Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Junior Kweker

100x NLX Outdoor 2011

Recommended Posts

misschien ben ik te negatief maar ik zie dit topic waarschijnlijk over een maand of 2 al niet meer. Woont thuis, begint met NLX, waarschijnlijk geen plek om te verwerken en te drogen. Leuke plannen maar ondoordacht. Overtuig me!

Share this post


Link to post
Share on other sites
misschien ben ik te negatief maar ik zie dit topic waarschijnlijk over een maand of 2 al niet meer. Woont thuis, begint met NLX, waarschijnlijk geen plek om te verwerken en te drogen. Leuke plannen maar ondoordacht. Overtuig me!

 

Hoi slappy, jammer van deze ondoordachte reply..

ten eerste wat voor invloed heeft het nou dat je thuis woont als je een guerilla kweek hebt? helemaal niks.., voor deze mensen is het juist aantrekkelijk om te doen..

ten tweede ik kweek al 4 jaar buiten dus de ervaring en het wegdoen en het drogen etc etc is echt geen probleem, maarja het maakt ook allemaal niet uit..

iig, wacht even tot je wat pics etc ziet en de vordering van t gehele project voordat je zegt dat het een ondoordacht iets is anders lijkt het net of je zelf een ondoodachte reply maakt.. het was in feite alleen een kleine inleiding wat komen gaat..

 

blijf volgen zou ik zeggen,

 

grtzz :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
I agree... We want pics!!!

 

zal zsm leuke fotos online zetten!

 

grtzz :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou toch nog altijd voor andere soorten gaan, je kan toch makkelijk thuis (ongezien) ontkiemen en op de spot voorgroeien (net zoals ik doe, zie mijn verslag)

Je moet het natuurlijk wel wat meer in de gaten houden dan, stekken zijn makkelijker idd

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi slappy, jammer van deze ondoordachte reply..

ten eerste wat voor invloed heeft het nou dat je thuis woont als je een guerilla kweek hebt? helemaal niks.., voor deze mensen is het juist aantrekkelijk om te doen..

ten tweede ik kweek al 4 jaar buiten dus de ervaring en het wegdoen en het drogen etc etc is echt geen probleem, maarja het maakt ook allemaal niet uit..

iig, wacht even tot je wat pics etc ziet en de vordering van t gehele project voordat je zegt dat het een ondoordacht iets is anders lijkt het net of je zelf een ondoodachte reply maakt.. het was in feite alleen een kleine inleiding wat komen gaat..

 

blijf volgen zou ik zeggen,

 

grtzz :P

 

Dit leek mij typisch een topic waar we er elk jaar wel een hoop van zien, ambitieuze plannen maar geen ervaring of verder gedacht dan stekken de grond in beuken. Thuis wonen blijkt vaak nadelig te zijn omdat ouders meestal vreemd opkijken als zoonlief met kilos te knippen toppen binnenkomen. Blijkbaar is dat dus niet zo, dus ik wacht tot af. In oktober weet ik of ik (on)gelijk had.

 

Enne... beetje kritisch zijn moet af en toe he, dat helpt sommige mensen ook nadenken. Dat is niet op de persoon, wel op het plan.

 

EDIT; en met oktober bedoel ik waarschijnlijk eerder november...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit leek mij typisch een topic waar we er elk jaar wel een hoop van zien, ambitieuze plannen maar geen ervaring of verder gedacht dan stekken de grond in beuken. Thuis wonen blijkt vaak nadelig te zijn omdat ouders meestal vreemd opkijken als zoonlief met kilos te knippen toppen binnenkomen. Blijkbaar is dat dus niet zo, dus ik wacht tot af. In oktober weet ik of ik (on)gelijk had.

 

Enne... beetje kritisch zijn moet af en toe he, dat helpt sommige mensen ook nadenken. Dat is niet op de persoon, wel op het plan.

 

EDIT; en met oktober bedoel ik waarschijnlijk eerder november...

