkeerde momenten komt.

Er zijn ook slechte geesten die dat kunnen dus die kun je beter vermijden....

 

 

Er zullen wel mensen zijn die dit als onzin bestempelen maar geesten bestaan,

they are all around us :verrygood

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoals genoemd het ''heksenpaadje''maar daar wil ik niet meer over praten eigenlijk,

deze plek geeft zoals rubbens al aan gaf ongeluk en volgens mij heb ik ongeluk ervaren

(ik had het laatst over het heksenpaadje en mijn internet liep ineens op een bijzonder vage manier in de soep)

 

<knip>

Ik weet dat geesten bestaan,ieder mens bezit er namelijk 1.

Sommige kunnen of willen niet weg om verschillende redenen.

Sommige blijven om hun familie of vrienden te beschermen,ze kunnen je gedachten verzetten zodat je niet op verkeerde plekken op verkeerde momenten komt.

Er zijn ook slechte geesten die dat kunnen dus die kun je beter vermijden....

 

 

Er zullen wel mensen zijn die dit als onzin bestempelen maar geesten bestaan,

they are all around us :verrygood

 

Nw

 

En toch ga ik er ff op in ;), logisch, ik woon er dan ook vrij dicht bij.

 

Ik ga je uitleggen hoe het zit, beetje lang verhaal:

 

Het gebied wat voor een hoop ellende zorgt is namelijk vele malen groter als alleen het heksenpaadje, want wat is nou het geval; naast het feit dat ik vlak bij een fisieke rivier woon, woon ik ook aan de oever van een spirituele onderaardse rivier en die loopt wat kronkelig en zowel de heerlijkheid Hoogvliet, het heksenpad, maar ook de Botlektunnel en brug en die onderaardse spirituele rivier loopt door tot Spijkenisse de Akkers en verder aan toe hebben hiermee te maken :verrygood

In Spijkernisse de Akkers staat een flat die voorheen weleens de zelfmoordflat genaamd werd en die flat is bovenop die onderaardse spirituele rivier gebouwd wat ook voor de Heerlijkheid Hoogvliet geldt. Inmiddels zijn er maatregelen genomen en kunnen mensen er niet meer vanaf, maar uit een directe zeer betrouwbare bron(mijn broer) worden er in die flat meer huisuitzettingen gedaan dan elders in Spijkernisse wat op zich ook wel vreemd is, maar nu ik weet hoe het zit verbaast mij dat niks meer.

 

Over de Heerlijkheid Hoogvliet die volgens mij ook boven die onderaarde spirituele rivier gebouwd is deed ik een aantal jaar terug een rake voorspelling, nog voordat dat evenenmenten complex gebouwd werd naar aanleiding van een feest wat daar voor de bouw gehouden werd gehouden.

Op de foto's welke ik niet zomaar vrij mag geven ivm privacy van de buurtbewoners waren overduidelijk een stortvloed aan orbs te zien en ook heb ik krachtvelden waargenomen op die foto's. Precies op die lokatie is nu Heerlijkheid Hoogvliet gebouwd. Ik voorspelde: Dit gaat nooit goed van de grond komen en ik heb gelijk gekregen tot nu toe :lol: Inmiddels hebben ze nu al een nieuwe eigenaar, er wordt weinig interessants georganiseerd en als er wat georganiseerd wordt valt het of vies tegen of het is door en voor gespuis georganiseerd. Ook was er al een schietpartij geweest en meer ellende. Afgelopen koninginnedag liet ik mijn hond uit en liep er langs en er was slechts 1 1/2 paardekop aanwezig, voor de rest was het uitgestorven.

Het is dan ook geen plek waar ik met plezier komt.

 

Nou, dan hebben we de botlektunnel en brug nog, er gebeuren wel opmerkelijk veel ongelukken in die tunnel en tot 3x toe al iemand door een duidelijk gesloten slagboom van de geopende botlekbrug heen gereden en die brug zelf straalt ook wat negatiefs uit en veroorzaakt ellende(te laat komen op je afspraak, veroorzaken extreme woede uitbarstingen enzo), een goed medium zou dit dan ook zeker moeten kunnen bevestigen.

 

Het heksenpaadje is een ongelukkige samenloop van omstandigheden, want naast de door nederwierie en mij genoemde feiten bevind het heksenpaadje zich ook nog eens op die onderaardse rivier wat het heksenpaadje tot een van de meest luguberste plekken van het land maakt.

Het wijkje waar ik woon staat net naast die rivier aan de oever en het is dan ook een rustige normale wijk, maar het kan ook hier spoken en dan lijk ik me wel alleen thuis en in mijn tuin op mijn gemak te voelen ;)

Maarja, met een draak van een vent zoals ik ben, blijven ze wel weg hier denk ik B)

 

"Sas van gent''dat spookhuis daar,ben er nog nooit geweest maar katja schuurmans zou er door een entiteit in dr kont zijn geknepen.

Nou is dat niet echt verwonderlijk(ik zou het ook doen als ik de kans kreeg :) )maar door een onzichtbare hand komt op mij over als een geest.

Een plek waar accus van telefoons en zelfs autos word leeg gezogen.

Ook een plek waar veel black magic werd beoefent.

Met de nodige humor(dit onderstaande moet je niet serieus nemen natuurlijk):

Hehehe, dat roept stoute gedachten op bij mij(jaja, ook entiteiten met een stoffelijk lichaam kun je oproepen :D). :) Want hoewel ik een lichaam heb dat zo sterk is als een leeuw, de conditie heb van een paard en ook een geslachtsdeel wat daar in de buurt van komt en waar een hoop mannen geheel onterecht overigens stinkend jaloers op zijn :P en last heb van die eeuwige drang naar sex en last heb van chronisch sex tekort. Nou, wie zegt dat ik als ik dood gaat gelijk het licht op gaat zoeken??? Eerst ff wat sexachterstand inhalen :).

Handje op billen slaan is niks man!!!, ik ga dan gelijk voor het echte GROTE werk.....verzetten heeft geen zin, ben toch onzichtbaar en oppermachtig en onuitputtelijk en tijd bestaat toch niet meer voor mij dan......Gne gne gne hehehe :) Zie je wel dat er geile engelen bestaan :)

Ook voel ik er wel voor om eens stevig te gaan spoken op het Haagse Binnenhof, ff er voor zorgen dat dit kabinet valt en alleen maar een kabinet tolereren wat voor legalizering van canabis is :) Maarja, eerst mijn plichten in de 3e dimensie nog vervullen voor ik aan al dat leuks in de 4e dimensie gaat beginnen nog voordat ik naar dimensie 5(het licht) gaat :P.

 

;) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...