Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vagesnuiter

Amnesia haze Twin 120 tentje

Recommended Posts

@B-meister

 

Nee man niet nodig temp zit nu na wat gekloot te hebben rond 29graden dus dat is net aan :)

Overdag is het 32gr en soms 33gr maarja het is even niet anders ze moeten even door die groei periode heen komen daarna kunnen we lekker snachts draaien :P

 

@Pietje wiet

 

Dat zou een mogelijkheid zijn ja maar een cm lager in de aarde is het gewoon nog nat.

Ik wil het zo houden wil er geen folie opleggen dit inverband beestjes.

Als je je grondje een beetje droog houd (toplaagje) dan heb je minder kans op beessies in je aarde :)

Maar het zou wel een optie kunnen zijn maar ik laat het zo evengoed bedankt voor het mee denken :)

 

graag gedaan!!

 

ik blijf je zeker volgen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pietje dat mag hoor mijn toestemming heb je :P neem er maar een abo op :)

 

Nou heren en dames of course..

We zitten nu in week 2 van de groei..

 

Dag 20 vanaf zaad

Dag 12 groei

Temp: 21min en 32,7max

LV: 40%

 

Voeding: 15ml groei Bac en 0,5ml Roots en een beetje Bacto

 

Hier nog een paar foto's die ik vanmorgen heb binnen gekregen...

Van de week ga ik weer even langs kijken of ik al iets ken gaan binden, buigen en of knakken want wil ze uiteraard heel erg laag houden.

Ze zijn lekker groen en groeien goed. Toppen van de planten is ook goed gegaan van de week de uitlopers even toppen.

 

gallery_24043_11827_305073.jpg

 

gallery_24043_11827_65891.jpg

 

gallery_24043_11827_187412.jpg

 

gallery_24043_11827_15391.jpg

 

De 18liter pot is bijna niet meer te zien :)

 

gallery_24043_11827_320493.jpg

 

gallery_24043_11827_257609.jpg

 

gallery_24043_11827_133832.jpg

 

 

Voor me gevoel worden de planten toch wel een beetje gedrukt door de 600watter die erboven hangt en ben hier wel blij mee.

Bij mij gingen de planten eerst de hoogte in daarna pas werden ze breder maar hier gaan ze eerst de breedte in en dan de lengte denk ik :)

We zien het wel hoe het verloopt als de temp maar redelijk blijft dus hopen op wat koeler weer :)

 

LAterrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klein updatetje ;)

 

Even paar foto's van hoe ze er nu bij staan. Morgen even toppen weer en kijken of we moeten knakken, binden of buigen.

 

Beetje overbelicht maar oke het is wel te zien.

gallery_24043_11827_75147.jpg

 

gallery_24043_11827_421349.jpg

 

gallery_24043_11827_377922.jpg

 

Boven af fototje :huh:

gallery_24043_11827_468985.jpg

 

Deze is iets minder belicht.

gallery_24043_11827_399031.jpg

 

We blijven tot volgende week woensdag op 18/6 daarna schakelen we over op 12/12 we hebben dan 3 weken voorgegroeit en moet voldoende zijn denk ik.

Als iemand anders denkt dat we nog even door kunnen hoor ik het graag. Heb Amnesia nog nooit eerder gezet namelijk.

 

Dat was het weer voor vandaag.....

 

LAterrrrrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag de planten naar de kanten gebonden

zal morgen even wat foto`s maken en naar spikey toe sturen

plantes doen het goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja leuk he :verrygood alle dames hangen zowat op de grond nu maar ze zijn zeker de helft lager nu ;) nu kunnen ze lekker weer omhoog groeien :verrygood

 

Gaat helemaal goed komen vanaf vandaag ook op 12/12 gegaan dus let the bloei maar beginnen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallowa,

 

Heb weer wat foto's ontvangen van Snuiter en zal ze hier onder even posten.

Dit was met licht uit en als goed is krijg ik er straks nog een paar met licht aan.

Er valt goed te zien dat ik heb zitten binden. Nu maar hopen dat ik ze laag kan houden zoniet ga ik gewoon nog wat buigen en knakken en eventueel nog meer naar beneden binden.

Vandaag was de eerste dag op 12/12.