 

haha hoe kom je erbij dat ik geen ervaring heb jonge? kom nou man.. ik heb er a 4 buitenkweekjes opzitten, wil niet zeggen 100stks maar wel altijd rond de 50 planten.. En ik weet dat je het ook niet slecht bedoeld hoor..

En ik zal je wel moeten overtuigen met wat pics etc..

 

November?? het is geen amnesia he..

Share this post


Link to post
Share on other sites
November?? het is geen amnesia he..

 

Nlx heeft een bloeitijd van 9 weken, dus het zal wel degelijk november zijn om ze te oogsten :P

 

ben wel benieuwd hoe je die 100 planten gaat drogen en knippen

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha hoe kom je erbij dat ik geen ervaring heb jonge? kom nou man.. ik heb er a 4 buitenkweekjes opzitten, wil niet zeggen 100stks maar wel altijd rond de 50 planten.. En ik weet dat je het ook niet slecht bedoeld hoor..

En ik zal je wel moeten overtuigen met wat pics etc..

 

November?? het is geen amnesia he..

 

Je moet wel lezen he :P Ik nam aan dat dit een topic was van iemand met veel plannen weinig ervaring etc., "maar blijkbaar was dat niet zo".

 

En eind oktober is niet gek voor NLX hoor. Ik heb em niet vaak mooi afgebloeid gezien in NL. Maar veel succes natuurlijk.

 

@ganjabus

ik ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Junior: ga je nog wat gebruiken uit dit sticky-topic?

http://www.wietforum.nl/Botrytis-Cinerea-t79148.html

 

een ander ouder topic over een binnensoortje (bubblegum)-buiten is deze:

http://www.wietforum.nl/Mammoets-41-140-pl...lla-t58954.html

misschien kan je je voordeel ermee doen...

gr :P

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 jaar ervaring en nog steeds nlx stekken gebruiken? :P

 

ik denk dat je inmiddels al aardig bekend ben met rovral?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad zijn er een hoop van dit soort topics, weet niet hoe het met de voorbereidingen zit? plantgaten e.d. anders zul je het nog zwaar krijgen 100 gaten graven met dit weer +/- 25 Graden. Maarja de tijd zal het leren... Verras ons!

 

Gr bijster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sluit ik me bij aan.

 

Ben een aantal dagen geleden ook met mijn guerilla begonnen.

Heeft me flink wat zweet en energie gekost.. en dan was het nog tussen half 7 en 10 sochtens.

 

Ik wens je sterkte! :P

 

Dit topic hou ik in de gaten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele goede middag, kleine update vandaag..

 

Ben vandaag lekker bezig geweest met plek 1 klaarmaken voor morgen want krijg morgen me stekken binnen.. (morgen ook fotos van plek 2)

Ik weet het..zoals je kan zien gaan de planten heel erg dicht op elkaar staan maar heb de 2 plekken overschat en kan er max 70 stks neerzetten, op de ene plek 50 stks en de andere 20.., dusja hopelijk komt het allemaal goed :huh: (t zal iig een mooie groene bos worde ;) )

Zoals ik het altijd doe heb ik allemaal ronde gaten gegraven en op de bodem doe ik altijd het zand nog is 30 a 40 cm los maken voordat de grond erin gaat met kalk etc..

Morgen of overmorgen zal ik nieuwe fotos plaatsen met de plantjes erin en alles eromheen..

 

latrs mense :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee,

 

Dat lijkt me niet zo'n geschikte spot.. veel te weinig licht, vochtig, bosgrond/ zuur/ ..

Zelf was ik er niet aan begonnen.. ;)

 

Hoop dat je er wat leuks weet neer te zetten :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

hey hl

 

Tja het licht kan idd beter maar omdat er niet zo veel zon was hier bij mij vandaag leek het toch wat donkerder hoor ;)

De grond is helemaal niet vochtig juist maar lekker vruchtbaar en compact, wat ik in me hand had was puur de bovenlaag van circa 5 cm (oud gras takjes etc etc).. lijkt me juist een goede voedingsbron voor de bodem! of zie jij dat anders?? :huh:

iig thanx voor je rp!

