Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dutch Ganja

3x Heribei Fem - op naar de 4 meter

Recommended Posts

High,

 

Nieuw jaar , nieuwe kansen...

Vorig jaar ondanks de slechte zomer en nazomer een ontzettend goed resultaat weten te behalen in mn kas met het tot nu toe weinig gebruikte soortje LSD van Barneys Farm ( zie mn verslag van vorig jaar , http://www.wietforum.nl/Barneys-Farm-LSD-t69971.html ) . 1200g droog van 2 planten waarvan 902g van 1 plant :nerd Planten waren ongeveer 4 meter hoog, en net zo breed :P

 

Dit jaar ga ik dat proberen te overtreffen met de Heribei :o

Opstelling is 3x Heribei fem. Waarom niet meer ? Als het net zulke planten worden als vorig jaar ben k 4 maanden aan het knippen , en het blijft toch een hobby voor me :lol:

 

Zaadjes zijn al ontkiemt en zullen deze week naar de kas verhuizen , foto's volgen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes!

 

Wat zijn de afmetingen van de kas? Een foto zou niet misplaatst zijn...

 

Saibot.

 

EDIT: Ik ben net even gaan kijken op je topic van vorig jaar en blijkt het nu even geen klein, zelf-bouw kastje te zijn. Mooie kas heb je daar man!

En natuurlijk nog veel mooiere planten, inderdaad een verbluffend resultaat, zoals je zei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw. Leuk dat je er dit jaar weer voor gaat DG :P

Ik hoop dat het te overtreffen is !

Heb je nog extra/ extra's op het menu staan om ze nog meer te verwennen als vorig jaar ? :)

 

Het soortje zit zeker goed :)

Lees ik alleen maar positieve verhalen over ! :)

 

 

Heel veel plezier dit jaar. En hopen op wat moois :)

 

 

Grts HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ga ik voor zitten en leuke soort die Heribei.

Dat het nog meer dan vorig jaar mag opleveren.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

super dat je weer voor de bomen gaat..!

hopen dat je vorig jaar overtreft, het soortje geeft iedergeval wel de mogelijkheid tot een top ronde..

 

Blijf je zeker volgen..

Succes, mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

pff heerlijke weertje nu al hopelijk blijft het zow

 

dat je vorig jaar mag over treffen ben nu ook bezig in een kasje

maar helaas kunnen ze geen 4 meter worden. Maar wat een potentiele wiet komt eruit zon kasje he

Doet niet veel onder voor een goed binnenwietje.

 

mooie kas en een heerlijk soortje lijkt me.

Wens je het beste toe :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

TERRRINGG wat een plant vorig jaar!

 

Ik ga je zeker volgen, kdenk dat ik nog heel wat van je kan leren ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

over dat 4 maanden knippen: sommige growshops verhuren knipapparaten. bij de growshop bij mij in de buurt kost dat 45 euro per dag. dit kan je overwegen, dan ben je zo klaar met knippen.

Edited by WiedeWeerga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danku allen voor de reacties :P

 

Wat ben ik van plan anders te doen dan vorig jaar ?

 

- Had vorig jaar last van lichte fusarium bij de planten die dicht bij de ruit stonden. Heb het idee dat het met de grond te maken had op dit stuk van de kas. Heb ze dit maal verder bij de ruit weg gezet, in nieuw gegraven gaten. Hierdoor hoop ik eerdere besmetting te voorkomen! Hierbij wil ik toevoegen dat ik schimmels van BAC heb toegevoegd om een beter bodemleven te creëren.

 

- Wat mij vorig jaar duidelijk is geworden is dat bijvoeden in volle grond tijdens de groei eigenlijk overbodig is. Naar mijn idee werkte dit eerder tegen dan mee. Dit ga ik dus ook minderen.

 

- Meer & eerder toppen voor een bredere plant die meer zon vangt. ; Vorig jaar ook goed bevallen, alleen was ik eigenlijk veelste laat met toppen. Dit ga ik dus eerder doen, en meerdere keren bij alle vertakkingen. Dit zal ervoor zorgen dat ik tijdens de bloei meerdere hoofdtoppen heb. Enkele grote hoofdtoppen veroorzaken naar mijn idee sneller rot door de omvang. Door veel verschillende hoofdtoppen te creeren zullen deze in omvang wellicht minder groot zijn, alleen zal het eindresultaat beter zijn.

 

- Kleine vertakkingen eerder verwijderen ;Door dit toe te passen creëer ik meer ruimte voor de grote vertakkingen waardoor er weer meer licht ( licht is gewicht ) doorkomt. Alle kleine beetjes helpen! Vorig jaar heb ik ook dit te laat gedaan.

 

- Teldor van Bayer ; Vorig jaar goede ervaring mee. Dit jaar frequenter behandelen om zo toprot nog meer tegen te gaan.

 

- Doordat ik de plaatsing van de planten heb veranderd ten opzichte van vorig jaar heb ik betere ventilatie. De planten staan nu recht onder een ruit die open kan. Betere ventilatie = minder vocht dus minder kans op rot.

 

Door deze betere voorbereiding hoop ik op een beter resultaat dan vorig jaar. Ondanks dat vorig jaar een goed jaar was heb ik weer heel erg veel bijgeleerd. Je bent met deze hobby NOOIT uitgeleerd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

lap, nog een thread bij om dagelijks te checken !

 

Ik ga dit zeker volgen ...