 

gallery_24043_11827_31336.jpg

 

gallery_24043_11827_38581.jpg

 

gallery_24043_11827_372939.jpg

 

gallery_24043_11827_185847.jpg

 

gallery_24043_11827_348783.jpg

 

Ze zijn zeker de helft lager nu als dat ze waren. Dit probeer ik ook zo te houden aangezien ze nog door zullen groeien in de bloei.

We hopen op 5 vrouwen want meer dan 5 zullen er niet in komen te staan. Zodra geslacht duidelijk is gaan we selecteren en hebben we meer vrouwen dan zullen dat zaad moeders worden.

Dus we hopen dat er minimaal 1 man bij komt meer zou ook prima zijn :verrygood

 

LAterrrrrrrr

 

 

[edit] Hier is de rest van de picturessss

 

gallery_24043_11827_401321.jpg

 

gallery_24043_11827_227122.jpg

 

gallery_24043_11827_214885.jpg

 

gallery_24043_11827_358117.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Spickey!

Looks nice man!

Jammer dat je nog moet selecteren anders had je daar een mooie volle tent gehad.

Hopen dat ze na het selecteren nog ff goed doorknallen zodat je tent wel vol komt!

Ben nu klein testje aan het doen met ormus.

Ben benieuwd of het bij onze dames net zo goed werkt als bij vruchten en andere resultaten die ik gezien heb.

Succes nog met je ronde!

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx spikey voor de pics

ze zijn al aardig naar het ligt toe gegroeid zoals je al gezegt had :verrygood

zal morgen ff de beestjes (trips) bestrijden :verrygood met bac vitality plus als ze niet weggaan behandel ik het volgende week nog keer werkt het dan niet ga ik over op beestjes.

van de week volgen er weer meer pics

 

laterrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thommytt B) jij ook hier :P Ken me nergens meer verbergen voor jou :verrygood

 

Ik ben benieuwt naar je plantjes als je straks dat spul mee geeft :)

Had al wat opgezocht erover en zou moeten werken maar of het geschikt is voor cannabis plants? I dont know :D

Die Amnesia x Lowriders die op me balkon staan die gaan ook lekker :) Wil het geslacht weten dus ze moeten even sneller door groeien zodat ik er even een stek vanaf ken halen :).

 

De Amnesia in de tent ach we zien het wel er blijven er zowieso 5 in staan die willen we een beetje de ruimte geven ;)

Mocht het niet veel worden dan trappen we er nog wel wat Powerplantjes in :verrygood

Maar 5 Amnesia dames is prima wil het even gedoogd houden en geen gezeur aangezien dit de eerste keer is op die locatie.

Even kijken hoe het gaat met de buren en zo ;) Als alles goed gegaan is dan kunnen we gaan kijken voor een keertje een leuke tent vol.

Dat zullen dan Powerplants worden of ik heb nog een leuke kruising liggen White Widow x Santa Maria en heb ook nog ww x NLX.

Deze zullen lekker snel klaar zijn heb ik gehoord dus moet goed komen ;)

 

Wat betreft Vage Snuiter bespuit ook je medium (aarde) en je plantjes van boven af en van onder af raak elke milimeter om die bastards uit te roeien!

Dus ik zou zeggen doe je best en wilt het niet lukken roep je maar :) na het spuiten laat je de boel even gaan en dan kijk je volgende week nog even goed rond en bespuit de boel dan nogmaals een keertje.

Al is het alleen voor de zekerheid! Je zal er maar net 2 missen van die leiersss dan zit je binnekort weer met een hele infasie :lol:

 

Doe ook die panty maar voor je inlaat zoals het eerst ook zat. Dan is de kans ook iets kleiner willen ze weer binnenkomen.

