Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GroeneWiede

3x Royal Automatic

Recommended Posts

Eindelijk! mijn zaadjes zijn toegekomen! ik heb 3x autoflower besteld en zal deze gewoon binnen voor het raam laten ontkiemen en als ze twee weken oud zijn verhuizen ze naar buiten, tenminste als het zo'n mooi weer blijft!

de zaadjes zijn nu aan het ontkiemen in vochtige watten.

 

gallery_29013_11908_4051535.jpg

 

gallery_29013_11908_4492966.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijk me een mooi soortje die Royal Automatic dus ga je volgen.

 

voor het raam laten ontkiemen

 

Let op dat ze niet te veel strekken.

 

Succes, zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het zulk mooi weer blijft is achter het raam binnen zonde, gaan ze alleen maar van strekken en krom naar het licht groeien. Evt. kun je ze 's nachts binnenhalen, maar zelfs de nachttemperaturen zien er voorlopig erg gunstig uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als het zulk mooi weer blijft is achter het raam binnen zonde, gaan ze alleen maar van strekken en krom naar het licht groeien. Evt. kun je ze 's nachts binnenhalen, maar zelfs de nachttemperaturen zien er voorlopig erg gunstig uit.

 

jup! ik zou ze alleen maar voor het raam zetten als het weer wat minder wordt, hopelijk wordt dit niet het geval!

heeft er iemand ervaring met dit soortje? ik weet er namelijk niet zoveel over en er is niet veel over te vinden

Share this post


Link to post
Share on other sites
jup! ik zou ze alleen maar voor het raam zetten als het weer wat minder wordt, hopelijk wordt dit niet het geval!

heeft er iemand ervaring met dit soortje? ik weet er namelijk niet zoveel over en er is niet veel over te vinden

Deze Royal Queen Seeds Royal Automatic zijn erg makkelijke beginner plantjes.

Je kan weinig fout doen, in de grond stoppen en water geven is het enige wat je hoeft te doen.

Natuurlijk kun je door voeding etc de opbrengst maximaliseren maar als je net begint, Is het door puur water te geven al goed genoeg.

EN haal je er al makkelijk 30 gram af.

 

Op www.royalqueenseeds.com staat trouwens bij genetic background: different types.

Maar deze plant stamt voornamelijk af van de Ruderalis Sativa.

 

Ik heb er zelf nu 5, Ik zet ze smorgens voor ik na het werk ga in de tuin neer.

En Savonds als het donker word zet ik ze binnen neer in een lege kamer met de raam een stukje open zodat hij genoeg zuurstof krijgt. Maar wel lekker op temperatuur blijft (18 graden)

Edited by CryCall

Share this post


Link to post
Share on other sites
Deze Royal Queen Seeds Royal Automatic zijn erg makkelijke beginner plantjes.

Je kan weinig fout doen, in de grond stoppen en water geven is het enige wat je hoeft te doen.

Natuurlijk kun je door voeding etc de opbrengst maximaliseren maar als je net begint, Is het door puur water te geven al goed genoeg.

EN haal je er al makkelijk 30 gram af.

 

Op www.royalqueenseeds.com staat trouwens bij genetic background: different types.

Maar deze plant stamt voornamelijk af van de Ruderalis Sativa.

 

Ik heb er zelf nu 5, Ik zet ze smorgens voor ik na het werk ga in de tuin neer.

En Savonds als het donker word zet ik ze binnen neer in een lege kamer met de raam een stukje open zodat hij genoeg zuurstof krijgt. Maar wel lekker op temperatuur blijft (18 graden)

 

Cool! ik ben blij dat dit een makkelijke plant is, het is namelijk mijn eerste keer, dus liefst iets simpels!

 

even een update:

 

de zaadjes zijn ontkiemt en ik heb ze in bekers met gaten erin langsonder gestoken, ik zal deze bekers voor het raam zetten tot de plantjes 10cm zijn, dan kunnen ze naar buiten, mits met goed weer!

 

gallery_29013_11908_3170750.jpg

 

 

Mogen de bekers buiten in de zon staan? het zijn doorzichtige misschien slecht voor de wortels?

of is binnen achter een raam of binnen in het donker beter?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou gewoon wat tape om je bekertje heen doen;)

het zou mooi zijn als de royal autos 30 gr per plant zouden opleveren

maar ik weet niet of dit zo vroeg ook al lukt

ik heb ook 3 RA's in volle grond staan hopen dat ze flink gaan knallen :P

Succes met je kweekje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag 1 plantje in een grote pot gezet, je zou versteld staan hoe diep die wortel al zat en mijn plantje was nog geen 8cm hoog!