 

Hopelijk overtref je de resultaten van vorig jaar

en zelfs al heb je evenveel, dan is dat nog een

monsteroogst voor zo'n klein aantal planten !

 

succes ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan lekker! Groeit als, tja , wiet ? Als het de hele zomer dit weer is heb ik een grotere kas nodig :huh:

Plantjes zijn nu 10 dagen boven de grond, en staan sinds 19 april in volle grond...

 

med_gallery_23743_11937_1141683.jpg

med_gallery_23743_11937_960077.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dan heb je zeker een grotere kas nodig heheh of je moet ze ng gaan verduisteren hahah

wat een weertje he :huh: teken ik voor tot eind oktober

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben wel eens benieuw naar die heribeiplantjes... Heb even getwijfeld dit soortje te zaaien. Zal het zeker opvolgen, alvast succes!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je niet een knipteam ter beschikking???

Ik zou er meer plaatsen, plek genoeg in die kas!

Succes met dit kas-seizoen :huh:

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes man, ik ga je zeker volgen.

 

groei ze,

 

gz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe staat ie ervoor dan ? Dutch ?

 

Ik heb er ook 4 in kas gezet ook 3 Heribei's en 1x Killing Kush...

 

Maar krijg net van knutsel te horen dat vanaf vrijdag et aan lichturen pas correct is en eigenlijk volgende week vrijdag pas perfect is..

 

Maargoed we zien et wel toch ? Denk dat et voor mij wel los zal lopen hoop voor jou ook :verrygood

 

Gr.. JNK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik met een update! Planten gaan erg goed, mede door het stralende weer. Op donderdag 5 mei de plantjes getopt , groeien gewoon keihard door zonder ook maar enig moment van stress. 4e plantje is erbij gekomen, was op vrijdag 6 mei boven de grond en vandaag ( 9 mei ) naar de kas gebracht ! Nog nergens sporen van ziektes of wat dan ook! Gaat super ! Geen voeding meegegeven tot dusver ! Plantjes zijn erg vol , internodes zitten dicht op elkaar, komt ook wel door de vele zonuren per dag natuurlijk! Ik laat de foto's verder het woord doen!

 

@ JNKIE ; dat van die lichturen zal wel loslopen met het weer van de afgelopen weken ;)

 

med_gallery_23743_11937_420790.jpg

med_gallery_23743_11937_866025.jpg

med_gallery_23743_11937_1702911.jpg

med_gallery_23743_11937_253545.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaan weer bomen worden Dutch Ganja! Leuk dat je ook de Heribei heb gekozen, ben benieuwd wat ze bij jou gaat doen (je loopt een stuk voor op de mijne).

 

Blijf 'm volgen! Veel succes!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe Ganja B) Hij gaat gewoon weer lekker ;)

Ja die van mij gaan ook hard ga er deze week weer ff heen ff kijken.. En dan foto's maken heb onlangs ook topic geopend ;)

Ben nog wel x tussendoor geweest alleen telefoon leeg en weer camera vergeten B) Maar blijf je volgen man

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

He DG, ik ga je weer volgen man. ;)

waren mooie planten vorrig jaar.

ik gun je een nog mooiere kweek.

ben benieuwd wat de heri gaat doen in de kas.

 

Grtn Erazer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zier er gezond uit en je bent er vroeg bij dit jaar, garantie voor bomen ;)

IK verwacht veel heribei verslagen te gaan zien op het forum dit jaar, veel kweek plezier dit buiten seizoen

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd wat het wordt. Heb je toevallig nog zoon kas over ?

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

En we gaan vrolijk door! Plantjes gaan erg goed, zijn nu al net zo breed dat als ze hoog zijn :lol:

Dus verwacht er aardig wat van als dat zo doorgaat!

Geef nog helemaal geen voeding of iets dergelijks, alleen een beetje water wat ik binnenkort al ga afbouwen, zodat ze zelf voor de watervoorziening kunnen gaan zorgen !

 

De foto's! :

 

med_gallery_23743_11937_954168.jpg

med_gallery_23743_11937_1095055.jpg

med_gallery_23743_11937_1536185.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk bezig zo Ganja :lol: Ik ben gister bij mijne wezen kijken ik denk dat ik ze vanaf nu al helemaal geen water meer geef grond was nog vochtig en ff wat dieper zit die klei dus he ? :) Heb ze gister nog beetje bacto gegeven en doen ze et maar mee :)

 

Maar he jij ben al ff stukkie verder je had ze ook wel ff wat eerder staan he ? :wacko: Zit ook nog te twijfelen om ze toppen... Blijf die van jou ook zkr volgen..

 

Gr

 

JNK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo weer even een update van mijn kweekie!

De damus gaan erg hard, zitten nu rond de 70cm en zijn mooi groen zoals op de foto's te zien :)

Nog geen last van bladproblemen, lichte vorm van fosfor tekort dus klein beetje bij gaan voeden!

Plantjes hebben vanaf vrijdag tot vandaag zonder water te geven gestaan, en stonden er nog keurig bij, dus het grondwater voorziet ze al !

 

Ze worden al aardig breed, ben benieuwd wanneer ze gaan voorbloeien! :)

 

med_gallery_23743_11937_1656839.jpg

med_gallery_23743_11937_5770177.jpg

med_gallery_23743_11937_3149229.jpg

med_gallery_23743_11937_4699884.jpg

med_gallery_23743_11937_224266.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...