Nou verras me van de week maar even op nieuwe foto's :) en laat me maar weten als we weer moeten binden :)

 

LAterrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey vage dat ziet er goed uit. :verrygood

Heb even een abo'tje genomen op deze kweek. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag de plantjes bestrijd tegen trips.

heb vanmiddag nog een paar foto`s gemaakt en verstuurd naar spikey zodat hij ze der op kan zetten voor mij.

heb de panty ervoor gedaan vandaag maar houd een hoop lucht tegen (panty ging erg hol staan) heb hem vanavond weer verwijdert en de slang in de ruimte gegooid werd te koud in de tent met lamp aan temp. was rond de 17 graden. maar nu is de temp opgetrokken naar 26 graden.

van de week wer updates

 

later

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou daar zijn ze dan :verrygood

 

Je kunt in ieder geval niet zeggen dat het een fotoloze topic is :verrygood

 

gallery_24043_11827_121215.jpg

 

gallery_24043_11827_3425.jpg

 

gallery_24043_11827_23941.jpg

 

gallery_24043_11827_347394.jpg

 

gallery_24043_11827_243682.jpg

 

gallery_24043_11827_164267.jpg

 

gallery_24043_11827_193139.jpg

 

gallery_24043_11827_281632.jpg

 

LAterrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag laatste keer groei voeding mee gegeven :verrygood volgende week gaan we over op de bloei voeding :verrygood

heb foto`s gemaakt en naar spikey gestuurd hij zal ze er weer voor me uploaden

van de week meer updates

 

laterrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Vage daar zijn ze dan ;)

 

Ik kom van de week even bij je langs om te kijken.

Ken ik meteen weer even gaan binden indien nodig en kan ik misschien ook al geslacht zien daar wil ik niet te lang mee wachten :lol:

Komt goed hier zijn de foto's :verrygood

 

gallery_24043_11827_91908.jpg

 

gallery_24043_11827_307550.jpg

 

gallery_24043_11827_142505.jpg

 

gallery_24043_11827_351854.jpg

 

gallery_24043_11827_128598.jpg

 

gallery_24043_11827_387805.jpg

 

gallery_24043_11827_70448.jpg

 

gallery_24043_11827_148217.jpg

 

gallery_24043_11827_384847.jpg

 

gallery_24043_11827_511750.jpg

 

gallery_24043_11827_87146.jpg

 

gallery_24043_11827_462424.jpg

 

gallery_24043_11827_342471.jpg

 

gallery_24043_11827_8944.jpg

 

Nou kerel volgend weekend maar weer pictures maken ;)

 

Zie je later knul :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo hé ziet er echt mooi uit! mooie donkere bladeren, hier en daar een klein geel vlekje, zoals 4e foto rechter bakje zie je een puntje geel, denk niet dat het echt veel kwaad kan :verrygood maar kzou er toch ff op letten :verrygood

 

Ik ga je zeker volgen en succes met je mooie amnesia heesjes :lol:

 

Greetz Skillz

Share this post


Link to post
Share on other sites

No big deal man dat blaadje vangt gewoon geen of weinig licht de rest is allemaal knal groen! :verrygood

Als je ergens iets ziet is het waarschijnlijk nat geweest omdat het lastig water geven is als het veld zo vol is ;) toch Vage?

 

Maar ze gaan lekker ze groeien lekker door morgen maar weer even kijken of we ze weer gelijk kunnen krijgen.

Geven we ze weer even wat bondage les :verrygood zijn we ondertussen goed in geworden, dacht dat het niet echt mijn ding was maar vind het wel leuk!

Toen ik het de laatste keer gedaan had en thuis kwam heb ik meteen me wijffie aan het bed vast gebonden ;) nu ik het er over heb zal der maar weer is even los halen ze licht er nu alweer ruim een week :lol:

 

LAterrrrrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

gister de plantjes nagekeken op geslacht bij 3 plantjes was te zien dat het mannetjes zijn

bij de rest was er nog niet zo veel te zien. ;)

we hebben ook de boel weer na beneden gebonden ;) ze groeien aardig hard

zal van het weekend weer ff pics maken

 

laterrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig je krijgt al groene tengels net als je vrouwtje hehe ;)

 

We laten ze nu even de hoogte in groeien en kijken het even aan want straks zit je met bonsai boompjes en dat is ook niet de bedoeling he ;)

 

 

Oja kerel hou die 2 plantjes voorin even in de gaten he waarvan ik dacht dat het mannen zouden worden B)

Zodra je kloten ziet hangen moet je ze maar omleggen want heb aan 1 man genoeg.

Zodra je vrouwlijke blonde haren ziet moet je me even bellen dan kom ik even langs B)

Dan kan ik even verder kijken voor je of er nog mannen of vrouwen tussen zitten.

Denk dat het in de komende dagen wel zichtbaar word want je zit nu in 2e week bloei toch?