Ik heb wel één probleem, ik ben kotstudent nu moet ik vanavond weer weg en kan ik heel de week niet voor mijn plantje zorgen, maar moeder zal ze water geven. Ik maak mij vooral zorgen om de nachtvorst, ik las op de site van het kmi.be dat er nog nachtvorst kan zijn op sommige plaatsen!

Hoe bescherm ik mijn plantje daarvan? ik ga niet vragen aan mijn moeder om de plant binnen te gaan zetten want dan moet ze zeulen met die "zware" pot (moeders gg:p)

Ik dacht aan een fles met de onderkant afgesneden en wat gaten erin erover te zetten?

 

gallery_29013_11908_2767423.jpg

 

gallery_29013_11908_2787418.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

even een update:

 

de groei is wat traag gegaan vindt ik, de dagen waren misschien nog tekort en de nachten wat te koud, daar zal ik nu geen problemen mee hebben, het wordt tijd dat de bloei erin schiet!

 

gallery_29013_11908_1509833.jpg

 

gallery_29013_11908_4575183.jpg

 

gallery_29013_11908_4552233.jpg

 

gallery_29013_11908_4362131.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit :)

ik heb zelf ook royal automatics staan dus ga dit verslagje mooi volgen om te kunnen vergelijken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het een kwaad kunnen om al wat bloeivoeding te geven? ( heb geen groeivoeding) ik denk dat de bloei er zeker binnen een week of 2-3 zal inschieten..hoop ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwart to halve dosis geven dan :)

 

succes met je royals :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 35 sinds ontkieming en nog altijd geen bloei bij de autoflowers:( iemand een idee hoe ik een handje kan helpen om de bloei op gang te krijgen?

 

thanks!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dag 35 sinds ontkieming en nog altijd geen bloei bij de autoflowers:( iemand een idee hoe ik een handje kan helpen om de bloei op gang te krijgen?

 

thanks!

Jep , geduld is een schone zaak !

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad gewoon afwachten ze zijn echt nooit 8 weken seed to harvest .

Had er een van 11 weken ongeveer :)

 

 

grtz kingkroon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nouja met 11 weken kan ik nog leven :lol:

hopelijk haal ik er toch minimum een grammetj of 30 van af per plantje dat zou mooi zijn! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

argg maighty!

 

ziet er goed uit! je planten lopen net wat voor op de mijne (ook royal automatics)

 

heb je al enig teken van (voor)bloei?

 

Keep it up!

 

CC

Share this post


Link to post
Share on other sites
argg maighty!

 

ziet er goed uit! je planten lopen net wat voor op de mijne (ook royal automatics)

 

heb je al enig teken van (voor)bloei?

 

Keep it up!

 

CC

 

Nope bij mij nog geen tekenen van bloei, de pistels enzo zijn wel al zichtbaar maar dat is al 2 weken zo, hopelijk wat beter weer.

Dat die bloei er maar snel inkomt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijven geinige dingen die autoflowers.. zelf nog nooit gebruikt misschien in de toekomst een keertje.

 

Hoe had je ze nou tegen de nachtelijke vorst beschermd? want dat heb je niet verteld :)

 

Is het niet beter om te wachten met bloeivoeding tot de eerste "bloem" verschenen is? ipv dat er alleen een haartje is en dan al geven?

 

Keep up the good work. en ik ga voor gemiddeld 33 gram per plant :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er een fles boven gezet in de 2eerste weken groei, plantj bleef stabiel doorgroeien :lol: de nachten waren tegen mei ook niet meer zo extreem koud.

 

ik ga inderdaad nog wat wachten met die bloeivoeding, ik geef nu wat rozenkorrels met (NPK 16,18,25), dit is wat meer geschikt voor de groei.

 

vanaf de eerste bloemen begin ik met Terra Flores en dan 3 weken voor afrijping 1 weekj met PK13/14.

 

hopelijk kom ik dicht bij die 33gram :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is nog niet veel veranderd sinds de laatste shoot, 'k zal dit weekend nog eens wat foto's trekken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie dat de voorbloei er al deftig begint in te komen, al een hoop witte haren!

 

gallery_29013_11908_3341835.jpg

 

gallery_29013_11908_3177494.jpg

 

gallery_29013_11908_585992.jpg

 

gallery_29013_11908_2654929.jpg

 

gallery_29013_11908_4017545.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten , maar die grote hangt wel erg slapjes ...

 

. of zie ik dat verkeerd ?

 

 

 

 

succes

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...