Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MisterOnwetend

Politie Helicopter

Recommended Posts

Hey collega's. Even vraag. Bij ons over de huizen vliegen vaak helicopters heen. Nu kan ik niet goed zien of het politie helicopters zijn of niet. Ik denk het wel want ze vliegen toch telkens een paar rondjes om een bepaalde blokken heen. Als zij inderdaad metingen doen voor de warmte van lampen en dan bedoel ik kweeklampen. Hun maken dan foto's. Wanneer gaan ze dan tot handelen over? vliegen ze gewoon en maken ze foto's en doen ze in een soort dossier tot dat er eventuele tips of klachten binnen komen? of wachten ze gewoon bepaalde tijd? iemand hier ervaring mee of al eens van gehoord? hoor het graag van jullie.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zo een vermoeden dat wij heel heel dichtbij mekaar wonen :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn ze niet toevallig bezig met een groot (rijkswaterstaat) project id buurt (straal 100km)

 

ik werd ook ff para maar ze waren bezig met een spoorlijn en nog wat dingetjes hier id buurt, was echt komen en gaan van vliegtuigjes/choppers omdat ze het vauit d lucht goed kunnen beoordelen ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey collega's. Even vraag. Bij ons over de huizen vliegen vaak helicopters heen. Nu kan ik niet goed zien of het politie helicopters zijn of niet. Ik denk het wel want ze vliegen toch telkens een paar rondjes om een bepaalde blokken heen. Als zij inderdaad metingen doen voor de warmte van lampen en dan bedoel ik kweeklampen. Hun maken dan foto's. Wanneer gaan ze dan tot handelen over? vliegen ze gewoon en maken ze foto's en doen ze in een soort dossier tot dat er eventuele tips of klachten binnen komen? of wachten ze gewoon bepaalde tijd? iemand hier ervaring mee of al eens van gehoord? hoor het graag van jullie.

 

Groeten

 

en ;) ... wordt jij al para van 2 lampen :wub: ?.....komopzeghouffop... :huh:

probeer je uitlaat temp te verlagen bv...door uit teblazen in een ruimte en te mengen met lucht van buiten door die van buiten aan te zuigen...om maar wat tenoemen... :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ carpe diem. Neej word niet para. maar als zo iets al een paar keer in 3 weken tijd over je woning helicopterd dan ga je dat wel denken:P

 

@ lostchild. Ja ze zijn wel ergens in de buurt aan het werken, maar dat is 4km van mij vandaan haha. En dan ga je geen rondjes om mijn blok vliegen lijkt mij:P

 

@ alex.. waar woon jij dan? lol grapje. Ik denk wel dat ze op meerdere plekken in nederlan met een helikoptor vliegen hehe;)

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites
zijn ze niet toevallig bezig met een groot (rijkswaterstaat) project id buurt (straal 100km)

 

hier 5mnd lang minimaal 6x pdg, in begin dacht ik dat ze razzia's hielden ofzo want na 2wk overvliegen was er hier toen toevallig een MMA verlink rooidag

(4 kwekerijtjes dacht ik allemaal via MMA verlinking waaronder 1 met tent).

 

morgen staat de energieboer met de bus in de straat let maar op want ze gaan je nu vast doormeten met 2x600W, heb je een digitale meter?

weten ze alles al van je en is het slechts een kwestiie van tijd :huh:

 

goed nagedacht over je hok/tent zoals carpie al zegt, geen aandacht trekken en niks aan de hand toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wooon heeeeeeeel dicht bij Zeeland op steenworp afstand van Goes zover was ik tog al te achterhalen :huh:

 

en in een wijk waar zeker elke dag een paar keer word gevlogen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mister Onwetend,

 

Dont get (too) high on your own supply :huh:

Het zit allemaal tussen de oren...

 

Groetjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zou temperatuur een probleem zijn.

wat een airco uitblaast naar buiten is veel warmer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb je helemaal gelijk in... Al stress ik hem niet voor een aantal plantjes overigens betaal ik mij stroom gewoon dus dat zit ook goed.

 

 

mvg,

 

Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee hier heb ik nog geen energiebusje in de straat gezien. Wel n lange tijd terug. Had een digitale schakelaar maar werken opeens niet meer. terwijl ik dit keer genoeg geld had uitgegeven voor zo'n digitale. Heb nu weer lekker de analoge. en werkt weer beter. En me hok is prima. niemand heeft hier last van en zou hier achter kunnen komen. alleen dus zo ene helikopter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo medestressers ;) haha

 

ik draai met 2x 400w in de schuur, wel extra geisoleerd met glaswol.

vorig jaar uiteraard vanaf dat het mooi weer word elke week wel heli's over mijn huis (bij amsterdam).

uiteraard ik ook argwanend vooral als ze beginnen te cirkelen etc.

nu is het geval ik schijn net naast een aanvlieg route te wonen.

na toch de hele zomer met een k*t gevoel erover te hebben gehad kwam ik een mooie opmerking tegen hier op het forum.

nm. in angst leven is geen leven!!

ik heb er op gelet met slecht weer komen ze niet over, het is namelijk zo de ratten komen met mooi weer uit hun hol vandaan.

lekker rond vliegen, rijden en varen etc. van ons belasting geld je gaat namelijk toch niet werken met mooi weer is hun motto.

 

ik zou zeggen betaal je stroom gewoon, val niet op (geluid licht etc.) en zorg dat je hok veilig en in orde is als je verder je muil houd tegen de rest van de wereld moet het goed komen.

ga er van uit dat er 10tallen duizenden hokken zijn in ned. zou wel erg toevallig zijn als ze (terwijl je niet op valt) net jouw hok weten te scannen.

en trouwens mogen ze je niet voor jan met de korte achternaam scannen daar moet eerst een (mma) melding voor zijn binnen gekomen.

en 9 v/d 10 keer is een melding gekomen omdat je opvalt of heb verteld aan iemand.

 

is dat wel het geval en komen ze toch :huh: , hey if you cant do the time dont do the crime.

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik draai met 4x19x600 watt, vloog een helikopter over, ik heb meteen alles eruit getrokken, kutlocatie :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je lampjes savonds aangaan maakt het toch geen ruk uit dat ze vliegen overdag ...?

en voor 2 lampjes halen ze die apache niet uit het vet hoor

eigenlijk is het gewoon egoistisch om te denken dat ze je komen zoeken met een helicopter :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik jou was zou ik maar een koffer met een schone onderbroek en je tandenborstel klaar zetten in de gang :huh:

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies para shit ofniet.

laats hier politie aan de deur .

Ik vroeg wat is er??

Mijn auto blokeerde de weg.

mensen wees niet zo para . anders moet je er niet aan beginnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klopt ook. Maar daarom vroeg ik. wanneer gaan ze over tot actie? want als ze het zien vanuit de lucht dat je daar lampen heb hangen, gaan we dan meteen een surveilance sturen? of doen ze dat pas zodra er eerst klachten komen? maar voor de rest is alles goed en heb het nu ook in de avond aan alles. Komt goed. voor de rest weet geen hond t. groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het geen mileu polietie?

hier hebben ze ook 2x per week een vaste route.

 

sic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

afbreken je zooi

 

die zijn nu bijna klaar met het papier werk en dan gaan ze tot actie over

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Mister,

 

Aangezien je ergens in zeeland woont,heb je te maken met een helicopter die gasleidingen controleert,welke lopen vanuit Belgie richting Rotterdam.

Meerdere keren per week worden deze leidingen gecontroleerd op lekkages vanuit de lucht mbv een heli.

 

Grtz,

 

A-5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...