Ik hou het niet meer zo goed bij hahahaha......

 

LAterrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

het geslacht is bekend geworden 7 vrouwtjes en 3 mannetjes

en spikey we zitten nu in de 2e week bloei en ze groeien als kool ;)

ik zal die andere mannetjes gaan kappen eigenzien jij ze niet meer nodig heb.

zal vanavond ff foto`s nemen en uploaden.

 

laterrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ik heb al 1 man en denk dat ik het daarmee wel ga redden B)

Kom maar op met de foto's en mooi dat het 7 dames zijn dan kunnen we de tent wat leger gaan maken ;) en daarna weer vol! ;)

 

Spreek je LAterrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag de 2 mannetjes omgelegt het andere mannetje is naar spikey gegaan

zou vrijdag al foto`s plaatsen maar toen lag internet er uit dus vandaar hier ze dan

 

gallery_30149_12031_360503.jpg

gallery_30149_12031_528479.jpg

gallery_30149_12031_283207.jpg

gallery_30149_12031_285931.jpg

gallery_30149_12031_391076.jpg

 

dit was het weer voor vandaag

 

laterrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopen dat de lage scheuten nog wat sneller groeien zodat er een egaal veldje komt.

Had je nog een beetje zitten binden? Of moet ik me bitches weer komen verzorgen? Krijgen ze weer bondage les :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopen Spikey? Je kan ze ook gewoon vragen/sturen te doen wat jij wil:

 

Hoofdtoppen naar de buitenkant van de tent (van het licht af) buigen zodat de onderste internodes/takken meer licht krijgen zou ik zeker doen. Gewoon een touwtje aan de rand van de pot maken, hoofdtop omlaag trekken, touw om de top heen slaan en terug aan de pot vastmaken zodat je de plant niet afknelt.

 

Hoofdtoppen toppen of knakken zodat de groei naar de lagere takken gaat.

Toppen zou ik niet meer doen met 14 dagen 12/12 hoewel de amnees wel 4 weken blijft doorgroeien, dus zou ook nog kunnen.

 

Iets meer groeivoeding (stikstof, N) geven en zorgen dat ze wat natter staan wil ook helpen met groeien. Zorg in ieder geval ervoor dat ze niet droog komen te staan, want dat remt de groei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiss bedankt voor je berichtje maar eigenlijk wat je verteld dat doen we al :lol:

 

We buigen en binden alles naar benenden. We geven genoeg water dus daar ligt het niet aan.

Toppen doen we al niet meer want daar vind ik het even te laat voor. Dit hebben we wel gedaan in de groei tijd.

Groei voeding hebben we gegeven tot de laatste dag van week 1.

 

De bloei komt er nu langzaam in dus we geven eigenlijk geen groei voeding meer mee.

We gaan beginnen aan een bloei voeding beurtje zoals aangegeven staat in ons schema.

Mocht het nodig zijn kunnen ze nog een klein beetje groei voeding krijgen maar denk niet dat het nodig is.

 

Knakken ben ik geen voorstander van dus dat gaat niet gebeuren. Ze hebben nog zat ruimte om te groeien dus ik laat het nu even gaan.

De grote jongens die uit steken daar vind ik wel een oplossing voor.

 

Omdat we nu 3 mannen hebben verwijderd is er weer meer plek voor de rest dus dat komt ook wel goed.

Er blijven er uiteindelijk 5 in staan om de ruimte goed te benutten.

 

@ Vage Snuiver uhm ik bedoel Snuiter :)

Kom van de week even langs ff kijken wat we aan die uitschieters kunnen doen :)

Dan kijken we de planten ook even na op eventuele beestjes als die aanwezig zijn.

Mocht dat het geval zijn dan spuiten we nogmaals met Plant Vitality nu het nog kan aangezien er nog geen buds zitten :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine update

 

3e week bloei

de vrouwtjes hebben als kool gegroeid.

heb paar foto`s gemaakt bekijk ze en zie het verschil met 5 dagen geleden.

 

gallery_30149_12031_343010.jpg

gallery_30149_12031_102235.jpg

gallery_30149_12031_146145.jpg

gallery_30149_12031_377822.jpg

gallery_30149_12031_120909.jpg

gallery_30149_12031_104572.jpg

gallery_30149_12031_392042.jpg

 

laterrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...