 

grtss

Edited by knutsel
niet onnodig quoten AUB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel wil je er daar kwijt? 70? Ga ik weer even negatief doen; lijkt op bosgrond, weinig licht. 70 op elkaar worden sprieten, worden niet volwassen, ga je fluffy rot oogsten want het blijft allemaal nat in oktober en zo dicht op elkaar. Oke worst case scenario, ik weet het, maar kilos gaan daar echt niet gekweekt worden. 1 kilo droog is 5 a 6 kilo nat. Als je dat daar voor elkaar krijgt eet ik mijn schoen op.

 

edit; en met bosgrond bedoel ik dus zure grond. mischien dat kalk wel helpt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst wil ik nog even zeggen dat je niet hoeft te quoten als je direct reageert ..

 

 

Met 'vochtig' bedoelde ik niet de grond, maar de luchtvochtigheids graad.. Die mist die er blijft hangen + de wind die er niet goed doorheen komt...

 

70 kun je daar inderdaad nooit never niet kwijt.. Dat word niks. Dan kan je beter je energie steken in een verduister project o.i.d Maar zelfs dan is je spot ongeschikt ben ik bang.. :huh:

 

 

Maar.. nu even positief :wub:..

Het is nog niet te laat om een andere spot tot je te nemen.. ;) !

Er is nog tijd om een betere spot te vinden !

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad. Tijd zat. Ik heb nog niks gedaan aan mijn spots (want ook geen tijd) maar ik kweek wel voor thuis. Gaan pas een week of 3 later naar de spots. Tegen die tijd kan ik nog best wat gaten graven en jij ook!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey,

 

bedankt voor jullie feedback..

Het was de bedoeling dat ik er 50 op deze spot zou plaatsen en 20 op een andere waar ik ook aan gewerkt heb..

maar 50 is ook echt ietsje teveel idd..

Ik ga even goed kijken hoeveel ik er op deze spot kan neerzetten dat de planten nog redelijk wat groeiruimte hebben

dan doe ik de andere op de 2de spot en mocht het nodig zijn maak ik er een 3de spot bij!

 

Wordt vervolgt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele goede avond...

 

Na de feedback van een paar mensen heb ik toch besloten het aantal plantjes te halveren van 100 naar 50...

Dit omdat de plek toch niet groot genoeg was, wat ik niet heb gedaan is een heel andere plek kiezen want daar had ik geen tijd voor en vind het zelf wel een goede plek!.. ik hoop dat het wat wordt :verrygood

 

Hier een aantal pictures,

 

gallery_12712_11971_315095.jpg

gallery_12712_11971_116958.jpg

gallery_12712_11971_117401.jpg

gallery_12712_11971_217246.jpg

gallery_12712_11971_105710.jpg

gallery_12712_11971_199186.jpg

gallery_12712_11971_14265.jpg

gallery_12712_11971_358253.jpg

gallery_12712_11971_126674.jpg

gallery_12712_11971_164418.jpg

gallery_12712_11971_88852.jpg

gallery_12712_11971_57736.jpg

gallery_12712_11971_31120.jpg

gallery_12712_11971_120908.jpg

gallery_12712_11971_217246.jpg

 

 

Enjoy the pics.. Laat ze nu ff knallen ga voor `all natural` deze zomer dus wil er zo min mogelijk komen, rond begin juni ff kijken!

 

 

latrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit!

Nu hopen dat ze aanslaan :verrygood

Geef je ze ook Monster zodat ze uitgroeien tot monsterplanten? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT, niet onnodig quoten, gebruik de AD REPLY knop, dank je//

Hey Sax, thnx voor je reply!.. :lol:

 

Iig bedankt, hoop ook echt dat ze aanslaan..

Ga vrijdag even kijken hoe het met de damens gaat en even flink water geven en daarna kom ik er echt een maand niet meer..

Die onderste snap ik niet btw, haha.. :verrygood :verrygood

 

ltrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

gebruik aub de addreply knop om te posten...

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...