Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HighLife

Autoflower tafel - 5 soortjes

Recommended Posts

@ gamezz

Dankje gast ! Het was welles waar niet veel hasj.. met de 2e ronde erbij denk ik 2/3 gram ;) Ah.. wel lekker om te mixen :wacko:

Jij ook veel rook plezier van je Oogst :D Je komt volgend jaar gewoon weer joinen toch ? :D

 

 

@ Cannabis for all

Dankje dankje !

Henkes Lolland ? Geen herma's erin gehad ? Heb je een zadenkweek gedaan of heb je zaden tussen de (wiet) toppen weggepullekt ?

Ik heb hier nog een 300 HL zaden liggen.. maar vertrouw het niet helemaal na die vervelende berichten. Daarnaast was mijn Henkes Lolland ontzettend fluffy.. En de Denen zelf zijn er ook niet positief over..

Toch.. tja.. toch ga ik volgend jaar wel weer zetten maar dat zal niet al het zaad worden van de Henkes..

Ik ben er nog niet uit..

Wanneer waren jou Henkeses klaar. (zaad planten moeten natuurlijk iets langer)

 

 

@ zODd

Dankje ZoDd :nerd We hebben ons best gedaan .. Gelukkig een tuin op het zuiden.. en ze hebben elk zonnestraaltje mee mogen pakken :P

Big Devils werden groot dit jaar ! de grootste was zo'n 1.50 meter samen met een auto ak die dit jaar ook 1.50 meter werd !

Wel veel autoflowers die pas heel laat hun geslacht lieten zien.. Ik hoop dat dit volgend jaar wat duidelijker wordt..

 

 

@ wakki

Hee kerel ! ik heb het mooi gedaan ? kijk naar je eigen !! :rofl Je hebt de meest compacte toppen weten te kweken van de guerilla's ! petje af naar jou toe ! :wOOt

 

Volgend jaar komen ze ook bij jou weer ;) ik heb nog wel wat voor je liggen? :huh:

 

 

 

@ All

 

En bijna is het kweekjaar 2011 afgesloten. Een jaar met veel extremen.. Het begon zo mooi, te mooi...

Later kregen we alle shit.. ;)

Desalniettemin wist menig kweker hier toch een voortreffelijke oogst te behalen. Toppers !

 

Voor mij was dit jaar vooral een jaar van de zaden. Ik heb me vooral gefocust op het (secuur) voortplanten van de soorten die ik in handen heb gekregen.

Dat is me aardig gelukt en zal jullie de foto's van de totale opbrengst aan zaden snel even laten zien :P

Vanavond heb ik de laatste zaad plant leeg gepulkt en ben nu klaar met drogen etc..

Alleen de zaden nog selecteren en het is klaar !

 

Alles loopt nu naar het eind:) Ook wordt het al een stuk rustiger op het forum..

 

Voor de geïnteresseerden, ik heb natuurlijk te veel zaad voor mezelf..

Dus als iemand nog belangstelling heeft in autoflower zaden en je hebt wat moois te bieden qua vroeg bloeiers dan ben je van harte welkom :no !

 

 

Tot binnenkort !

 

HighLife :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee lui,

 

 

Zoals beloofd wil ik jullie de opbrengst van mijn zaden kweekjes laten zien. Nog niet eens álles staat er op.. Ik moet nog een Auto AK uit pulken..

 

Ik ben er dik tevreden mee! :verrygood

 

Overzicht..

gallery_19927_11898_289873.jpg

 

Danish Gold :o ! Volgend jaar voor het eerst zelf proberen ;)

gallery_19927_11898_57325.jpg

 

ADH zaden

gallery_19927_11898_782902.jpg

mooie nootjes :D

gallery_19927_11898_55873.jpg

 

De Auto Ak X Big Devil - - - Big Devil X Auto AK

Van de autoflower spot. Deze moet ik nog selecteren zoals je ziet...

gallery_19927_11898_653248.jpg

 

Zaden van een lekkere buitensoort! Hier worden volgend jaar zeker een leuk aantal van ingezet :showoff:

gallery_19927_11898_653908.jpg

 

Lowberry (Strawberry Haze X Lowrider#2) En Minefield's

gallery_19927_11898_432669.jpg

 

Henkes Lolland zaad

gallery_19927_11898_90442.jpg

 

Royal Dane zaad

gallery_19927_11898_714232.jpg

 

 

Heel veel mooie donker bruine nootjes bij elkaar :icecool

gallery_19927_11898_417119.jpg

 

gallery_19927_11898_305683.jpg

 

 

Dus wie nog wat ruilen wil doet maar een PM. :huh:

 

Te ruil:

 

Auto Diesel Haze

Royal Dane

Big Devil (+ kruisingen)

Henkes Lolland

 

 

Bedankt voor al jullie toffe reacties, hulp en gezelligheid !

Ik wens jullie allemaal een goede winterslaap toe en dan hoop ik dat als we ontwaken in maart/april, we allemaal weer van de partij zullen zijn.

 

Slaap zacht :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal zeer mooi uit :verrygood

 

 

grtz RNL88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...