Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kazz1980

Wiet lolly's

Recommended Posts

Ik hoorde een tijdje terug van lolly's met wiet e.d. erin.

Dit leek me wel wat...maar die dingen zijn in Groningen nergens te krijgen (voor zover ik weet)

 

Iemand een idee hoe ik er aan kan komen?

(misschien ergens online te bestellen??)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze zijn in Amsterdam te vinden in van die touristische coffeeshops en sommige souvenierwinkels.

ok. dacht ik al.

Nu ja. als ik daar eens een keer ben.

 

schijnt trouwens dat er in die lolly's uberhaupt geen THC zit...dus je wordt er niet stoned van..... das wel jammer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb in Groningen toch genoeg winkels gezien die die wel zoouden kunnen hebben.

Lijkt me in het centrum daar geen probleem.

Anders gewoon ff bij de shop vragen waar ze die hebben.

Ik meen dat ze ze bij De Clown ook hebben.

Ook die op het Damsterdiep had ze dacht ik :D

 

s6 met je zoektocht :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze een keer gehad, nou, echt niet te vreten die dingen. En ik heb er helemaal niets van gemerkt. Ik heb maar dapper doorgeknaagd in de hoop dat ik er toch een beetje wat van merkte....maar helaas.

 

Volgens mij is het gewoon chemische wietsmaak...echt vies

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze een keer gekocht bij de Smartshop in Utrecht (moest daar toch zijn voor Epehdra) koste mij geloof ik 50 eurocent ofzo, maar goed...merkte er niet zoveel van (zit wel een lekkere wiet smaak aan zeg!) maar goed....dat is ook niet alles, een vriend van me had er 1 gekocht bij een coffeeshop (voor iets minder geloof ik) en voelde ook niks....gaat dus meer om het "idee" denk ik.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de meeste smartshops hebben ze die wel

kweet ni of er in utrecht smartshops zijn maar kdenk het toch wel

 

en je word er niet stonded van maar de smaak heb je dan toch wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die wietlollys hebben inderdaad geen werkzame stoffen in zich, daarom kom je ze weleens tegen bij winkels die normaal gene wiet verkopen (of iig niet bóven de toonbank).

 

Wil je lolly's maken waar je wel wat van merkt, zal je toch echt zelf aan de slag moeten gaan in de keuken. Op 't forum is een recpt te vinden voor wietboterbabbelaars, het lijkt me dat je daar smaakvolle en werkzame lollys mee kunt maken.

 

Het recept voor wietboterbabbelaars vind je hier. Je moet er alleen nog wel stokjes in doen natuurlijk. Satéprikkers zijn daarvoor, denk ik, net té dun dus je zult op zoek moeten naar iets dikkers. Ik denk dat je het beste in een hobby/knutselwinkel op zoek kan naar houten of plastic stokjes.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt heb er ooit es 1 gekocht ( met die flea-dude samen ) smaak was niet erg slecht, maar ook niet super ( beetje chemisch wel ) wel grappig voor een keer , werd er idd niet stoneder van maar is gewoon voor de lol meer

 

volgende keer weer die lolly's met kauwgom erin halen, heb je meer aan tijdens de high :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
RANZIG, VIES, VADSIG, GOOR

opbouwend, behulpzaaam en ontopic!!!!!!

 

 

Tenzij je natuurlijk over je vriendin wil praten, dan zit je vast goed, flapdrol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is toch de humor die ik echt heb gemist toen je off-line was IDULS.

 

Toen ik de eerst weer zag verschijnen enkele weken geleden, lag ik meteen dubbel van het lachen hierzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...